Rozrywka

Filmowe Lato w zasięgu Orange za nami

Kasia Barys Kasia Barys
17 września 2018
Filmowe Lato w zasięgu Orange za nami

79 projekcji, 38 miejscowości, 24 wielkie tytuły, do tego 13 504 przejechanych kilometrów i blisko 21 000 widzów. To liczbowe podsumowanie zakończonej drugiej edycji Filmowego Lata w zasięgu Orange.

W ciągu trzech letnich miesięcy odwiedziliśmy popularne kurorty m.in takie jak: Mikołajki, Szklarska Poręba, czy Krynica Morska. Dotarliśmy do malowniczo położonych miejscowości Tleń i Osie, Olecka i Czaplinka. Pojawiliśmy się w uzdrowiskach – nasze kino zaparkowało przy tężniach w Ciechocinku oraz w Kołobrzegu, Gołdapi, Cisnej, Inowrocławiu, Rabce-Zdroju i Szczawnicy. Byliśmy nad Parsętą, Drwęcą i Nogatem, spoglądaliśmy na Tatry, Karkonosze i połoniny bieszczadzkie, nasze kino zacumowało nad przystaniami mazurskich jezior i na plażach Bałtyku. Odwiedziliśmy historyczne krainy Pałuk, Kaszuby, Kujawy, Lubelszczyznę, Podlasie i Suwalszczyznę, dotarliśmy też na Mazury Garbate i do serca Puszczy Białowieskiej. Byliśmy wszędzie tam, gdzie Polacy wypoczywają się na wakacjach po to, by zaproponować dobre kino w dobrym towarzystwie.

W repertuarze Filmowego Lata w zasięgu Orange pojawiły się filmy, które podbiły serca publiczności, m.in. „Lato w Prowansji” z Jeanem Reno, oscarowy „La La Land” z genialnymi kreacjami Ryana Goslinga i Emmy Stone, czy „Śmietanka towarzyska” w reżyserii Woody’ego Allena. Nie zabrakło również komedii kryminalnych – a wśród nich: „Nice guys. Równi goście” z nagrodzonym Oscarem Russellem Crowe oraz Ryanem Goslingiem i „Nieobliczalni” z Omarem Sy’em, gwiazdą „Nietykalnych”, najbardziej kasowego francuskiego filmu wszech czasów.

W ciągu trzech wakacyjnych miesięcy odwiedziliśmy niemalże każdy zakątek Polski i wszędzie spotykaliśmy się z entuzjastycznym przyjęciem. Druga edycja Filmowego Lata w zasięgu Orange pokazała, że Polacy kochają dobre kino.

 

 

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 23:05 17-09-2018

Cukiernik jak zawsze musi pogratulować wyników 🙂 Super i mam nadzieję że za rok znów będzie można na Was liczyć ;p Tak po za tematem – fajne leżaczki ;p ;p

Odpowiedz
    Pan Pikuś
    Pan Pikuś 17:27 18-09-2018

    Fajne. Ale na molo w Sopocie w pakiecie potrzebny jeszcze ciepły pled ?

    Odpowiedz
      pablo_ck
      pablo_ck 23:16 18-09-2018

      Albo młoda kobieta 😉

      Odpowiedz
MAURYCY
MAURYCY 16:59 22-04-2019

Brawo. Niedługo liczymy na start kolejnej edycji 🙂

Odpowiedz

Oferta

Niewidzialny światłowód w domu czyli marketingowa „fibersztuczka”

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
17 września 2018
Niewidzialny światłowód w domu czyli marketingowa „fibersztuczka”

Dużo pracy, czasu i pieniędzy poświęciliśmy, aby światłowód stał się synonimem najlepszego i najszybszego internetu. Jeszcze więcej zainwestowaliśmy by klienci w domach i firmach przekonali się, że to prawda. Piszę o nim tak często, że na klawiaturze z zamkniętymi oczami wystukuję słowo #światłowód.

Chociaż minęło już kilka lat od słynnej „ściemy roku” (dla przypomnienia to było 4G, którego Play nie miał, ale marketingowo się cudownie pojawiło) teraz mam DEJA VU! Tylko zmienił się konkurent i technologia. UPC na sztandary marketingowe rzuciło, a jakże… światłowód. Tyle, że jakiś taki krótszy trochę. I do domu nie dochodzi.

Nie jestem specem od techniki, dlatego zapytałem moich kolegów inżynierów: czy UPC robi światłowód do domu jak my? Że co? Absolutnie nie - odrzekli. UPC nie robi światłowodu do domu (FTTH - Fiber to the Home). To, co robią to doprowadzają światłowód maksymalnie do budynku a później wykorzystują kable koncentryczne, którymi dochodzą do klientów. Dalej jest to technologicznie DOCSiS i sieci HFC (Hybrid Fibre-Coaxial). Co więcej do flagowego modemu konkurenta (Giga Connect Box) nijak nie można podpiąć… światłowodu.­­­

Wstydu nie ma, bo internet w tej technologii daje radę, ale FTTH to nie jest i stąd pewnie pokusa marketingowego ściemniania? Klient się nie pokapuje i odetniemy parę kuponów od fibera, jak mawiają Amerykanie. Z litości nie czepiam się już PR-owego ogłaszania na dzień wcześniej „światłowodowego” 1 Gb/s, żeby tylko zrobić to przed nami. Cóż, że w przedsprzedaży i tylko w Warszawie.

Swoją drogą temat marketingowych „fibersztuczek” nie jest polską specjalnością. We Francji, gdzie operatorzy kablowi próbowali „przypiąć się” do FTTH, sprawą zajął się regulator i teraz reklamują się jako „fiber with coax termination". Z tego wniosek, że można zgodnie z prawdą.

Gwoli sprawiedliwości dodam, że my też wykorzystujemy technologię G.fast tzn. parę miedzianą bądź coax na ostatnich metrach łącza. Wynika to z niedoskonałości budynkowej infrastruktury i po konsultacjach z klientem, wybieramy ten sposób dostarczenia światłowodu bezpośrednio do mieszkania. To jednak zaledwie kilka procent wszystkich podłączeń.

Komentarze


Rozrywka

Jogging w Orange na Kartę

Stella Widomska Stella Widomska
17 września 2018
Jogging w Orange na Kartę

W telewizji, radio i internecie nowa kampania Orange na Kartę. Nowa, ale wspierająca najlepiej sprzedającą się ofertę, czyli  Rozmowy i SMSy bez limity + 15 GB. Oferta jest dostępna dla obecnych klientów jak i dla wszystkich, którzy zdecydują się na przeniesienie do nas numeru czy też zakup dowolnego startera Orange. W każdym z tych przypadków klient zapłaci zawsze tylko 25zł za korzystanie z oferty przez cały miesiąc.

A w kampanii tradycyjnie Mikołaj Cieślak i Robert Górski. Po sporze kulinarnym, teraz swoją dyskusję przenieśli na pole sportu. A Wam chrupie czy strzyka? Mi jeszcze ani jedno ani drugie, ale coś czuję, że po przyszłotygodniowych okrągłych urodzinach to wszystko przede mną. ;-)

I tradycyjnie garść informacji. Za kreację odpowiada Leo Burnett, produkcją zajęło się Studio M5, a  postprodukcją Orka. Spot udźwiękowił Lunapark, a wyreżyserował go Damian Kotzur.

Miłego oglądania! :-)

Komentarze

emitelek
emitelek 17:42 11-12-2024

Żałosne… 1000GB na 31 dnie… A czemu nie milionGB?!?!?! 😛

Odpowiedz
bartsimpson
bartsimpson 16:36 12-12-2024

wystarczy trochę pomyśleć i przedłużyć sobie na rok i więcej, bonus wchodzi w zakładkę bonus gb za doładowanie. Bardzo kozacka promocja.

Odpowiedz
Peter
Peter 09:39 14-12-2024

1000gb za zgody a pozniej milion telefonow od Bog wie kogo z ofertami Bog wie czego, dziekuje postoje.

Odpowiedz
Gość
Gość 16:04 15-12-2024

@peter – Masz rację
Nie ma nic za darmo!!!! Ludzie lecą na 1000GB , jak ” pszczoły do ula ” Później po wyrażeniu takiej zgody będą dzwonić , wysyłać sms , maile o każdej porze dnia i nocy przez całą dobę i każdy ɓedzie miał dostęp do tego numeru telefonu !!!!
Naiwnych klientów niemyślacych racjonalnie jednak nie j brakuje .

Odpowiedz
Gość
Gość 16:28 15-12-2024

Masz rację , szukają naiwnych ludzi , nie ma nic za darmo , człowiek wyrażając zgodę sprzedaje swoje namiary i dane !!!!!!

Odpowiedz
Scroll to Top