Oferta

Huawei P10 już w Orange (14)

Piotr Domański

21 marca 2017

Huawei P10 już w Orange
14

Piotrek Domański

Najnowszy flagowiec Huawei już zawitał do Polski. Ten telefon to bez wątpienia dowód, że producent na stałe już zagościł w światowej czołówce. Elegancki design, bardzo dobre parametry i świetny (podwójny) aparat sprawiają przykuwają uwagę. Ale o wszystkich szczegółach technicznych pisałem już gdy zapowiadałem start przedsprzedaży Huawei P10.

Dlatego przejdę od razu do ceny. Przede wszystkim na Huawei P10 możecie się zdecydować w ramach Orange Love za bardzo fajną kwotę. Na start płacicie wtedy za smartfon 79 zł, a do tego 95 zł miesięcznie. A w samym Orange Love za 69 zł przez pierwszy rok (i 99 zł w kolejnym) otrzymujecie internet domowy, Orange TV, telefon domowy i wreszcie plan mobilny z nielimitowanymi rozmowami i SMS i 3 GB internetu.

Jeżeli nie chcecie się decydować na nasze usługi stacjonarne, Huawei P10 dostępny jest także w planach mobilnych. W planie, w którym do wykorzystania jest 200 min / 200 SMS i 1,9 GB przez 3 miesiące potem 0,5 GB w ramach abonamentu na start zapłacicie 898,99 zł, a później miesięcznie 89,99. W kolejnym, dającym nielimitowane rozmowy i 4 GB przez 3 miesiące potem 2 GB cena cena na start spada do 699 zł, a miesięcznie płacić będziecie 99,99 zł.

Tym spośród Was, którzy dla których ważny jest transfer danych w roamingu polecam z kolei plan w którym za Huawei P10, nielimitowane rozmowy, SMS i MMS, spory pakiet danych, a także na rozmowy w roamingu UE 100 MB w roamingu UE i 100 min na rozmowy międzynarodowe kosztują w sumie 129,99 miesięcznie. Do tego dorzucamy jeszcze Spotify za 0 zł na 24 miesiące. Na start zapłacicie wtedy za ten model 439 zł.

A wszystkiego dowiecie się ze strony orange.pl

Przygotowaliśmy nawet spot promujący ofertę, który będziemy pokazywać między innymi w telewizji.

Dostałem od Stelli kilka informacji na jego temat. Kreacja stworzona przez Publicis została oparta na pomyśle hiszpańskiej agencji Comunica. Produkcją zajął się Banana Split. Postprodukcją Platige, a media kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Michał Sabliński.

Udostępnij: Huawei P10 już w Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    PAWEŁ 15:28 21-03-2017
    Więcej kosztuje niż ja mam dochodu ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:47 21-03-2017
      Na całe szczęście jest też wersja Lite ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 16:06 21-03-2017
        W tej chwili chyba nie ma nawet w przedsprzedaży prawda? Chodzi mi o P10 Lite o ile utrzyma nazwę bo ostatnio Huawei robi z tym zamieszanie lepsze niż Samsung.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 16:22 21-03-2017
          Nie, nie ma jeszcze nawet przedsprzedaży. Ale osobiście sądzę, że to nie jest smartfon, który będzie miał jakąś wielką oprawę. Zawojuje świat ceną, tak jak było z P8 Lite.
          Odpowiedz
          • komentarz
            mike278 17:55 21-03-2017
            Pozwolę sobie się nie zgodzić. Wg przecieków ma kosztować ok 1500 pln. Wiesz, w promocjach za tyle można dostać flagowce z 2015 a czasami nawet 2016 roku. Ba ostatnio gdzieś był Huaweiowy Honor 8 za 1600 w promocji. Jeśli cena się potwierdzi, to nie jest już kolorowo.
            Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 19:21 21-03-2017
    Sprzęt fajny, Huawei zaczął się baardzo cenić, ale......chyba jakość idzie w parze z ceną.
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 06:10 22-03-2017
      Ano idzie. Tyle dobrego że ich marka Honor oferuje jeszcze dobrą cenę za naprawdę sensowną jakość i parametry.
      Odpowiedz
  • komentarz
    VSnake 22:54 21-03-2017
    Ciekawe kiedy będą dostępne smartfony LG z serii K generacji 2017 (LG K4 2017, LG K8 2017, K10 2017)...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotrek Domański 16:28 22-03-2017
      W sumie dobre pytanie - sprawdzę to :-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Astis 07:27 27-03-2017
        Iiiiiiii? Sprawdzileś to Piotrze ? ;)
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 15:29 27-03-2017
          Są plany ;-) Ale nie wiem dokładnie kiedy będą.
          Odpowiedz
  • komentarz
    asia 16:55 29-04-2017
    Czy bedziep10 biały dostepny w orange?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 20:35 29-04-2017
      Niestety nie wiem, ale sprawdzę i po Majówce dam znać :-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    voy 13:27 16-11-2017
    ostatnio zabrakło w Waszych magazynach P10 DS, czy wiadomo czy i kiedy osiągalne ponownie?
    Odpowiedz

Innowacje

Energia się liczy #Generacja Startup, sezon 2 (5)

Marta Cieślak-Krajewska

21 marca 2017

Energia się liczy #Generacja Startup, sezon 2
5

Marta Cieślak-Krajewska

Chwilę to trwało, ale wreszcie startujemy z drugą serią Generacji Startup, czyli naszego formatu poświęconego przedsiębiorcom. Pierwszy dzień wiosny to dobry moment, bo dzisiaj przedstawiam Wam firmę, która rozwinęła się od etapu garażowego, do przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 100 osób i z własną siedzibą. Zajęło im to kilkanaście lat, ale z pewnością nie był to czas stracony. To właśnie ten jeden na dziesięć startupów, który przetrwał i dobry przykład na to, że wytrwałość się opłaca. Jak to zrobili? Dowiecie się z rozmowy.

Energia się liczy, tak mogłoby brzmieć ich motto. A właściwie to oni liczą i oszczędzają. O ich sukcesie świadczy liczba zadowolonych klientów, nie tylko w Polsce, ale także na Tajwanie, w USA i Rosji.

Z VEMS (Virtual Energy Management System) spotkaliśmy się podczas eliminacji do Orange Fab #4. Wtedy nie było wiadomo, czy podejmiemy współpracę, ale wygląda na to, że jest między nami dobra energia 🙂

Dla mnie to ciekawy przykład tego, że startup może ewoluować w pełnoprawny biznes, o ile wizja zapalonych innowatorów jest poparta ciężką pracą, wytrwałością i umiejętnością elastycznego dostosowania się do rynku. A jakie jest Wasze zdanie?

PS. Dla naszych czytelników mam dobrą informację – znaleźliśmy tytuł muzyki z końcówki filmu, o którą pytaliście; to „little miss sunshine” 🙂

Udostępnij: Energia się liczy #Generacja Startup, sezon 2
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    PAWEŁ 15:37 21-03-2017
    Czy są Startup-y które tworzą miejsca telepracy ❓ bo takie też są potrzebne . ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 15:55 21-03-2017
      Telepraca dla ♿♿♿
      Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 16:27 21-03-2017
      Paweł, ciekawe pytanie. Niestety, nie znam takich. Wiele startupów tworzy narzędzia do spotkań, rekrutacji, czy pracy zdalnej, ale nie znam takich wprost sprofilowanych na telepracę.
      Odpowiedz
  • komentarz
    m 17:16 21-03-2017
    Przesłuchałem cały soundtrack "little miss sunshine" i nie znalazłem tej piosenki, o którą chodziło. Może jakoś dokładniej można ją wskazać?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 21:43 21-03-2017
      to dżingiel; wysłałam emailem.
      Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Piszemy raport zintegrowany (23)

Monika Kulik

21 marca 2017

Piszemy raport zintegrowany
23

Monika Kulik

Jak co roku przygotowujemy raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska. W tym roku podjęliśmy nowe wyzwanie i przygotowujemy … raport zintegrowany, co oznacza, że dane finansowe i niefinansowe znajdą się w jednym wspólnym dokumencie, który zyska całkiem nową jakość.

A przy okazji przygotowujemy się już do realizacji nowych przepisów związanych implementacją w Polsce Dyrektywy 2014/95/UE w sprawie raportowania informacji niefinansowych. Wprowadza ona od 2017 roku dla wybranych firm, w tym dla naszej, obowiązek sprawozdawania kwestii związanych z obszarami: środowiskowym, społecznym i zarządzania.

Chciałabym zaprosić Was do dyskusji nad zawartością naszego Raportu. W 2014 roku przez kilka tygodni na blogu pracowaliśmy wspólnie nad kształtem i zawartością tego dokumentu w ramach cyklu „Piszemy raport CSR”.
W tym roku również liczę na Wasze podpowiedzi. Jakie dane niefinansowe – społeczne czy środowiskowe, powinny znaleźć się w tegorocznym dokumencie.

Spójrzcie na nasze poprzednie Raporty CSR – co warto przenieść, co uznać za mniej istotne, co dodać, aby dać pełny obraz firmy.

Aby zachęcić Was do dyskusji, obiecuję nagrody dla najbardziej aktywnych dyskutantów, którzy przedstawią ciekawe pomysły na treść.

Udostępnij: Piszemy raport zintegrowany
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    PAWEŁ 12:46 21-03-2017
    '' Zaangażowanie To czas na dialog z naszymi interesariuszami, czyli grupami ważnymi dla funkcjonowania firmy i takimi, na które firma ma istotny wpływ '' Ja uważam , że jedną z najważniejszych grup do funkcjonowania Orange są abonenci , i trzeba być na bieżąco ztym czego oni oczekują . Trzeba wprowadzić uproszczoną ofertę pre-paid gdzie no-limity będą nie w cyklach 30 dniowych ale również za 50 zł na 93 dni 100 zł 155 dni czy 200 zł na 10miesięcy i w tym gigabajty . Dla wielu było by prościej i wygodniej .
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 13:53 21-03-2017
      Paweł, czyli wpisuję, aby w Raporcie znalazły się kwestie opisu dialogu z klientami, a co do samego pomysłu na nowy produkt - to podsyłam do ludzi do oferty pod rozwagę jako pomysł od klienta ;).
      Odpowiedz
      • komentarz
        PAWEŁ 14:42 21-03-2017
        Dialog z klientami jest jednym z ważniejszych dla firm aby wiedziały czego np. abonent oczekuje . Moim zdaniem oferta pre-paid Orange jest zbyt '' opakietowana '' i przez to mało przejrzysta . Wprowadzić 3 pakiety głosowo sms-owe i 3 internetowe w wersjach 30 dniowych oraz no-limity w wersji 3 , 5 i 10 lub 12 miesięcy oprócz 30 dniowego gdzie były by minuty do wszystkich sieci w tym stacjonarne , sms-y , mms-y i internet .
        Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek 12:50 21-03-2017
    Konsultowanie poszcz. działań CSR z klientami.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek 12:53 21-03-2017
    Więcej infografik, wideo itd (w wersji pdf) niż tekstu.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 14:06 21-03-2017
      Krzysiek, to będzie wyzwanie, bo teraz piszemy także do finansistów ;) ale postaramy się o ikonografiki.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Krzysiek 11:17 24-03-2017
        Obok infografik także kody QR. Im mniej tekstu tym lepiej się czyta raport. Czytelnik musi sam z siebie chcieć wgłębić się w treści poszukiwać sensu konkretnych działań.
        Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 19:35 21-03-2017
    Może coś o Orange recykling?? Wpływ tej akcji na środowisko. Kolejna sprawa - Fundacja Orange :) To Wasze atuty, asy których nie ma żaden inny operator.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 14:24 22-03-2017
      Temat zbierania i recyklingu starych telefonów jest ważny z uwagi na wpływ na środowisko. Tak więc w raporcie się znajdzie.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek 11:51 23-03-2017
    Poszcz. firmy określają swój CSR jako idealna drogę do rozwoju dialogu ze społeczeństwem. Warto podkreślić mocne strony CSRowej wersji Orange i różnic miedzy CSR konkurencji (o ile to jest) a CSR Orange.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Monika Kulik 09:36 27-03-2017
    Widzę, że powtarza się temat dialogu - w raporcie zintegrowanym opiszemy dialog z rożnymi interesariuszami i najważniejsze kwestie, jakie są przedmiotem ich zainteresowania.
    Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 06:39 29-03-2017
    Jakie oszczędności daje Orange elektroniczna faktura (ile zaoszczędzonych kartek, drzew, ha lasów, tonerów do drukarek, czasu na wydruk, zaadresowanie i nadanie listu itp.), która przynosi klientom oszczędności w postaci rabatu.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 08:53 29-03-2017
      Dzięki MAURYCY - ilość zaoszczędzonego papieru, drzewa i hektary lasu liczymy i będą w raporcie, zobaczę, czy da się inne proponowane przez Ciebie dane oszacować.
      Odpowiedz
      • komentarz
        MAURYCU 15:31 31-03-2017
        To było tak na szybko co mi przyszło na myśl. Może nie uda się dowiedzieć i przeliczyć wszystkiego, ale jakieś dane porównane do czegoś namacalnego dla przeciętnego Kowalskiego to wg mnie daje wiele do myślenia. Łatwiej sobie wyobrazić że np. miesięcznie dzięki elektronicznej fakturze zachowujemy małej wielkości park miejski a rocznie to tyle co Las Kabacki czy Park Śląski (oczywiście to tylko przykład).
        Odpowiedz
        • komentarz
          MAURYCU 09:20 03-04-2017
          Poszukamy obrazowych przeliczników, dziękuję za podpowiedź.
          Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek 20:28 01-04-2017
    Warto podzielić raport na część polską i część reszty krajów gdzie działa orange. Czy wszystkie działania Grupy Orange są z automatu realizowane we wszystkich krajach gdzie na rynku jest Orange? Czy każdy oddział Orange ma pole do popisu i samo może realizować konkretne działania bez zgody Matki-Centrali?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 09:24 03-04-2017
      Podstawą działań CSR jest zawsze dialog z interesariuszami, co zapewnia dostosowanie do lokalnych potrzeb i oczekiwań. Pokreślimy ten wątek, aby zaznaczyć, że mimo pewnych wspólnych zasad w Grupie Orange, nasze działania zawsze są dopasowane do lokalnych potrzeb.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Krzysiek 12:39 10-04-2017
        Kiedy można zobaczyć pierwsze efekty odnośnie Raportu?
        Odpowiedz
        • komentarz
          Monika Kulik 12:57 10-04-2017
          Pierwsza wersja raportu już niedługo - w 2. połowie kwietnia.
          Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek 17:34 19-05-2017
    Przydałaby się lepsza współpraca z NGO. Np. Ngo zajmujące się szkoleniem osób niepełnosprawnych. Orange ,,zamawia" w takich ngo informatyków określonych umiejętnościach a rok później NGO dostarcza Orange określonych pracowników (np. osoby niepełnosprawne) o określonych umiejętnościach. Na to NGO zdobywa dotacje a Orange daje gwarancję zatrudnienia ON gdy oni zdadzą pozytywnie wszystkie egzaminy.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek 08:19 22-05-2017
    Warto także stworzyć konkurs na działania CSR. Niech klienci wypowiedzą się na jakie akcje społeczne Orange powinien przeznaczyć pewne kwoty typu Kluby kodowania, Kluby sportowe, Działania ekologiczne itd. Klienci glosując wybierają działania, które według nich powinny być kontynuowane- coś w rodzaju Budżetu Obywatelskiego. Możecie być pierwszą firmą w Polsce lub na świecie, która rozwija Budżet Obywatelski w taki sposób.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 08:40 22-05-2017
      Krzysiek - dziękuję za oba pomysły - bardziej na działania, niż do raportu ;) Ad - współpracy z NGOs mamy kilka dobrych przykładów u siebie - Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, z którą już kilkanaście lat współpracujemy w ramach projektów związanych z bezpieczeństwem dzieci, Fundacja - Widzialni czy Integracja które nam pomagają w kwestiach dostosowania do klientów z niepełnosprawnościami i szkolą nas w tym zakresie. Co się zaś tyczy kwestii środków finansowych na działania społeczne - nasze programy są zawsze odpowiedzią na konkretne potrzeby społeczne i powstają w oparciu o badania i opinie ekspertów. Myślę, że budżety partycypacyjne sprawdzają się bardziej lokalnie, a nie w przypadku długofalowych programów społecznych o zasięgu krajowym. My również wykorzystujemy ten model dla pracowników - którzy decydują o środkach na dodatkowe działania w naszych lokalnych siedzibach.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Krzysiek 09:18 22-05-2017
        Może warto uruchomić identyczne działania adresowane do klientów. Klienci wybierają określone działania a Orange inwestuje w to małe pieniądze (rzędu 20 tys Ł).
        Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej