![Godło Firma Przyjazna Klientowi dla Orange to głos naszych Klientów – dziękujemy](https://biuroprasowe.orange.pl/wp-content/uploads/2019/11/blog/zdjecie-firma-BEZ-logo.jpg)
Dziś wpis nieco inny niż zwykle. Zacznę od podziękowań skierowanych w Waszą stronę…
Dziękujemy!
Orange Polska otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi w 2019 roku.
Tym samym dołączyliśmy do wąskiego grona laureatów i jesteśmy jedyną firmą telekomunikacyjną w Polsce, która otrzymała to wyróżnienie. Przyznano je nam po badaniu przeprowadzonym przez niezależną firmę badawczą w październiku tego roku.
W badaniu wzięło udział 1171 naszych klientów, ze wszystkich grup, wybranych w sposób reprezentatywny. Pod uwagę brana była w szczególności dbałość o relacje i jakość obsługi Klientów. To wyróżnienie to dla nas nie tylko prawdziwy zaszczyt ale również motywacja do dalszej pracy.
Ocenie podlegały cztery główne kategorie :
- Współpraca – dowiedzieliśmy się jak oceniacie kompetencje naszych pracowników i w jakim stopniu uważacie, że działamy z myślą o Was i dla Waszego dobra.
- Kontakt – tutaj ocenialiście ostatni kontakt z nami oraz to, na ile rozwiązaliśmy temat, z którym zgłosiliście się do nas.
- Ogólne zadowolenie – dzięki temu wiemy, jakie jest Wasze ogólne nastawienie do Orange i na ile spełniamy Wasze oczekiwania.
- Skłonność do rekomendacji – w tym obszarze deklarowaliście czy jesteście naszymi promotorami, krytykami czy też nastawieni neutralnie, dzięki temu wiemy jaką macie percepcję o naszej marce.
Jako nasze mocne strony wskazaliście między innymi:
przejrzystość ofert, duże pakiety internetu, a także rozwiązania które oferujemy w roamingu. Znaczenie miała dla Was także cena naszych usług, lubicie też nasze promocje i doceniacie szeroki wybór telefonów w ofercie. Uznanie znalazła jakość usług, znaczne uproszczenie komunikacji, szybkość działania naszych pracowników oraz innowacyjne rozwiązania, ciągle rozbudowywany Mój Orange, eSIM, czy chociażby przejrzyste i proste umowy, które w salonach możecie podpisać na tabletach, a na stronie www – bez pośrednictwa kuriera.
Badanie odbyło się niedawno, więc teraz analizujemy wszystkie wyniki. Podczas badania nie zabrakło też cennych uwag. Cennych - nie znaczy zawsze tych pozytywnych, ale właśnie dzięki nim wiemy co możemy zrobić jeszcze lepiej.
Więcej informacji znajdziecie na stronie Firma Przyjazna Klientowi
Komentarze
Gratulacje ?
OdpowiedzDziękujemy 🙂
OdpowiedzGratuluję i potwierdzam najlepsza firma jak co roku 🙂 Jesteście mega przyjacielscy i zawsze można otrzymać odpowiedź na prawie każde zapytanie, nie wspominając kontakt, usługi i to co wyżej. Brawo Orange 🙂
OdpowiedzFirma która wyłudza ode mnie pieniądze. Przenieśli mnie do siebie po rozmowach, z niepodpisaną umową(przesyłali mi 3 razy za każdym razem niezgodną z ustaleniami. i przenieśli do siebie zrywając umowę z poprzednim operatorem. Teraz płacę w playu i biegałem do salonu po zastępczą kartę orange, bo nie miałem jak dzwonić. Teraz z tel na kartę znowu próbowałem od nich odejść ale mnie nie puszczają. Nowemu operatorowi odpowiadają, że niezgodność danych i dają odmowę. Dzwoniłem sprawdzałem jest ok i w jednym i drugim. Odpowiedz orange – mamy na to 30 dni. Powinienem zgłosić to do prokuratury i nadzoru telekomunikacyjnego ale koranavirus mnie blokuje. Kartę za 30 zł którą wykupiłem, bo musiałem, jest darmowa do wszystkich ale i tu niespodzianka, musiałem przelać dodatkowe pieniądze bo do wszystkich z wyjątkiem biura obsługi Tak więc uważam, że postępują jak wnuczek- ten od babci
OdpowiedzPrzyjazna Klientowi ??? Od ponad roku staram się żeby podłączyli mnie do internetu kwestia rozbudowania skrzynki gdzie by mogli mnie podłączyć ale po co dla jednego Człowieka się nie opłaca co z tego że całe miasteczko ma możliwość poza jednym punktem w centrum gdzie własnie mieszkam najlepiej powiedzieć Brak możliwości technicznych i po sprawie nic nie trzeba robić żałosne od kilku lat jestem klientem Orange ale widzę że trzeba będzie to zmienić skoro mają Ludzi w Dupie
OdpowiedzFajnie mieć obsługę przyjazną klientowi, ale sztuczna inteligencja nie staje niestety na wysokości zadania. Oto dowód:
Dzień dobry. Jestem Max :wave:
Jak mogę Ci pomóc?
Klient: Nie mogę zalogować się do konta. Jakaś usterka?
Max: Do nowego Mój Orange zalogujesz się wpisując adres e-mail i hasło podane przy rejestracji.
Szczegóły tutaj:
https://www.orange.pl/omnibook/korzystanie-z-nowego-moj-orange#dla-klienta#brak#jak-zalogowacsie-do-nowego-moj-orange
Pomogłem?
Klient: Nie
Max: W takim razie możesz porozmawiać o tym z doradca. Czy chcesz z nim kontynuować rozmowę?
Klient: Tak
Max: Podaj proszę numer telefonu lub numer usługi internetowej.
Klient: 48xxxxxxxxx
Max:
W tej sprawie pomoże Ci doradca. Abym mógl Cie z nim połączyć zaloguj się do konta Mój Orange.
Pozostań proszę w tym oknie przeglądarki i kliknij w link: http://www.orange.pl/zaloguj.phtml. Okno z naszym czatem pozostanie otwarte.
Klient: No o to właśnie chodzi ze nie można się zalogować
Max:
W tej sprawie pomoże Ci doradca. Abym mógł Cie z nim połączyć zaloguj się do konta Mój Orange.
Pozostań proszę w tym oknie przeglądarki i kliknij w link: http://www.orange.pl/zaloguj.phtml. Okno z naszym czatem pozostanie otwarte.
Klient: Nie mogę się zalogować
Max: Cos poszło nie tak. Nie mogę połączyć Cie z doradca bez zalogowania do Mój Orange.
OdpowiedzSprawdź swoje dane do logowania i skontaktuj się z nami ponownie.
Dziękuję za rozmowę. Zyczę miłego dnia.
@P1
OdpowiedzSpróbuję wyjaśnić… Do niedawna każda rozmowa z Maxem dotycząca Mój Orange była kierowana do doradcy bez logowania. Od 25.08 wdrożyliśmy nowy infoserwis dla rozmów o Mój Orange, wydzieliliśmy rozmowy związane z problemem przy zakładaniu konta od innych, w których podstawiliśmy informacje dla Klientów zawierające odpowiedzi na większość pytań związanych ogólnie z kontem MO, w tym pytania o logowanie. Aby uzyskać więcej informacji o swoim koncie na czacie z Doradcą – trzeba być zalogowanym do Mój Orange.
Teraz przyglądamy się, na ile bot skutecznie odsiewa konwersacje z problemem od tych, gdzie Klient może sobie poradzić przeglądając adekwatne artykuły i rozważamy dalsze uczenie bota aby tam, gdzie Klient potrzebuje pomocy, tę pomoc otrzymał.
Dlatego dziękujemy za tę opinię 🙂 m.in ona stała się dla nas zapalnikiem do rozmów nad zmianą podejścia 🙂
Firma przyjazna klientowi? chyba firma przyznająca tego typu głupoty warta jest tyle samo co cały ten ORANGE!
Odpowiedz