;

Oferta

Gimme Fiber Day (9)

Piotr Domański

4 listopada 2018

Gimme Fiber Day
9

Właśnie dzisiaj świętujemy ogłoszony przez FTTH Council Europe „Gimme Fiber Day”, czyli w wolnym tłumaczeniu dzień „Dawaj Mi Światłowód”. Data nieprzypadkowa, bo 4 listopada 1933 r. w Szanghaju, w Chinach urodził się sir Charles Kuen Kao, który udowodnił, że światłowód można wykorzystać do komunikacji. Dostał  za to w 2009 roku Nagrodę Nobla w dziedzinie fizyki.

Orange „robi” światłowód

Orange dostarcza światłowód – to wiemy wszyscy. Na koniec ubiegłego roku 28% wszystkich korzystających ze światłowodu w Polsce,  to użytkownicy  tej technologii w naszej sieci. Rozwój jest błyskawiczny – gdy Polska pojawiła się po raz pierwszy w rankingu FTTH Council Europe w zasięgu było milion gospodarstw domowych, a korzystało z niej 145 tys. Teraz w samej sieci Orange Polska w zasięgu jest 3,2 mln gospodarstw domowych, a z naszego światłowodu korzysta 324 tys. klientów. A nasz światłowód, to prawdziwy światłowód, doprowadzony bezpośrednio do mieszkania klienta ;-).

Małe miasta i domy jednorodzinne na „pierwszej linii” światłowodu

Gimme Fibre Day na blogu Orange Polska - grafika ilustracyjna

Jesteśmy już w 116 miejscowościach – mniejszych i większych. Od takich jak Podkowa Leśna (więcej o tym przypadku niedługo na blogu), czy Kamień Pomorski lub Szczawno Zdrój, przez Chrzanów, Puławy, przez Olsztyn i Rzeszów na Warszawie kończąc. W 50 z nich z naszej oferty może skorzystać więcej niż połowa mieszkańców. Bardzo mocno inwestujemy teraz szczególnie w mniejszych miastach i w domkach jednorodzinnych. W trzecim kwartale tego roku ponad połowa wszystkich naszych inwestycji realizowana była w średnich i małych miastach. W tym czasie o blisko połowę (dokładnie o 47%) zwiększył się zasięg światłowodu w zabudowie jednorodzinnej.

Nasze dalsze plany są bardzo ambitne –  5 mln gospodarstw domowych w zasięgu do 2020 r.

A jak chcecie to zobaczyć jak się podłącza światłowód w domkach jednorodzinnych nie pozostaje Wam nic innego jak zobaczyć to nagranie.


Więcej o Gimme Fiber Day

Udostępnij: Gimme Fiber Day
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Ron 13:06 04-11-2018
    W dalszym ciągu jest to kropla w morzu potrzeb :) Czekam kiedy modernizacja w Jastrzębie-Zdrój woj. Śląskie dawnych bloków mieszkalnych z TP. Właśnie zdecydowałem się na Abonament Mobilny w Orange, a jak dojdzie kiedyś światłowód, to będzie super. :) Nie narzekam na konkurenta na "koncentryku" (40 - 115 Mb/s na Wi/Fi), ale fajnie będzie oszczędzić i połączyć usługi.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:58 14-11-2018
      Ron, każdego roku w światłowód inwestujemy olbrzymie pieniądze. W samym pierwszym półroczu 2018 roku było to ponad 320 mln zł. Ale nawet takie pieniądze nie pozwalają nam inwestować wszędzie, może 320 mld by pozwoliło? Nie wiem, maszynki do wydruku pieniędzy nie mamy. Nie powiedziałbym, że to "kropla w morzu". W Polsce mamy jakieś 14 mln gospodarstw domowych. Do 3,2 mln dochodzi nasz światłowód. To znaczna część.
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 21:24 05-11-2018
    O proszę, czyli mamy kolejne święto :) ;p Wnioskuję o czerwoną kartkę w kalendarzu i święto ultra-szybkiego Internetu :) ;p ;p
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomaszpo 10:33 06-11-2018
    W Chrzanowie jest a kiedy w Libiążu?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:59 14-11-2018
      Tomasz, cały czas rozbudowujemy naszą sieć światłowodową. Nie znam jednak planów na każde miasto w Polsce.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek87 20:47 06-11-2018
    Trzeba przyznać,że w Nowym Sączu inwestycję idą pełną parą,również na domkach jednorodzinnych U Mnie okablowana jest połowa ulicy a druga część niestety nie,bo pomiędzy słupami Orange stoi jeden należący do Tauronu i instalatorzy nie chcieli przeciągnąć światłowodu przez niego,a zwykły kabel telefoniczny oczywiście przez ten słup przechodzi. Piotrze jak rozwiązujecie takie sytuacje?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 06:23 07-11-2018
      Krzysiek87, powodów może być cała masa. Może na przykład chodzić o opłaty za udostępnienie infrastruktury. Czasem są one zbyt duże i na czas negocjacji musimy wstrzymać inwestycje. Powodów jest dużo i wszystko zależy od sytuacji, więc nie wiem dokładnie jak jest u Ciebie.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Krzys 08:56 24-11-2018
    A kiedy można oczekiwać światłowodu w Dębicy/Podkarpacie?
    Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 20:01 28-04-2019
    Nigdy bym się nie domyślił że nobla za odkrycie sposobu transmisji światła poprzez włókna optyczne przyznają DOPIERO w 2009r. Stawiałbym że dużo wcześniej.
    Odpowiedz

;

Oferta

Dajemy 200 zł na start w Orange na kartę (45)

Marta Krajewska

2 listopada 2018

Dajemy 200 zł na start w Orange na kartę
45

Dzisiaj startujemy z nową promocją „200 zł na start” w Orange na kartę. Każdy nowy klient, który zdecyduje się na zakup naszych usług na kartę, może otrzymać 200 zł na rozmowy. Wystarczą dwa kroki:

  • W pierwszym należy aktywować oraz zarejestrować nowy starter Orange na kartę,
  • W drugim – włączyć promocję wysyłając bezpłatny SMS o treści PREZENT pod nr 815.

Bonus w wysokości 200 zł jest ważny 30 dni od dnia aktywacji. Można je wykorzystać na połączenia ze wszystkimi sieciami komórkowymi i stacjonarnymi.

Ważność środków pozostałych do wykorzystania w ramach bonusu można sprawdzić wysyłając SMS o treści ILE MINUT pod nr 901 (koszt standardowego SMSa) lub poprzez konto w Orange Online. Promocja trwa do 31.12.2018 r.

Aktualne informacje o promocjach i ofercie na kartę znajdziecie na stronie: Orange na kartę

 

Udostępnij: Dajemy 200 zł na start w Orange na kartę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Ron 12:32 02-11-2018
    Zobaczymy ile numerów będziemy mieli zablokowanych. Promocja fajna, ale należy pozwolić użytkownikom wykorzystać te prawie 700 minut. Będę śledził Forum NO :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotrekk85 12:37 02-11-2018
      I znowu z blokadami. To naprawdę rzadkie zjawisko. Ludzie niezablokowani nie piszą na forach, że wszystko działa ?
      Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 13:05 02-11-2018
        Będziemy obserwować na forum ;) Mam nadzieję, że będzie jak piszesz :)
        Odpowiedz
        • komentarz
          mabud73 21:24 18-12-2018
          Już są pierwsze blokady ;) Bynajmniej te, z którymi ktoś próbuje walczyć :)
          Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 12:51 02-11-2018
    Ktoś usuwa komentarze ??
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 12:55 02-11-2018
      Małe zamieszanie było. Ale już wszystko na miejscu ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 13:04 02-11-2018
        Dzięki za sprostowanie ;)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Marcin 13:10 02-11-2018
    Piotrze, chciałem wysłać bardzo pilną wiadomość odnośnie inwestycji FTTH na adres e-mail: orangeswiatlowod@orange.com, jednak wasza skrzynka odrzuca mój e-mail z komunikatem: "Skrzynka pocztowa adresata jest pełna i nie może w tej chwili przyjmować wiadomości. Spróbuj wysłać wiadomość ponownie później lub skontaktuj się bezpośrednio z adresatem." To są jakieś żarty ? ;) ktoś w ogóle czyta te meile ? Mam ważną sprawę i w sumie nie wiem do kogo się teraz kierować. Czy mogę mieć do ciebie prośbę i jakieś rozwiązanie wobec opisanej sytuacji ? Niby poważna firma, a problemy jak u dziecka które zaczyna swoją przygodę z komputerem ... ;/ Z góry dzięki
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:02 04-11-2018
      Przesłałem Twoją prośbę do właściwych osób. Nie obsługuje każdej skrzynki w firmie, więc tyle tylko mogę zrobić.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Marcin 08:29 05-11-2018
        Ale jesteś rzecznikiem i twoim obowiązkiem jest reagować w takich sytuacjach ;) Dzięki
        Odpowiedz
        • komentarz
          mike278 12:54 05-11-2018
          Akurat Piotr rzecznikiem nie jest i nie jestem pewien czy to jest jego obowiązek. Inna sprawa ze jest niezwykle pomocny i uczynny. ?
          Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 16:04 05-11-2018
          Nie jestem rzecznikiem. Ale to akurat jest tutaj najmniejszy problem. Tak jak napisałem, nie zajmuje się także wszystkimi skrzynkami mailowymi w Orange. Napisałem do kolegów, którzy ją prowadzą i poprosiłem o reakcję. Bardzo dziękuję, że dałeś nam znać, że coś nie działa jak powinno.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Marcin 10:33 06-11-2018
