Rozrywka

Incepcja – przedpremierowy konkurs

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
27 lipca 2010
Incepcja – przedpremierowy konkurs

Jestem wśród tych, którzy niecierpliwie czekają na premierę "Incepcji", cokolwiek to znaczy :-), w reżyserii Christophera Nolana z Leonardo DiCaprio. Orange jest partnerem filmu, który startuje w weekend, ale już w ten czwartek w warszawskim Multikinie przy al. KEN odbędzie się specjalny pokaz, na który mam dla Was dwa podwójne zaproszenia. To oznacza oczywiście konkurs. Zaproszenia dostaną osoby, które najszybciej wymienią poprawnie: 5 fimów z udziałem Leonardo DiCaprio, 3 nowe taryfy abonamentowe Orange i przynajmniej jeden telefon w naszej ofercie z Androidem na pokładzie. Ważna uwaga - nie wymieniam zaproszeń na gadżety! Dlatego proszę, aby udział brały tylko osoby, które będą mogły pójść do kina w Warszawie. Powodzenia.

 

Incepcja-plakat.jpg


Odpowiedzialny biznes

Integracja przez pomaganie

Monika Kulik Monika Kulik
27 lipca 2010
Integracja przez pomaganie

Zwykle, gdy mówimy o integracji w firmie na myśl przychodzą nam wyjazdy, podczas których, pod okiem firmy szkoleniowej trzeba wykonywać mniej lub bardziej dziwne zadania – rozwiązywać zagadki, wykazać się zręcznością, czy biegać po lesie. Tymczasem okazuje się, że jest też inny sposób na budowanie dobrego zespołu – wolontariat. Realizacja projektu wolontariackiego o wiele lepiej łączy niż tradycyjny wyjazd integracyjny, na którym wypełnia się fikcyjne zadania i zdobywa punkty. Tu realizuje się prawdziwe cele, widzi wymierne efekty, a wszystkiemu towarzyszą pozytywne emocje.

W sobotę 17 lipca miałam okazję organizować taki projekt dla Departamentu Rozwoju Systemów Integracji Aplikacji i Departamentu Rozwoju Systemów Obsługi Klienta Grupy TP a także współpracowników. W Ośrodku Wsparcia Dziecka i Rodziny „Koło” , który wspieramy już od kilku lat tym razem pomalowaliśmy 10 pomieszczeń – sypialnie dzieci, pokój do nauki, świetlicę. Co ważne, do wspólnej pracy zaprosiliśmy rodziny pracowników, a także wychowanków Ośrodka.

Praca w upale nie była lekka, ale poczucie satysfakcji wynagradzało chyba poniesiony trud. Po wakacjach dzieci wrócą do nowych i kolorowych pokoi, a my wiemy, że nasz czas nie został zmarnowany. Myślę, że spotkamy się w tym miejscu jeszcze nie jeden raz….


Oferta

Przełomowe, ale niemedialne

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
27 lipca 2010
Przełomowe, ale niemedialne

UKE ogłosiło niedawno "zakończenie testu zawężenia marży w odniesieniu do usług detalicznych TP". Temat, okazał się mało sexi i wiele mediów zwyczajnie go pominęło. Jednak pod tym zdaniem napisanym w mało przyjaznym żargonie, kryje się przełomowe wydarzenie dla całego rynku telekomunikacyjnego. Zmiana metody wyliczania BSA, czyli odejście od słynnego retail minus oznacza, że TP będzie mogła skuteczniej konkurować o internautów, na czym bez wątpienia zyskają klienci. Część z was wiedząc o tym, już zaczęła wypytywać mnie na blogu i e-mailowo, kiedy wprowadzimy nowe, niższe ceny neostrady, które zatwierdził regulator. Na dziś niestety nie mogę puścić pary z ust i proszę o cierpliwość. Konkurencja tylko czeka na taki news! Chcę tylko podkreślić, że podpisując  w ubiegłym roku porozumienie z UKE, obiecaliśmy wiele pozytywnych zmian i dotrzymujemy słowa. Inwestycje idą zgodnie z planem. Rewolucyjnie obniżyliśmy ceny neo 6,10 i 20 mega. Mogę tylko obiecać, że będziemy konsekwentni, co klienci mam nadzieję docenią.

Scroll to Top