Zacznę od wyliczanki. Kinowe środy z Orange, organizowane przez nas pokazy przedpremierowe największych hitów, konkursy filmowe na blogu, facebooku czy orange.pl. Relacje z festiwali, aktualnie z Cannes. Te działania pozwalają nam silnie istnieć w świecie kina i oczywiście oferować Wam zaproszenia czy bilety na ciekawe seansy. Przypominam o dzisiejszym przedpremierowym pokazie „Piratów z Karaibów: Na Nieznanych Wodach”.
No tak, ale jak to się robi, skąd bierzemy choćby te bilety? Dziś trochę filmowej kuchni. Podstawa to oczywiście współpraca z dystrybutorami filmowymi i siecią kin. Są to Warner Bros. Entertainment, United International Pictures, Forum Film (Disney), ITI Cinema i Monolith Films. Sieć kinowa, co pewnie Was nie zdziwi, to Cinema City.
Dzięki tej współpracy logo Orange pojawia się na materiałach promujących filmy (plakaty, ulotki, reklamy), możemy organizować pokazy przedpremierowe, np. dla uczestników akcji Środy z Orange. Dostajemy trailery, zdjęcia, wywiady i opisy do wykorzystania na Orange Film. Zdarzają się też ekstra nagrody, jak choćby przy okazji premiery wycieczka do Londynu śladami SH – za najciekawszą recenzję – taką, która zebrała najwięcej „lubię to” na facebooku.
Mamy też coś dla ciała. W restauracjach Pizza Hut w całej Polsce kinomaniacy mogą dostać drugą pizzę na wynos w prezencie. Wystarczy, że wyślą SMS o treści FILM pod nr 241 i pokażą go w kasie Pizza Hut.
Dziś też mam dla Was filmową wisienkę - podwójne zaproszenia na pokaz filmu "KungFu Panda 2" w warszawskim Cinema City Bemowo. Seans w 3D już 26 maja o godz. 19 (sala nr 7). Jak je zdobyć? Wystarczy zabawić się w origami. Zaproszenia dostanie pierwsze 5 osób, które wg podanej poniżej instrukcji złożą czapkę samuraja, zrobią jej zdjęcie i wyślą je mailem pt. konkurs blogowy na adres biuro.prasowe@telekomunikacja.pl.