Wielka majówka trwa, wszyscy delektują się odpoczynkiem i stąd deficyt ciekawych newsów, które warto skomentować. Jedyny, który wpadł mi w oko po powrocie do pracy - jak dobrze, że jutro już weekend :) - to badania Ericsson Consumer Lab o naszych preferencjach m.in. dotyczących zmiany operatora komórkowego. Wynika z nich, że 62 proc. użytkowników telefonii komórkowej w Polsce nie zdradziło swojej sieci. W Orange 3 z 4 klientów nigdy nie przeszło do konkurencji. Moim zdaniem to dobry wynik, biorąc pod uwagę ogromną konkurencję na rynku. Oczywiście największy pęd do migracji jest w prepaidzie, gdzie jak ktoś się mocno uprze, to może przenosić numer co kilka dni. Przy okazji sprawdziłem, jak bije licznik najwierniejszych klientów Orange na kartę. Mamy siedmiu aktywnych użytkowników prepaid, którzy są z nami od początku, czyli już 4958 dni. To ponad 13,5 roku. Imponująca lojalność i bardzo za nią dziękuję. A wracając do badań Ericssona, to potwierdzają one, że jesteśmy mocno cenoczuli w swoich wyborach, chociaż z drugiej strony zwracamy też uwagę na jakość usług i zasięg sieci oraz profesjonalną obsługę.