Oferta

Festpromocja Samsung

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
07 maja 2014
Festpromocja Samsung

Jeżeli potrzebujecie lub planujecie zmienić  telefon, zachęcam do skorzystania z FESTPRMOCJI, którą przygotowaliśmy wspólnie z Samsungiem. Dodatkowo przy zakupie smartfona Samsung w Orange możecie wygrać bilet na Orange Warsaw Festival! Wystarczy, że wypełnicie formularz na stronie  www.festiwal.samsung.pl, załączycie skan dowodu zakupu (oryginał zachowajcie do wglądu) i odpowiecie na pytanie konkursowe. Po weryfikacji w ciągu 5 dni roboczych otrzymacie kod do pobrania biletu elektronicznego. Oferta jest aktualna od 5 maja do 1 czerwca 2014 r. Więcej szczegółów znajdziecie w regulaminie i na stronie www.festiwal.samsung.pl.

1024bfed6e8c9dc2a9862c32c8ed972fdac


Odpowiedzialny biznes

Wymień stary telefon na bilety Orange Warsaw Festival

Kasia Barys Kasia Barys
07 maja 2014
Wymień stary telefon na bilety Orange Warsaw Festival

Używanym telefonom komórkowym można dać drugie życie. Szacuje się, że 3% gospodarstw domowych w Polsce posiada 7 i więcej nieużywanych, zalegających w szufladach telefonów komórkowych, a rekordziści mają ich…21!To wielkie marnotrawstwo, ponieważ znacząca część z nich mogłaby zostać powtórnie wykorzystana. Już niedługo będzie można odsprzedać telefon w wybranych salonach Orange, ale dziś możecie to zrobić bez wychodzenia z domu. Zachęcam Was do sprzedaży używanych, niepotrzebnych telefonów komórkowych poprzez serwis  www.orangerecykling.pl  W maju czeka na Was konkurs – sprzedając telefon wymyśl i wyślij hasło (szczegóły tutaj), a możesz wygrać 1 z 10 biletów na Orange Warsaw Festival.


Odpowiedzialny biznes

Piszemy Raport cz.11

Monika Kulik Monika Kulik
06 maja 2014
Piszemy Raport cz.11

„Nadeszła wiekopomna chwila…” – skończyłam pisać Raport! Jeszcze czekam na kilka uzupełnień i cytatów, ale 99 % treści za mną. Dziękuję jeszcze raz za Wasze uwagi i podpowiedzi.

Teraz oprócz oprawy graficznej, czeka mnie jeszcze audyt wewnętrzny i zewnętrzny. Dzięki temu mamy potwierdzenie, że wszystkie dane zawarte w Raporcie są zgodne z naszą wiedzą, mają odzwierciedlenie w naszych zbiorach informacji i danych, a nasz Raport zyskuje na wiarygodności.

Ale mam dla Was jeszcze jedno zadanie – pomyśleliśmy sobie, że w Raporcie warto pokazać wyniki badań, jakie często prowadzimy w związku z naszą działalnością CSR – dotyczącą ważnych zagadnień czy zjawisk społecznych. My wykorzystujemy tę wiedzę, aby planować nasze programy i projekty. Chciałabym zrobić z tego w Raporcie „pigułki wiedzy”, które łatwo będzie przełknąć.

Co myślicie o tym pomyśle? „Kompetencje cyfrowe dzieci i młodzieży”, „ Bezpieczeństwo dzieci w sieci” czy „jak używamy telefonów komórkowych” – to przykłady takich badań. A może podsuniecie mi jeszcze jakieś inne interesujące Was tematy badawcze związane z naszymi obszarami strategii CSR - „integracją cyfrową”, „bezpieczną siecią”, „czystym środowiskiem” czy „ciekawym zespołem”?

d22f1abaf5ebea22b19b9d1f2d00a1a8651

Scroll to Top