;

Odpowiedzialny biznes

Francja – Niemcy na żywo w Orange sport (0)

Marek Wajda

5 lutego 2013

Francja – Niemcy na żywo w Orange sport
0

Jutro fani futbolu mają święto ale jednocześnie ciężki orzech do zgryzienia. Z jednej strony półfinały Pucharu Narodów Afryki a z drugiej towarzyski mecz Francja – Niemcy, a jeszcze po środku Polska – Irlandia.
Ten mecz będzie transmitowany na żywo na antenie Orange sport i Telewizji Tu i Tam (więc będzie można jeden mecz oglądać na telewizorze, a drugi na komputrze lub smartfonie ;). Spotkanie tych drużyn zawsze gwarantuje najwyższe emocje i są zacięte do ostatnich minut. Do historii futbolu przeszedł pojedynek o finał Mistrzostw Świata, w którym Francuzi wygrywali 3:1, by w końcu przegrać w karnych. 4 lata później znowu przegrali w półfinale z Niemcami.

Ostatni raz grali ze sobą towarzysko rok temu. Wtedy Francja wygrała na wyjeździe 2:1. Czy tym razem Niemcy wezmą srogi rewanż? Początek transmisji 6 lutego o godz. 20.50.

Udostępnij: Francja – Niemcy na żywo w Orange sport
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Sieć

Niekończące się zmiany na Facebooku (0)

Czytelnicy Bloga

5 lutego 2013

Niekończące się zmiany na Facebooku
0

Kolejne zmiany na Facebooku. Socjogram – oryginalnie nazwany Graph Search to wyszukiwarka danych, dzięki której będziemy mieć dostęp do bardzo dużej ilości spersonalizowanych informacji na temat użytkowników serwisu. Czy Facebook może wiedzieć o nas więcej niż my sami?

Przekonamy się o tym już w nadchodzących miesiącach. Do czego przyda się nowa funkcja? Teoretycznie ma ona pomóc w „rozeznaniu się” w stale przybywającej liczbie znajomych. Pomagać w znalezieniu osób, które maja podobne zainteresowania i mieszkają w interesującym nam obszarze. Nie mam towarzysza na koncert mojego ulubionego zespołu? Facebook pomoże mi znaleźć kompana 🙂 Nowa funkcja działa w oparciu o informacje, jakie sami udostępniliśmy w serwisie. Bazując na naszej aktywności, „lajkach” (także tych klikniętych poza Facebookiem), zameldowaniach w restauracjach, czy miastach poza miejscem zamieszkania buduje profil, który zostanie udostępniony w tej tak zwanej „wyszukiwarce”. Jednym słowem, wszystkie przejawy naszej aktywności będą znajdować się teraz w nowej, bardziej dostępnej bazie (dla tych którzy myśleli, że oś czasu jest wystarczającym naruszeniem ich prywatności jest to dosyć potężny cios).

Na razie socjogram jest testowany, mogą go używać jedynie osoby, które zapisały się do testowania wersji beta (mi niestety się to nie udało). Do końca nie wiadomo, jak będzie działał. Mimo, że Marck Zuckerberg na konferencji poświęconej socjogramowi zapewniał, że będzie on spełniał wszystkie zasady zachowania prywatności, nie do końca przekonuje mnie łatwe wyszukiwanie informacji na temat ludzi spoza kręgu znajomych. Czy przypadkowe osoby będą mieć dostęp do zsynchronizwanych informacji na temat tego, co polubiłam, czego słucham i gdzie przebywam? Dobrą stroną socjogramu jest to, że na pewno wiele osób zastanowi się dwa razy, zanim kliknie ‘lubię to’ na stronach typu „super kanapki”.

Zobaczcie filmik z konferencji, na której Marc Zuckerbeg zapowiada pojawienie się socjogramu.

Udostępnij: Niekończące się zmiany na Facebooku
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Innowacje

Orange w światowym TOP 5 (0)

Arletta Wojtala

5 lutego 2013

Orange w światowym TOP 5
0

Znacie firmę Socialbakers? To jedna z największych na świecie organizacji zajmujących się monitoringiem social mediów. Każdego dnia analizuje ponad 10 milionów profili na serwisach społecznościowych i miliardy interakcji pomiędzy ich użytkownikami. Krótko mówiąc – wiedzą niemało 🙂

Tym bardziej jesteśmy bardzo dumni, że w prowadzonym przez Socialbakers rankingu firm, które najskuteczniej prowadzą działania społecznościowe i najlepiej budują swoje relacje z użytkownikami zajęliśmy 5. miejsce. Piąte na świecie – jako jedyny fanpage z Polski i jedyny fanpage Orange na świecie! 🙂

Analiza firmy badawczej udziela odpowiedzi na pytanie, jak często i jak bardzo marka angażuje się w dialog na stronie na Facebooku. Pod uwagę brane są rozmiar społeczności (liczba fanów), response time, czyli to jak szybko marka odpowiada na pytania internautów, response rate, czyli na ile komentarzy i postów zamieszczonych przez internautów marka udzieliła odpowiedzi oraz różnica między liczbą udzielonych przez markę odpowiedzi a liczbą pytań pozostawionych bez reakcji. Te cztery wskaźniki decydują o pozycji w rankingu i odzwierciedlają jakość obsługi w mediach społecznościowych. Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, metodologią badania możecie zapoznać się tutaj: http://sociallydevoted.socialbakers.com/.

Według danych Socialbakers 92,30% postów na naszym profilu nie pozostaje bez odpowiedzi. To dla nas bardzo ważna sprawa, bo – jak być może wiecie – staramy się z Wami rozmawiać często i dużo. To wielka zasługa dwudziestu pięciu Orange Ekspertów, którzy pomagają Wam, internautom nie tylko na naszej stronie na Facebooku, ale też na Google+, YouTube, forach, blogach – także tu, w komentarzach na naszym blogu.

 

cf547983fef4653638821b709476f0e0a5d

3119d28c16b8eb22fa3575d1449038fcf2b

Udostępnij: Orange w światowym TOP 5
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej