;

Obsługa i Relacje z Klientami

Godło Firma Przyjazna Klientowi dla Orange to głos naszych Klientów – dziękujemy (3)

Monika Rybak

27 listopada 2019

Godło Firma Przyjazna Klientowi dla Orange to głos naszych Klientów – dziękujemy
3

Dziś wpis nieco inny niż zwykle. Zacznę od podziękowań skierowanych w Waszą stronę…

Dziękujemy!

Orange Polska otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi w 2019 roku.
Tym samym dołączyliśmy do wąskiego grona laureatów i jesteśmy jedyną firmą telekomunikacyjną w Polsce, która otrzymała to wyróżnienie. Przyznano  je nam po badaniu przeprowadzonym przez niezależną firmę badawczą w październiku tego roku.

W badaniu wzięło udział 1171 naszych klientów, ze wszystkich grup, wybranych w sposób reprezentatywny. Pod uwagę brana była w szczególności dbałość o relacje i jakość obsługi Klientów. To wyróżnienie to dla nas nie tylko prawdziwy zaszczyt ale również motywacja do dalszej pracy.

Ocenie podlegały cztery główne kategorie :

  • Współpraca – dowiedzieliśmy się jak oceniacie kompetencje naszych pracowników i w jakim stopniu uważacie, że działamy z myślą o Was i dla Waszego dobra.
  • Kontakt – tutaj ocenialiście ostatni kontakt z nami oraz to, na ile rozwiązaliśmy temat, z którym zgłosiliście się do nas.
  • Ogólne zadowolenie – dzięki temu wiemy, jakie jest Wasze ogólne nastawienie do Orange i na ile spełniamy Wasze oczekiwania.
  • Skłonność do rekomendacji – w tym obszarze deklarowaliście czy jesteście naszymi promotorami, krytykami czy też nastawieni neutralnie, dzięki temu wiemy jaką macie percepcję o naszej marce.

Jako nasze mocne strony wskazaliście między innymi:
przejrzystość ofert, duże pakiety internetu, a także rozwiązania które oferujemy w roamingu. Znaczenie miała dla Was także cena naszych usług, lubicie też nasze promocje i doceniacie szeroki wybór telefonów w ofercie. Uznanie znalazła jakość usług, znaczne uproszczenie komunikacji, szybkość działania naszych pracowników oraz innowacyjne rozwiązania, ciągle rozbudowywany Mój Orange, eSIM, czy chociażby przejrzyste i proste umowy, które w salonach możecie podpisać na tabletach, a na stronie www – bez pośrednictwa kuriera.

Badanie odbyło się niedawno, więc teraz analizujemy wszystkie wyniki. Podczas badania nie zabrakło też cennych uwag. Cennych – nie znaczy zawsze tych pozytywnych, ale właśnie dzięki nim wiemy co możemy zrobić jeszcze lepiej.

Więcej informacji znajdziecie na stronie Firma Przyjazna Klientowi

Udostępnij: Godło Firma Przyjazna Klientowi dla Orange to głos naszych Klientów – dziękujemy
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:41 28-11-2019
    Gratulacje 🙂
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Rybak 09:49 29-11-2019
      Dziękujemy :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 11:55 07-12-2019
    Gratuluję i potwierdzam najlepsza firma jak co roku :) Jesteście mega przyjacielscy i zawsze można otrzymać odpowiedź na prawie każde zapytanie, nie wspominając kontakt, usługi i to co wyżej. Brawo Orange :)
    Odpowiedz

;

Bezpieczeństwo

Okiem mamy: Domowy kodeks to komunikacja, nie dyktatura (2)

Kasia Barys

25 listopada 2019

Okiem mamy: Domowy kodeks to komunikacja, nie dyktatura
2

Ustalone zasady używania mediów cyfrowych kształtują odpowiedzialność cyfrową nie tylko dzieci i młodzieży, ale również osób dorosłych i całych rodzin.  Od czego zacząć rozmowę i jak rozmawiać z dziećmi o tym, żeby wprowadzić kodeks domowy? Jest kilka sprawdzonych pomysłów na to.

Im szybciej tym lepiej

Moim zdaniem najważniejsze to wprowadzić go jak najszybciej. Kształtowanie odpowiednich nawyków związanych z używaniem mediów cyfrowych powinno odbywać się już od najmłodszych lat życia. Nawet jeśli dzieci są małe i oglądają codziennie bajki na YouTube powinny w domu być zasady oglądania kreskówek. Dziecko powinno wiedzieć np. że nie używamy smartfonów przy posiłkach. Każdy kodeks rośnie wraz z dzieckiem. Łatwiej go zmieniać z wiekiem niż 12 latkowi narzucić całkiem nowe reguły.

Jeśli chcemy wprowadzić kodeks nieco starszym dzieciom, w wieku szkolnym, warto znaleźć dobry moment. Nie trzeba stresować dziecka poważną rozmową. Raczej proponowałabym kilka razy podejść do tematu.  I słuchać dziecka. Dzieci mają głos!

Dzieci widzą

Zdecydowanie najlepszym sposobem na to, by wprowadzić kodeks domowy jest tłumaczenie zasad podczas własnego korzystania z nowoczesnych technologii. Nie zerkajmy w telefon kiedy jemy posiłek, jeśli chcemy, by dzieci także tego nie robiły. Nie odbierajmy telefonów przy wspólnej kolacji. Tłumaczmy na bieżąco dzieciom podstawowe zasady kultury osobistej związanej z używaniem smartfonów. Z drugiej strony, jeśli nasza praca wymaga korzystania z laptopów czy komputerów w domu i dzieci to widzą, tłumaczmy dzieciom że to obowiązki wynikające z pracy, a nie rozrywka. Ważne jest, byśmy się sami sobie przyglądali i byli dobrym przykładem. Cała rodzina, nie tylko dzieci powinna się włączyć w tworzenie kodeksu.

Przeczytaj także tekst: Ile czasu dziecko może spędzać przed ekranem?

Pierwszy smartfon i co dalej?

Kolejną dobrą okazją na rozmowę z dzieckiem, jest moment przekazania pierwszego smartfona. Z badań Fundacji Dbam o Mój Z@sięg wynika, że przeciętny wiek rozpoczęcia regularnego korzystania z własnego telefonu komórkowego to 10 lat, a w dużych aglomeracjach to 7 lat. Dosyć wcześnie. Jeśli już decydujemy się sprezentować dziecku telefon, porozmawiajmy wcześniej o tym w jaki sposób dziecko powinno mądrze korzystać z prezentu, jaki dostało. Zawsze należy pokazać alternatywę, podpowiedzieć pomysły na aktywną zabawę w świecie rzeczywistym. Spędzajcie więcej czasu razem, bez dekoncentrującego wpływu smartfonów. Poprzez systematyczne przestrzeganie wspólnie wypracowanych zasad Wy i wasze dzieci pozostaniecie bliżej siebie, a czas wolny spędzicie kreatywnie.

I na koniec ważna sprawa. Chciałabym zwrócić na to szczególną uwagę. To jest coś, co powiedziałam swoim dzieciom, kiedy zaczynaliśmy tworzyć nasz kodeks. Kodeks nie jest za karę, nie jest dyscypliną. Rodzic proponuje zasady w rodzinie z miłości do dziecka i z troską o jego bezpieczeństwo. Ważne jest, by podkreślić to, że rodzice proponując wprowadzenie zasad kierują się dobrem dziecka.

Wcześniej mieliście okazję obejrzeć materiał wideo o tym, czym jest kodeks domowy. Zapraszam was do obejrzenia kolejnego, drugiego odcinka mini serii „Razem w sieci” właśnie o tym, jak rozmawiać z dziećmi, by wprowadzić kodeks domowy. Łukasz Wojtasik, ekspert z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, podpowie jak to zrobić.

Więcej o tym jak wspierać swoje dziecko w bezpiecznym odkrywaniu cyfrowego świata dowiesz się na stronie Razem w sieci.

Udostępnij: Okiem mamy: Domowy kodeks to komunikacja, nie dyktatura
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Klucz. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 16:11 26-11-2019
    Kolejne fajne porady, mam nadzieję że dzięki nim popełnię znacznie mniej błędów w wychowaniu syna - w jego "spotkaniu" z wirtualnym światem.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 12:00 07-12-2019
    Popieram i wspieram :) Dobrze, że w Orange wciąż dużą wagę przykłada się do bezpieczeństwa wszystkich, szczególnie młodych, małych potencjalnych klientów, a już na pewno użytkowników internetu. Ważny jest ten nawyk... Dzięki orange od lat wiemy co i jak. Dzięki Wam za dobrą robotę.
    Odpowiedz

;

Reklama

Świętne okazje dla firm (1)

Stella Widomska

22 listopada 2019

Świętne okazje dla firm
1

Aaaaaaa, miesiąc do Świąt! 🙂 Przerwy reklamowe ociekają Mikołajami, choinkami i śniegiem. No i oczywiście brokatem, do którego mam słabość. 😉 Mam swoich faworytów (coroczny wzrusz przy oświetlonych ciężarówkach wiozących napoje w puszkach w każdy zakątek Polski). W Orange też już Święta na całego. Ruszyła kampania dla klientów indywidualnych, na kartę, a od dziś w telewizji również świętne okazje dla firm z Samsungiem Galaxy S10e.

Kampanię wspólnie z Orange przygotowali:

– Havas Warsaw (kreacja)

– Graffiti (produkcja)

– Ice Image (postprodukcja)

– Initiative Media (zakup mediów)

– Michał Gazda (reżyseria)

Ho, ho, ho! 🙂

Udostępnij: Świętne okazje dla firm
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 16:40 22-11-2019
    Święta, prezenty, etc.......dla mnie fajnym "prezentem" byłoby gdyby Blogi Orange troszkę ożyły. Jak zachęcić osoby czytające wpisy do poblikowania komentarzy i konstruktywnej dyskusji? Macie jakieś pomysły?
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej