Oferta

Po meczu z Anglią na pocieszenie 1 GB

Kasia Barys Kasia Barys
31 marca 2021
Po meczu z Anglią na pocieszenie 1 GB

Nie przestajemy kibicować Biało-Czerwonym. Polska reprezentacja przegrała z Anglią, ale strzeliła 1 gola. Dlatego na pocieszenie klienci Orange mogą aktywować 1 GB.

Aby skorzystać wystarczy wysłać SMS o treści TEATIME pod numer 233 (opłata za SMS zgodna z cennikiem planu taryfowego, maksymalnie 0,20zł). Użytkownicy Orange Flex mogą zgarnąć dodatkowy 1 GB, wpisując TEATIME w aplikacji, w zakładce „Kody promocyjne”.  Na jednym numerze można aktywować tylko jeden dodatkowy pakiet GB za gole. Aktywacji można dokonać w ciągu 24 godz. od publikacji tego posta. Promocyjne GB ważne są 3 dni od daty aktywacji, obowiązują tylko w kraju.

Regulamin promocji tutaj.

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 13:23 01-04-2021

Jak zawsze dziękuję ?

Odpowiedz
Nikt*
Nikt* 21:42 01-04-2021

Dziękuję za informacje ale nie skorzystam, bo ostatnio wprowadziliście zasadę, że nie da się skorzystać z promocyjnych GB jeżeli ktoś już ma jakieś GB na koncie.

Odpowiedz
Guten
Guten 10:39 02-04-2021

Dziękuje 🙂

Odpowiedz

Rozrywka

Nowa kampania reklamowa od kuchni

Stella Widomska Stella Widomska
31 marca 2021
Nowa kampania reklamowa od kuchni

Nie chcę zapeszać, ale jak to piszę, to za moim oknem rozgrywa się wiosna. I to taka z piosenki Organka, która „wybuchła mi prosto w twarz”. I marzę, żebyśmy nie dotarli do drugiej linijki tej piosenki, gdzie Tomasz śpiewa „Ja czuję, że Cię tracę”, ale zdaje się, że zgodnie z prognozami, ta wiosna jeszcze trochę się z nami pobawi w chowanego. Niezależnie od temperatury za oknem w naszej komunikacji już sezon komercyjny zwany właśnie Wiosną (CP Spring i rozszyfrowując te tajemnicze literki CP to Commercial Period).

A skoro nowy sezon komercyjny, to i nowe reklamy. Na pierwszy ogień mamy ofertę Orange Love z telewizorem i HBO bez opłat przez 6 miesięcy. Rozpisywać się o samej ofercie nie będę, bo wszystkie jej szczegóły znajdziecie o tu, czyli w naszej informacji prasowej. Za to rozpiszę się o reklamie. ;-)

Nowa kampania reklamowa

Jak pamiętacie od Świąt Bożego Narodzenia poruszamy się w formacie Orange Challenge, gdzie nasi hości rzucają wyzwania. Pakowaliśmy już prezenty tak, żeby kształtem przypominały coś innego, podłączaliśmy do wi-fi wszystkie domowe urządzenia zaczynające się na literę L, a teraz mamy bottle flip challenge, czyli takie rzucenie butelką, aby po wylądowaniu stała, najlepiej na zakrętce, ale to potrafią tylko butelkowi wymiatacze. Wiem, bo sama sprawdzałam. ;-) Nasi hości (a w tej roli znani Wam doskonale z naszym mediów społecznościowych Ulka Woźniakowska i Michał Dudziński z Ekipy Orange) podpowiadają rodzinie z naszej reklamy, że o tym kto wygra pilota do telewizora i wybierze co będą wspólnie oglądać, może zdecydować właśnie taki challenge. I dalej nie opowiadam. Zobaczcie sami.

I tu tradycyjna garść informacji dla większości z Was zbędnych (ale jak zawsze podkreślam są potem tacy, co dopytują), więc szybko wymieniam. Pomysł z zespołem Orange Polska wypracowała agencja Leo Burnett. Produkcję zorganizowało Studio Tyrka. Za postprodukcję odpowiada Orka. Dźwiękiem zajął się Lunapark. A nasz spot (jak wszystkie wcześniejsze w ramach formatu Orange Challenge) wyreżyserował Marcin Filipek. Zakup mediów to oczywiście dom mediowy Initiative. A całość działań w mediach społecznościowych to Follow.

Making of

Ale to nie wszystko. Powiem więcej – najlepsze trzymałam na koniec. :-) Bo reklama reklamą – będziecie ją teraz często spotykać w telewizji, ale Was zawsze interesuje jak to się robi od kuchni. Zwłaszcza, że przez pandemię czasy mamy specyficzne i dziś plan zdjęciowy, to nie lada wyzwanie. Sam fakt, że każdy jego uczestnik musi przejść kwalifikację medyczną i wymaz sprawia, że na plan (który z reguły jest gdzieś w Warszawie) trzeba pojechać bladym świtem. I mam tu na myśli pobudkę przed 5 rano, niestety. Mój brak snu ukryła maseczka (bo mimo testów jednak na planie je nosimy, zwolnieni z tego obowiązku są wyłącznie aktorzy), ale już nad twarzami Ulki i Michała i ukryciem zmęczenia pracowały panie makijażystki. Bartek Graczyk z Ekipy Orange przyjechał na plan nagrać dla Was relację. I tak sobie myślę, że może interesuje Was też sam proces powstawania takiej kampanii. Bo masa tam trudnych skrótów jak PPM na przykład (czyli Pre Production Meeting – spotkanie, na którym omawia się z reżyserem i całą ekipą przed produkcją wszystkie jej elementy – skrypt, kostiumy, lokację, harmonogram prac itp.) czy wspomniany wcześniej CP Spring. Jak zaraz opowie Wam Bartek to, co widzicie w telewizji i trwa 30 sekund poprzedza kilka tygodni pracy, która z reguły odbywa się w ramach pewnego schematu. Ja Wam tylko powiem, że jak przyszłam do pracy w tym zespole 9 lat temu, to po pierwszym spotkaniu statusowym, gdzie padały te różne specyficzne sformułowania zastanawiałam się czy dobrze zrobiłam, że zmieniłam pracę, bo ja zupełnie nie rozumiem o czym oni mówią. ;-) Ale wszystkiego można się nauczyć. Dlatego jeśli jest w Was chęć poznania trochę takich procesów, to piszcie w komentarzach, a ja służę dedykowanym temu tematowi wpisem. A tymczasem popatrzcie oczami Bartka na nasz pierwszy dzień zdjęciowy. Będzie jeszcze drugi, ale do tego tematu wrócimy w kolejnym tygodniu.

Komentarze


Oferta

Orange Flex na wiosnę – 50% zniżki

Kasia Barys Kasia Barys
30 marca 2021
Orange Flex na wiosnę – 50% zniżki

Wiosna za oknem, coraz cieplej i słoneczniej. Mamy też wiosenną promocję, dzięki której nowi klienci Orange Flex mogą aktywować dowolny plan z rabatem 50% przez 3 miesiące. Wystarczy podać kod WIOSNA21 przed wybraniem metody płatności, by cieszyć się zniżką. Cena zostanie obniżona automatycznie po dodaniu kodu promocyjnego.

Orange Flex, czyli sieć w aplikacji to elastyczna oferta z nielimitowanymi połączeniami, wiadomościami SMS i MMS w kraju i w roamingu w UE oraz paczką internetu do wyboru (15 GB, 30 GB, 50 GB, 100 GB). Plany zaczynają się od 25 zł miesięcznie.

Więcej szczegółów na stronie www.flex.orange.pl/promocje/wiosna

 

 

Komentarze

Scroll to Top