Nie chcemy Was zanudzać, czy uprawiać propagandy sukcesu, ale akurat mamy bardzo specyficzny tydzień. We wtorek pisałam o tym, że jesteśmy w finale konkursu Dobroczyńca Roku, wcześniej Marek informował, że TP zdobyła godło "Firma Przyjazna Klientowi" a dziś mamy kolejny sukces. W V rankingu CSR zajęliśmy 1 miejsce w kategorii branżowej „telekomunikacja, technologie, media i rozrywka” i 3 miejsce w ogólnej klasyfikacji. Wybaczcie więc, ale sami widzicie, że nie możemy takich spraw przemilczać.
Zwłaszcza, że nasz blog, ma w tym swój udział. Podstawą rankingu jest bowiem specjalna ankieta, w tej edycji jedno z pytań brzmiało „ Czy firma wykorzystuje media społecznościowe do komunikacji działać CSR” - 53% firm przyznało się, że nie korzysta z tej formy komunikacji. Ja mogłam odpowiedzieć TAK i przedstawić potem audytorom między innymi CSR-ową komunikację na blogu :)
Ranking przygotowywany przez Gazetę Prawną, Akademię Leona Koźmińskiego, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a audytowany przez PWC, to moim zdaniem najlepszy tego rodzaju ranking na rynku. Jest dla nas sprawdzianem, czy sposób w jaki myślimy o odpowiedzialności firmy jest zgodny z trendami rynkowymi i działaniami innych firm na świecie. Dlatego od początku bierzemy w nim udział i poddajemy się weryfikacji ekspertów. Więcej o samym konkursie przeczytacie w dzisiejszym wydaniu Gazety Prawnej.