Odpowiedzialny biznes

Godło Firma Przyjazna Klientowi dla Orange to głos naszych Klientów – dziękujemy

Monika Rybak Monika Rybak
27 listopada 2019
Godło Firma Przyjazna Klientowi dla Orange to głos naszych Klientów – dziękujemy

Dziś wpis nieco inny niż zwykle. Zacznę od podziękowań skierowanych w Waszą stronę…

Dziękujemy!

Orange Polska otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi w 2019 roku.

Tym samym dołączyliśmy do wąskiego grona laureatów i jesteśmy jedyną firmą telekomunikacyjną w Polsce, która otrzymała to wyróżnienie. Przyznano  je nam po badaniu przeprowadzonym przez niezależną firmę badawczą w październiku tego roku.

W badaniu wzięło udział 1171 naszych klientów, ze wszystkich grup, wybranych w sposób reprezentatywny. Pod uwagę brana była w szczególności dbałość o relacje i jakość obsługi Klientów. To wyróżnienie to dla nas nie tylko prawdziwy zaszczyt ale również motywacja do dalszej pracy.

Ocenie podlegały cztery główne kategorie :

  • Współpraca – dowiedzieliśmy się jak oceniacie kompetencje naszych pracowników i w jakim stopniu uważacie, że działamy z myślą o Was i dla Waszego dobra.
  • Kontakt – tutaj ocenialiście ostatni kontakt z nami oraz to, na ile rozwiązaliśmy temat, z którym zgłosiliście się do nas.
  • Ogólne zadowolenie – dzięki temu wiemy, jakie jest Wasze ogólne nastawienie do Orange i na ile spełniamy Wasze oczekiwania.
  • Skłonność do rekomendacji – w tym obszarze deklarowaliście czy jesteście naszymi promotorami, krytykami czy też nastawieni neutralnie, dzięki temu wiemy jaką macie percepcję o naszej marce.

Jako nasze mocne strony wskazaliście między innymi:

przejrzystość ofert, duże pakiety internetu, a także rozwiązania które oferujemy w roamingu. Znaczenie miała dla Was także cena naszych usług, lubicie też nasze promocje i doceniacie szeroki wybór telefonów w ofercie. Uznanie znalazła jakość usług, znaczne uproszczenie komunikacji, szybkość działania naszych pracowników oraz innowacyjne rozwiązania, ciągle rozbudowywany Mój Orange, eSIM, czy chociażby przejrzyste i proste umowy, które w salonach możecie podpisać na tabletach, a na stronie www – bez pośrednictwa kuriera.

Badanie odbyło się niedawno, więc teraz analizujemy wszystkie wyniki. Podczas badania nie zabrakło też cennych uwag. Cennych - nie znaczy zawsze tych pozytywnych, ale właśnie dzięki nim wiemy co możemy zrobić jeszcze lepiej.

Więcej informacji znajdziecie na stronie Firma Przyjazna Klientowi

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 21:41 28-11-2019

Gratulacje ?

Odpowiedz
    Monika Rybak
    Monika Rybak 09:49 29-11-2019

    Dziękujemy 🙂

    Odpowiedz
Astis
Astis 11:55 07-12-2019

Gratuluję i potwierdzam najlepsza firma jak co roku 🙂 Jesteście mega przyjacielscy i zawsze można otrzymać odpowiedź na prawie każde zapytanie, nie wspominając kontakt, usługi i to co wyżej. Brawo Orange 🙂

Odpowiedz
Witold
Witold 17:45 10-04-2020

Firma która wyłudza ode mnie pieniądze. Przenieśli mnie do siebie po rozmowach, z niepodpisaną umową(przesyłali mi 3 razy za każdym razem niezgodną z ustaleniami. i przenieśli do siebie zrywając umowę z poprzednim operatorem. Teraz płacę w playu i biegałem do salonu po zastępczą kartę orange, bo nie miałem jak dzwonić. Teraz z tel na kartę znowu próbowałem od nich odejść ale mnie nie puszczają. Nowemu operatorowi odpowiadają, że niezgodność danych i dają odmowę. Dzwoniłem sprawdzałem jest ok i w jednym i drugim. Odpowiedz orange – mamy na to 30 dni. Powinienem zgłosić to do prokuratury i nadzoru telekomunikacyjnego ale koranavirus mnie blokuje. Kartę za 30 zł którą wykupiłem, bo musiałem, jest darmowa do wszystkich ale i tu niespodzianka, musiałem przelać dodatkowe pieniądze bo do wszystkich z wyjątkiem biura obsługi Tak więc uważam, że postępują jak wnuczek- ten od babci

Odpowiedz
Rafi
Rafi 10:30 07-05-2020

Przyjazna Klientowi ??? Od ponad roku staram się żeby podłączyli mnie do internetu kwestia rozbudowania skrzynki gdzie by mogli mnie podłączyć ale po co dla jednego Człowieka się nie opłaca co z tego że całe miasteczko ma możliwość poza jednym punktem w centrum gdzie własnie mieszkam najlepiej powiedzieć Brak możliwości technicznych i po sprawie nic nie trzeba robić żałosne od kilku lat jestem klientem Orange ale widzę że trzeba będzie to zmienić skoro mają Ludzi w Dupie

Odpowiedz
P1
P1 11:46 15-09-2020

Fajnie mieć obsługę przyjazną klientowi, ale sztuczna inteligencja nie staje niestety na wysokości zadania. Oto dowód:

Dzień dobry. Jestem Max :wave:
Jak mogę Ci pomóc?

Klient: Nie mogę zalogować się do konta. Jakaś usterka?

Max: Do nowego Mój Orange zalogujesz się wpisując adres e-mail i hasło podane przy rejestracji.
Szczegóły tutaj:
https://www.orange.pl/omnibook/korzystanie-z-nowego-moj-orange#dla-klienta#brak#jak-zalogowacsie-do-nowego-moj-orange
Pomogłem?

Klient: Nie

Max: W takim razie możesz porozmawiać o tym z doradca. Czy chcesz z nim kontynuować rozmowę?

Klient: Tak

Max: Podaj proszę numer telefonu lub numer usługi internetowej.

Klient: 48xxxxxxxxx

Max:
W tej sprawie pomoże Ci doradca. Abym mógl Cie z nim połączyć zaloguj się do konta Mój Orange.
Pozostań proszę w tym oknie przeglądarki i kliknij w link: http://www.orange.pl/zaloguj.phtml. Okno z naszym czatem pozostanie otwarte.

Klient: No o to właśnie chodzi ze nie można się zalogować

Max:
W tej sprawie pomoże Ci doradca. Abym mógł Cie z nim połączyć zaloguj się do konta Mój Orange.
Pozostań proszę w tym oknie przeglądarki i kliknij w link: http://www.orange.pl/zaloguj.phtml. Okno z naszym czatem pozostanie otwarte.

Klient: Nie mogę się zalogować

Max: Cos poszło nie tak. Nie mogę połączyć Cie z doradca bez zalogowania do Mój Orange.
Sprawdź swoje dane do logowania i skontaktuj się z nami ponownie.
Dziękuję za rozmowę. Zyczę miłego dnia.

Odpowiedz
    Monika Rybak
    Monika Rybak 12:48 16-09-2020

    @P1
    Spróbuję wyjaśnić… Do niedawna każda rozmowa z Maxem dotycząca Mój Orange była kierowana do doradcy bez logowania. Od 25.08 wdrożyliśmy nowy infoserwis dla rozmów o Mój Orange, wydzieliliśmy rozmowy związane z problemem przy zakładaniu konta od innych, w których podstawiliśmy informacje dla Klientów zawierające odpowiedzi na większość pytań związanych ogólnie z kontem MO, w tym pytania o logowanie. Aby uzyskać więcej informacji o swoim koncie na czacie z Doradcą – trzeba być zalogowanym do Mój Orange.
    Teraz przyglądamy się, na ile bot skutecznie odsiewa konwersacje z problemem od tych, gdzie Klient może sobie poradzić przeglądając adekwatne artykuły i rozważamy dalsze uczenie bota aby tam, gdzie Klient potrzebuje pomocy, tę pomoc otrzymał.
    Dlatego dziękujemy za tę opinię 🙂 m.in ona stała się dla nas zapalnikiem do rozmów nad zmianą podejścia 🙂

    Odpowiedz
FRANEK
FRANEK 17:32 29-03-2021

Firma przyjazna klientowi? chyba firma przyznająca tego typu głupoty warta jest tyle samo co cały ten ORANGE!

Odpowiedz

Bezpieczeństwo

Okiem mamy: Domowy kodeks to komunikacja, nie dyktatura

Kasia Barys Kasia Barys
25 listopada 2019
Okiem mamy: Domowy kodeks to komunikacja, nie dyktatura

Ustalone zasady używania mediów cyfrowych kształtują odpowiedzialność cyfrową nie tylko dzieci i młodzieży, ale również osób dorosłych i całych rodzin.  Od czego zacząć rozmowę i jak rozmawiać z dziećmi o tym, żeby wprowadzić kodeks domowy? Jest kilka sprawdzonych pomysłów na to.

Im szybciej tym lepiej

Moim zdaniem najważniejsze to wprowadzić go jak najszybciej. Kształtowanie odpowiednich nawyków związanych z używaniem mediów cyfrowych powinno odbywać się już od najmłodszych lat życia. Nawet jeśli dzieci są małe i oglądają codziennie bajki na YouTube powinny w domu być zasady oglądania kreskówek. Dziecko powinno wiedzieć np. że nie używamy smartfonów przy posiłkach. Każdy kodeks rośnie wraz z dzieckiem. Łatwiej go zmieniać z wiekiem niż 12 latkowi narzucić całkiem nowe reguły.

Jeśli chcemy wprowadzić kodeks nieco starszym dzieciom, w wieku szkolnym, warto znaleźć dobry moment. Nie trzeba stresować dziecka poważną rozmową. Raczej proponowałabym kilka razy podejść do tematu.  I słuchać dziecka. Dzieci mają głos!

Dzieci widzą

Zdecydowanie najlepszym sposobem na to, by wprowadzić kodeks domowy jest tłumaczenie zasad podczas własnego korzystania z nowoczesnych technologii. Nie zerkajmy w telefon kiedy jemy posiłek, jeśli chcemy, by dzieci także tego nie robiły. Nie odbierajmy telefonów przy wspólnej kolacji. Tłumaczmy na bieżąco dzieciom podstawowe zasady kultury osobistej związanej z używaniem smartfonów. Z drugiej strony, jeśli nasza praca wymaga korzystania z laptopów czy komputerów w domu i dzieci to widzą, tłumaczmy dzieciom że to obowiązki wynikające z pracy, a nie rozrywka. Ważne jest, byśmy się sami sobie przyglądali i byli dobrym przykładem. Cała rodzina, nie tylko dzieci powinna się włączyć w tworzenie kodeksu.

Przeczytaj także tekst: Ile czasu dziecko może spędzać przed ekranem?

Pierwszy smartfon i co dalej?

Kolejną dobrą okazją na rozmowę z dzieckiem, jest moment przekazania pierwszego smartfona. Z badań Fundacji Dbam o Mój Z@sięg wynika, że przeciętny wiek rozpoczęcia regularnego korzystania z własnego telefonu komórkowego to 10 lat, a w dużych aglomeracjach to 7 lat. Dosyć wcześnie. Jeśli już decydujemy się sprezentować dziecku telefon, porozmawiajmy wcześniej o tym w jaki sposób dziecko powinno mądrze korzystać z prezentu, jaki dostało. Zawsze należy pokazać alternatywę, podpowiedzieć pomysły na aktywną zabawę w świecie rzeczywistym. Spędzajcie więcej czasu razem, bez dekoncentrującego wpływu smartfonów. Poprzez systematyczne przestrzeganie wspólnie wypracowanych zasad Wy i wasze dzieci pozostaniecie bliżej siebie, a czas wolny spędzicie kreatywnie.

I na koniec ważna sprawa. Chciałabym zwrócić na to szczególną uwagę. To jest coś, co powiedziałam swoim dzieciom, kiedy zaczynaliśmy tworzyć nasz kodeks. Kodeks nie jest za karę, nie jest dyscypliną. Rodzic proponuje zasady w rodzinie z miłości do dziecka i z troską o jego bezpieczeństwo. Ważne jest, by podkreślić to, że rodzice proponując wprowadzenie zasad kierują się dobrem dziecka.

Wcześniej mieliście okazję obejrzeć materiał wideo o tym, czym jest kodeks domowy. Zapraszam was do obejrzenia kolejnego, drugiego odcinka mini serii „Razem w sieci” właśnie o tym, jak rozmawiać z dziećmi, by wprowadzić kodeks domowy. Łukasz Wojtasik, ekspert z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, podpowie jak to zrobić.

Więcej o tym jak wspierać swoje dziecko w bezpiecznym odkrywaniu cyfrowego świata dowiesz się na stronie Razem w sieci.

Komentarze


Rozrywka

Świętne okazje dla firm

Stella Widomska Stella Widomska
22 listopada 2019
Świętne okazje dla firm

Aaaaaaa, miesiąc do Świąt! :-) Przerwy reklamowe ociekają Mikołajami, choinkami i śniegiem. No i oczywiście brokatem, do którego mam słabość. ;-) Mam swoich faworytów (coroczny wzrusz przy oświetlonych ciężarówkach wiozących napoje w puszkach w każdy zakątek Polski). W Orange też już Święta na całego. Ruszyła kampania dla klientów indywidualnych, na kartę, a od dziś w telewizji również świętne okazje dla firm z Samsungiem Galaxy S10e.

Kampanię wspólnie z Orange przygotowali:

- Havas Warsaw (kreacja)

- Graffiti (produkcja)

- Ice Image (postprodukcja)

- Initiative Media (zakup mediów)

- Michał Gazda (reżyseria)

Ho, ho, ho! :-)

Komentarze

Scroll to Top