            Wiem, ze Piotrek jest bardzo pomocny co zresztą udowodnił już nie raz ;) Ja mam zastrzeżenia głównie wobec organizacji pracy w firmie Orange. Miałem wczoraj „przyjemność” rozmawiać z 3 pracownikami Orange i żaden nie był w stanie podać mi adresu kontaktowego e-mail firmy, nie mówiąc już o kwestii światłowodu. Wiem Piotrze, ze nie znasz wszystkich adresów i nie masz kontroli nad wszystkimi procesami, ale dziś naprawdę trudno trafić na kompetentnego pracownika w waszej firmie, który obroniłby się wiedzą. Warto, czasem odsłuchać rozmów konsultantów i zweryfikować na jakim poziomie jest poziom ich merytoryki oraz wiedzy na której operują. Mimo wszystko, dzięki za pomoc. Mam nadzieje, iż uda mi się w końcu z wami skontaktować i wysłać wskazanego meila.
            Odpowiedz
            • komentarz
              Piotrekk85 16:33 06-11-2018
              Gdyby firma chciała kontaktować się z klientami przez email, podałaby taki adres email w sekcji Kontakt podpiętej pod stronę www. Obecnie większość skrzynek mailowych dla klientów jest wygaszana. Stąd wniosek, że firma nie chce kontaktować się z klientami w ten sposób - a proponuje inne formy kontaktu.
              Odpowiedz
  • komentarz
    bartsimpson 14:05 02-11-2018
    Ja czekam za tymi nowymi pakietami internetu na kartę dla obecnych klientów, mam nadzieję że jeszcze w tym roku się doczekam.
    Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 19:42 02-11-2018
    Pewnie macie za dużo starterów... Nie łaska dać coś więcej, za przeniesienie numeru??? Bo te 2GB są trochę śmieszne przy ofertach play i fakt!... :P
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 19:55 02-11-2018
    Ciekawe co dacie na święta dla stałych klientów chodz do świąt długa droga.Promocja fajna szkoda tylko że dla nowych ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Puczi 21:07 03-11-2018
      Nic nie dadzą, pamiętam jak w tamtym roku przerwali tradycję fajnych promocji świątecznych prepaid. Co roku dawali coś fajnego, a w tamtym nie było nic! nie licz zatem na orange w te święta. Mi już faza orange przemija na szczęście jak widzę u konkurencji powiew świeżości i dopasowywanie ofert na bieżąco.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 08:28 03-11-2018
    Konkurs przepis na wakacje z Orange - kiedy podacie wyniki ?Dziękuję za odpowiedź.Pozdrawiam
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:03 04-11-2018
      To konkurs na blogu? Nie przypominam sobie takiego... jeżeli nie, napisz proszę w tym miejscu gdzie konkurs widziałeś. Jeżeli nasz to wezmę Geriavit i postaram się sobie przypomnieć.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Łukasz 17:45 04-11-2018
        Wakacje z Orange notka z 10 sierpnia 2018 roku kiedy beda wyniki tego konkursu ? Dziękuję za odpowiedź
        Odpowiedz
        • komentarz
          mike278 12:56 05-11-2018
          Bralem udzial. Przeczytalem regulamin. Nie bylo tam ze wyniki beda podane na blogu.
          Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 16:08 05-11-2018
          Cześć, wszystkie informacje możesz zdobyć pisząc maila na adres konkurs@bluemedia.pl lub dzwoniąc na numer 58 7604 822. Sądzę, że to najlepszy pomysł.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Łukasz 16:53 05-11-2018
            Dzięki Piotrze :)
            Odpowiedz
            • komentarz
              pablo_ck 08:35 07-11-2018
              Też brałem udział, myślę że gdybyśmy coś wygrali to już by do nas dzwonili :) No może doładowanko jeszcze wpaść :)
              Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 06:14 04-11-2018
    Już święta :) Promocja fajna :) Czekamy na prezenty dla stałych klientów. Pewnie nie będą one takie atrakcyjne jak dla świeżaków, ale wtedy operator pewnie by zbankrutował :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 13:00 05-11-2018
      A ja czekam na "cos wystrzalowo tworczego" z 10tka w nazwie. Oj ciekawi taki wpis, ciekawi. I infografika wielka jak stodola. ?
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 00:58 06-11-2018
        @mike278 myślisz że będą aż takie fajerwerki??? Ciekawe, jeszcze chwila i się dowiemy :)
        Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 00:59 06-11-2018
        Ciekawe czy będą duże fajerwerki, czy małe "korsarze" ;p
        Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 16:30 05-11-2018
      Proponuje prezent na święta 2000 zł na konto na 30 dni :-D
      Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 13:05 05-11-2018
    I wpis na temat. Promocja w miare. W dobie no limitow od 19 pln (niu,niu,niu ?) taka kwota wyglada ładnie tylko marketingowo. Fajnie że gratis,ale......
    Odpowiedz
  • komentarz
    NoiCo 13:32 05-11-2018
    Ktoś ma wpływ na pracowników tegoż Orange, zgłoszona usługa poszerzająca ( drugi telewizor) od tygodnia żaden pracownik się nie zgłosił. Zero kontaktu telefonicznego czy też jakiegokolwiek innego. Żenada i poczucie totalnej olewki.
    Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 16:13 05-11-2018
    Pani Marta Cieślak-Krajewska! Nikt jeszcze tego tutaj nie skomentował, więc napiszę. Troszkę zabrakło informacji, że owe 200zł są również dla przenoszących numer! :D Tak przynajmniej wskazuje pkt. 1 "Zasady promocji" Regulaminu ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 13:44 06-11-2018
    SUPER promocja xd ... Chyba skuszę się na nowy numerek xD
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 18:00 08-11-2018
    Myślę że powinniście pomyśleć nad kontem promocyjnym albo je zlikwidować bo w dobie no limit jest to nie opłacalne chodzi tu o osoby które posiadają pakiety no limit wiadomo także że są osoby które nie korzystają z tych pakietów.Zastanówcie się nad wprowadzeniem czegoś innego co mogłoby zastąpić konto promocyjne...
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 15:54 09-11-2018
      Ja już nie raz sugerowałem twardogłowym w orange, aby zamiast 10% na konto promocyjne dawać "tylko" 5%, ale żeby to było na wszystkie usługi! Niestety mój pomysł nie może przebrnąć przez niektóre umysły ;)
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 01:45 12-11-2018
    Dla mnie fajnym prezentem byłoby gdyby Orange przywrócił sprzedaż złotych numerów w Orange na Kartę :) Chętnie bym taki numer przytulił :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 11:38 13-11-2018
      Jeszcze niedawno różowy operator oferował startery z tzw. "srebrnymi" numerami; jak poszukasz to może jeszcze gdzieś znajdziesz - później przenosiny do orange i jesteś happy ;) https://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow/wiadomosci/-/_a_gdy_nie_mozesz_zapamietac_numeru_spraw_sobie_prosty_numer_w_t-mobile_z_limitowanej_edycji_starterow_dostepnej_w_kioskach_ruch/aid/e9bcbbf437e3d5461d3c730aa7d533a3
      Odpowiedz
  • komentarz
    Prada 23:58 14-11-2018
    Przeniosłem numer do Orange na kartę. Od dnia 07.11.2018 r. Jestem w sieci. Dlaczego po wysłaniu SMS o treści PREZENT na nr 815 otrzymuje komunikat Przepraszamy, nie jestes uprawniony do skorzystania z promocji.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 19:04 18-11-2018
      Pozostaje reklamacja ;)
      Odpowiedz
  • komentarz
    foe 12:08 05-12-2018
    Co znaczy nowy klient ? Taki, który nigdy nie miał zarejestrowanego startera?
    Odpowiedz
  • komentarz
    jaras 21:56 12-12-2018
    Jaka to fajna promocja obecnie pakiet sms i minuty no limit kosztują około 19 zł miesięcznie a te 200 zł na wygadanie to tak realnie właśnie pakiet darmowych rozmów i smsów nic więcej...jednak brzmi lepiej 200 zł zamiast 19 zł prezentu.
    Odpowiedz
  • komentarz
    BRYŚ 16:17 20-12-2018
    MAM PYTANIE CZY TE PRAWIE 700 MINUT MOGĘ WYKORZYSTAĆ NP DZWONIĄC DO USA? DZIĘKUJĘ Z GÓRY ZA ODPOWIEDŹ
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 17:07 20-12-2018
      Nie, nie można.
      Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 20:05 28-04-2019
    Dwie stówki to dużo!
    Odpowiedz

;

Urządzenia

Samsung A7 w Orange (14)

Piotr Domański

31 października 2018

Samsung A7 w Orange
14

Warto na naszym blogu poświęcić chwilę niedawnej premierze najnowszego smartfona ze średniej półki od Samsunga, czyli A7. W tej kategorii cenowej niewiele jest urządzeń, które mogą się pochwalić tak zaawansowanym aparatem. Nie ukrywajmy przecież „ma robić ładne zdjęcia” to jedno z najważniejszych wyzwań, jakie stawiamy przed smartfonami.

Potrójny aparat w średniej półce cenowej

Nowy Samsung sprawdza się tutaj doskonale. Wyposażony został aż w trzy obiektyw aparatu głównego . Pierwszy (idąc od dołu)  ma matrycę 8 MP i służy do wykonywania zdjęć szerokokątnych, obejmujących kąt 120 stopni. Drugi z obiektywów dostał za zadanie zapewnienie głębokości zdjęcia i możliwości rozmycia tła. Trzeci odpowiada za „normalne zdjęcia”, ma matrycę 24 MP i sprawia, że wszystko wygląda doskonale.

Aparat wyposażony jest także w sporo zaawansowanych algorytmów, które dbają by zdjęcia wyglądały możliwie najlepiej. Rozpoznają one choćby obiekty na zdjęciach i nieco „podkręcają ich wygląd”.  Producent, chwali się, że telefon rozpoznaje do 20 rodzajów obiektów – ludzi, rośliny, zwierzęta. Pozostaje nam także możliwość dodawania dodatków do zdjęć w oparciu o rozszerzoną rzeczywistość – nosków piesków, czepeczek i wąsów. Jak ktoś to lubi, oczywiście.

Jak wygląda Samsung A7 i co potrafi?

Aparat to jedno, ale telefon może się pochwalić także bardzo dobrym wyglądem. Ma wyświetlacz o przekątnej 6 cali i w jakości FHD+ wykonanym w technologii Super AMOLED. Z drugiej strony mamy szklane plecki, a pomiędzy nimi metalową ramkę. Samsung A7 wyposażony jest w 4 GB RAM, 64 GB pamięci, którą można rozbudować kartą pamięci o kolejne 512 GB. Urządzenie wyposażone jest w jedną kieszeń, w której obok MicroSD mieszą się także dwie karty SIM.

Skoro już przy budowie jesteśmy warto wspomnieć o czytniku linii papilarnych w bocznej krawędzi. Smartfon obsługuje także funkcję rozpoznawania twarzy.

Samsung A7 w Orange

Samsung Galaxy A7 dual SIM Plan Podstawowy Plan Standardowy Plan Optymalny Plan Wzbogacony Orange Love Telefony bez zobowiązań dla klientów Orange z abonamentem
Nowa umowa 1599 zł na start i 0 zł miesięcznie 0 zł na start i 66 zł miesięcznie 0 zł na start i 64 zł miesięcznie 0 zł na start i 60 zł miesięcznie 0 zł na start i 64 zł miesięcznie 0 zł na start i 64 zł miesięcznie przez 24 miesiące
Przedłużenie umowy 1599 zł na start i 0 zł miesięcznie 0 zł na start i 67 zł miesięcznie 0 zł na start i 64 zł miesięcznie 0 zł na start i 60 zł miesięcznie

 

Udostępnij: Samsung A7 w Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 17:57 31-10-2018
    Fajna alternatywa dla drogich flagowców. Ciekawe jak aparat spisuje się w praktyce. Widzę ze teraz wszyscy producenci "szaleją" na punkcie aparatu :) I dobrze, bo fotografia mobilna to jest to coś co lubię bardzo :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 20:04 01-11-2018
      Jak za tą cenę, to jak teraz mówi młodzież (a może już nie mówi?) sztos.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 18:31 31-10-2018
    Nie. Nie "ma robić ładne zdjęcia". Przede wszystkim jego bateria wy wytrzymać przynajmniej JEDEN dzień intensywnej pracy...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 20:03 01-11-2018
      Nokia 3310? Większość smartfonów nie podoła takiemu wyzwaniu. Stąd różne wariacje na temat "jak to naładować szybciej".
      Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCU 19:52 31-10-2018
    "Pierwszy (idąc od dołu) ma matrycę 8 MP i służy do wykonywania zdjęć szerokokątnych, obejmujących kont 120 stopni." - tutaj kĄt by chyba lepiej pasowało ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 20:02 01-11-2018
      Oczywiście, masz racje, pisane na szybko (bo z mocnym spóźnieniem!)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Marcin 23:05 01-11-2018
    Piotrze, chciałem wysłać bardzo pilną wiadomość odnośnie inwestycji FTTH na adres e-mail: orangeswiatlowod@orange.com, jednak wasza skrzynka odrzuca mój e-mail z komunikatem: "Skrzynka pocztowa adresata jest pełna i nie może w tej chwili przyjmować wiadomości. Spróbuj wysłać wiadomość ponownie później lub skontaktuj się bezpośrednio z adresatem." To są jakieś żarty ? ;) ktoś w ogóle czyta te meile ? Mam ważną sprawę i w sumie nie wiem do kogo się teraz kierować. Czy mogę mieć do ciebie prośbę i jakieś rozwiązanie wobec opisanej sytuacji ? Niby poważna firma, a problemy jak u dziecka które zaczyna swoją przygodę z komputerem ... ;/ Z góry dzięki
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 06:28 07-11-2018
      Marcin, odpowiedziałem już w innym wątku, ale skoro tutaj także napisałeś - sprawdzamy tę skrzynkę. Faktycznie coś w niej nie działa, lecz nie dlatego, że się zapchała, tylko dlatego... że mamy jakiś błąd informatyczny. Więc dzięki, że dałeś znać.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 13:46 06-11-2018
    No to faajny sprzęt za taką cenę.... no no xd
    Odpowiedz
  • komentarz
    Michał Kubiak 19:39 07-11-2018
    Witam. Czy telefon musi być z oprogramowaniem Orange czy XEO np. ze sklepu znanych sieci np. nie dla idiotów. Zapomniał Pan dopisać czy to wersja 2018 czy zwykła ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Adam 06:38 10-11-2018
      Chodziło Ci zapewne o VOLTE itd. Mi na Orange nie działa jak powinno.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Adam Banaszak 19:43 07-11-2018
    Czy wspiera on Volte/wiwifi i na jakim oprogramowaniu ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Adam 06:32 10-11-2018
      Mam ten telefon z oprogramowaniem Orange i nie działa na nim ani Volte ani wificalling. Telefon ma problem z łapaniem LTE,gdyż bardzo długo jest na H+/3G. Przy słabym zasięgu H+/3G zrzuca do GSM i tracimy internet podczas rozmowy. Oprogramowanie do poprawy.
      Odpowiedz
  • komentarz
    pogodabartek 16:40 08-11-2018
    Działa volte na nim w Nju ?
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej