Rozrywka

FunPack HD z wisienką

Tomasz Owsianko Tomasz Owsianko
05 maja 2012
FunPack HD z wisienką

I doczekaliśmy się pierwszego ofertowego spotu z Sercem i Rozumem w Orange'u! Nie jest to ich premierowa odsłona (nasi bohaterowie pokazali się już w jednym spocie - Włosy), ale jest to pierwsza odsłona oferty stecjonarnej po rebrandingu.

Prezentowany jest oczywiśie FunPack HD, czyli nasz flagowy produkt dla domu. Zawiera jaja, Internet, laski z TV, szczypkę pikanterii i oczywiście wisienkę!

I jak myślicie? Serce i Rozum odnajdą się w Orange'u?


Odpowiedzialny biznes

Wielkoformatowa ciuciubabka

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
04 maja 2012
Wielkoformatowa ciuciubabka

Już myślałem, że spokojnie będę kontynuował wielką majówkę, ale dostałem od kolegi zdjęcie wielkoformatowej reklamy Gazety Telewizyjnej tzw. siatki z podpisem: „Wojtek, jadą po was od kilku tygodni, a robili to samo. Facebook rules :)”. Nie, to nie żarcik, dlatego krótkie wyjaśnienie o co chodzi? Gazeta Wyborcza, ale nie tylko ona, krytykuje niektóre nasze reklamy w Warszawie, że takie duże i szpecą przestrzeń miejską. Tekstami wywołali małą burzę z necie. Fakt mamy teraz reklamy „odrobinę” większe od tej z Gazetą Telewizyjną, ale żeby od razu taka ostra krytyka. Przecież nie chcemy się ścigać na rozmiary. Pikanterii tej ciuciubabce dodaje fakt, że nie jest to pierwsza krucjata antywielkoformatowa GW, która swoją drogą ma w tej samej grupie spółkę outdoorową, oferującą najwięcej nośników reklam w Warszawie… Zastanawiam się tylko, co jest złego w przyjmowaniu ofert innych firm, które w legalny sposób oferują nam powierzchnię do wykorzystania? Jak nie weźmie jej Orange, to obejrzymy samochód znanej koreańskiej marki, czy krem przeciwzmarszczkowy made in France. Pytanie nasuwa się samo, czy to my powinniśmy być adresatem tej krytyki? Mam duże wątpliwości. A już zupełnie z drugiej strony, to za pieniądze z takich reklam, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, mogły zrobić wiele remontów. Dokładnie tak jest z jedną z naszych ostatnich reklam, która pojawiła się na rogu ulic Puławskiej i Goworka, powisi jako zabezpieczenie remontu tylko dwa miesiące, a dzięki niej mieszkańcy dokończą elewację budynku.

2c35e3c14455b66c1876e9993703e45a95e


Odpowiedzialny biznes

Siedem razy 4958 dni w Orange

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
04 maja 2012
Siedem razy 4958 dni w Orange

Wielka majówka trwa, wszyscy delektują się odpoczynkiem i stąd deficyt ciekawych newsów, które warto skomentować. Jedyny, który wpadł mi w oko po powrocie do pracy - jak dobrze, że jutro już weekend :) - to badania Ericsson Consumer Lab o naszych preferencjach m.in. dotyczących zmiany operatora komórkowego. Wynika z nich, że 62 proc. użytkowników telefonii komórkowej w Polsce nie zdradziło swojej sieci. W Orange 3 z 4 klientów nigdy nie przeszło do konkurencji. Moim zdaniem to dobry wynik, biorąc pod uwagę ogromną konkurencję na rynku. Oczywiście największy pęd do migracji jest w prepaidzie, gdzie jak ktoś się mocno uprze, to może przenosić numer co kilka dni. Przy okazji sprawdziłem, jak bije licznik najwierniejszych klientów Orange na kartę. Mamy siedmiu aktywnych użytkowników prepaid, którzy są z nami od początku, czyli już 4958 dni. To ponad 13,5 roku. Imponująca lojalność i bardzo za nią dziękuję. A wracając do badań Ericssona, to potwierdzają one, że jesteśmy mocno cenoczuli w swoich wyborach, chociaż z drugiej strony zwracamy też uwagę na jakość usług i zasięg sieci oraz profesjonalną obsługę.

Scroll to Top