;

Innowacje

EURO2012 – oficjalna aplikacja od Orange (0)

Marek Wajda

16 kwietnia 2012

EURO2012 – oficjalna aplikacja od Orange
0

Najświeższe i unikalne informacje o Mistrzostwach Europy UEFA EURO 2012 Polska – Ukraina dostępne na Twoim telefonie komórkowym. Wystarczy zainstalować oficjalną aplikację UEFA EURO 2012 przygotowaną we współpracy z Orange. Aplikacja dostępna jest na ośmiu najpopularniejszych systemach mobilnych (oczywiście na iOS i Androida). Aplikacja jest przetłumaczona na 11 języków, dzięki temu kibice we wszystkich krajach, w których Orange jest sponsorem, będą mogli uczestniczyć w mistrzostwach jak nigdy dotąd.

Po raz pierwszy oficjalna aplikacja UEFA EURO umożliwi bezpośrednie dzielenie się emocjami z przyjaciółmi w mediach społecznościowych. Geolokalizacja oraz rzeczywistość rozszerzona zapewnią łatwe znalezienie najlepszego miejsca do śledzenia rozgrywek czy spotkanie przyjaciół.

7c335ad446a324621ed9e9d9cf31b20231c

Bezpłatna aplikacja mobilna UEFA EURO 2012 ma być najlepszym źródłem informacji na temat tego najważniejszego turnieju piłkarskiego w Europie. Oprócz aktualności tekstowych, zdjęć, wywiadów z piłkarzami, sprawozdań na żywo będzie można oglądać fragmenty meczów. Dzięki aplikacji będzie można łatwiej dzielić się przyjaciółmi w serwisach społecznościowych Facebook i Twitter.

64eaa400bea16080d66c74df3b624c136f0

Kibice odwiedzający Polskę i Ukrainę mogą ponadto korzystać z informacji turystycznych dotyczących odwiedzanych miast, stadionów, podróży oraz oficjalnych stref kibica UEFA w Polsce, w których każdy może odwiedzić także specjalne strefy Orange i naładować swój telefon, zagrać w interaktywne gry czy po prostu spotkać się ze znajomymi. Więcej na temat aplikacji na Live Orange (live.orange.com)

Udostępnij: EURO2012 – oficjalna aplikacja od Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Klucz. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Jesteśmy Orange (0)

Ryszard Kaminski

16 kwietnia 2012

Jesteśmy Orange
0

Kwiecień to dla nas czas zmian. Przed weekendem zmieniły się blogi, a dziś cała Telekomunikacja Polska rozpoczyna przygodę z marką Orange.

To ogromna zmiana. Nowe oferty (o tym więcej będzie na blogu pisał Wojtek), zmiany w obsłudze klientów czy otwarcie sztandardowych projektów Orange (Środy z Orange, loteria biletów na UEFA EURO2012, Pracownie Orange) na klientów usług stacjonarnych.

Posłuchajcie zresztą osoby, która o tym jak się zmieniamy wie najwięcej.

PlayWyłącz głos
Udostępnij: Jesteśmy Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Oferta

Gramy w kategorii Open (0)

Wojtek Jabczyński

16 kwietnia 2012

Gramy w kategorii Open
0

To mój drugi rebranding. Pamiętam jak Idea zmieniała się w Orange by niedługo potem stać się siecią numer jeden w Polsce. Kwestią czasu był kolejny krok, który zrobiliśmy dzisiaj. Do Orange dołączyło TP i mogliśmy stworzyć unikatową ofertę pod jedną marką, bo dla mnie rebranding, który nie daje korzyści klientom jest po prostu bez sensu. Naszym celem od początku było przygotowanie zupełnie nowej kategorii usług Open, dzięki której Orange Polska gra teraz w innej lidze. To oferta głównie do walki z największymi kablówkami i dająca wam zarazem możliwość stworzenia kompletnego zestawu usług stacjonarnych i mobilnych, z telewizją na wszystkich urządzeniach, które mają ekran. Takiej oferty nie ma nikt na rynku i do tego jest tańsza od konkurencji. Wiem, że część z was czekała na błyskawiczne wprowadzenie abonamentów no limit, ale dla nas to był tylko jeden z elementów i oczywiście też go znajdziecie. Co więcej, jeśli spakujecie go w pakiet Open, to wyjdzie najtaniej na rynku. Mamy też inne, ciekawe no limit np. na połączenia międzynarodowe w Funpacku HD. Polecam też przyjrzeć się abonamentowi za niecałe 39,99 zł z rozmowami za free w Orange i 350 minutami do T-Mobile, Plusa i Playa. Nie będę dalej wypisywał szczegółów, bo znajdzie wszystko na naszej stronie w necie i prezentacji z konferencji prasowej, którą umieścimy w biurze prasowym. Rebranding to nie tylko Orange Open, ale też zmiana standardów obsługi, którą na pewno zauważycie. Ponadto klienci stacjonarni skorzystają z akcji Środy z Orange, czy loterii biletów na Euro 2012. Na koniec uwaga uprzedzająca wasze pytania. Tak, to nie wszystko co dla was przygotowujemy. Orange Open będzie się rozwijał. Wkrótce oferta biznesowa i pracujemy też nad zmianami w ofercie prepaidowej.

PlayWyłącz głos
Udostępnij: Gramy w kategorii Open
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej