Sieć

Grupa TP liderem na wszystkich rynkach

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
27 października 2010
Grupa TP liderem na wszystkich rynkach

Dziś ogłosiliśmy wyniki Grupy TP za III kwartał. Utrzymaliśmy pozycję lidera na wszystkich rynkach: mobilnym, stacjonarnym i broadbandu. Tradycyjnie nie będę wdawał się w szczegóły, które możecie sami przeczytać albo tutaj pobrać cały raport. Chcę tylko zwrócić uwagę na kilka elementów, które zazwyczaj Was ciekawią. Kolejny kwartał z rzędu wzrosła nam liczba klientów Orange. Mamy ich 14,141 mln, czyli o ponad 400 tys. więcej niż 9 miesięcy temu. To efekt dobrego przyjęcia ofert abonamentowych i prepaid. Cieszy zwłaszcza rosnący udział postpaidu, bo to najbardziej wartościowy kawałek tortu. Przełamaliśmy się w broadbandzie, a przecież dopiero przed nami efekt nowych ofert neo, który zobaczymy w wynikach IV kwartału. Warto wspomnieć, że już pół miliona neostradowiczów korzysta z oferty telewizyjnej. Perspektywa równie dobra, bo podpisaliśmy umowę z TVN. Wyniki cieszą, ale wiemy, że jak zawsze sporo można poprawić. Dlatego dziękując Wam, że korzystacie z oferty Grupy TP zobowiązujemy się dalej ciężko pracować.


Odpowiedzialny biznes

Effie czyli co?

Ryszard Kaminski Ryszard Kaminski
26 października 2010
Effie czyli co?

EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych - zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Na czym polega jego siła i wyjątkowość? Na tym, że nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie ich urodę. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji i obsługi klienta.

A dlaczego o tym piszę? Bo wczoraj ogłoszono wyniki 11-tej, polskiej edycji tego konkursu. Jesteśmy jednym z 38 krajów na świecie, gdzie jest organizowany EFFIE a w tym roku konkurowało 121 prac. Postanowiliśmy wybrać się na galę i choć trochę przybliżyć Wam tę tematykę. Zobaczcie efekty.

A przy okazji pochwalę się, że w kategorii telekomunikacja brązowym EFFIE wyróżniono biznesową kampanię reklamową Orange "Email w telefonie", przygotowaną przez agencję Euro RSCG i dom mediowy MEC.


Oferta

Testuj i wygraj zakręcony smartphone

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
26 października 2010
Testuj i wygraj zakręcony smartphone

Koleżanka z marketingu zawstydziła mnie i przygotowała świetny konkurs/test Motoroli Flipout. Zasady proste. Do 7 listopada rejestrujecie się na na stronie konkursu. Kluczowe zadanie to przekonać jury, dlaczego to Wy macie zostać testerami. Na tej podstawie wybierzemy 20 osób, które dostaną telefony na tydzień do testów. Potem już tylko ciężka praca i na koniec nagroda. 15 osób, które zrobią najlepsze testy będzie mogło zachować telefon dla siebie. Szczegóły w regulaminie. Miałem już okazję pobawić się tą Motorolą i mam mieszane uczucia. Zobaczymy, jak Wam przypadnie do gustu. Powodzenia.

flipout.jpg

Scroll to Top