Oferta

iPhone 4, czyli showtime w Polsce

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
27 sierpnia 2010
iPhone 4, czyli showtime w Polsce

Jeśli wszystko poszło zgodnie z planem, to dziś wprowadzamy do oferty Orange od dawna oczekiwany iPhone 4. Telefon przetestowałem i wrażeniami podzieliłem się już wcześniej. Dla jednych to obiekt kultu i mogą dziś krzyknąć: Wreszcie jest! Dla innych zwykły telefon, z którym bez problemu mogą rywalizować najnowsze HTC, czy Samsungi. Staram się patrzeć na wszystkie premiery z dystansem, ale muszę przyznać, że każda nowość Apple to dla mnie nie tylko kolejna podpowiedź, dokąd zmierza telekomunikacja, ale niezły showtime i marketingowa nauka. Dlatego dla każdego operatora jest prestiżem, aby posiadać iPhone`a w swoim portfolio i nie dziwię się staraniom wszystkich operatorów, aby móc się nim pochwalić. W Orange mamy iPhone`a od początku i jestem przekonany, że oferta, z którą można go kupić zyska Wasze uznanie. Wyjeżdżając na urlop nie znałem ostatecznych cenników, ale uczynni koledzy podlinkują je tutaj. Z tego, co mi wczoraj donieśli e-mailowo, wiem są całkiem niezłe w porównaniu z konkurencją.


Odpowiedzialny biznes

Pomogliśmy dzieciom pracowników

Marek Wajda Marek Wajda
25 sierpnia 2010
Pomogliśmy dzieciom pracowników

Wczoraj świetnie się bawiłem na pierwszym w historii Grupy TP koncercie charytatywnym w ramach pomocy koleżeńskiej. Podczas koncertu, który prowadził Jarek Kończak z bloga sportowego, wystąpił zespół Maraton z Częstochowy (o którym wkrótce Wam napiszemy) wykonujący rockowe standardy, Lidia Kwinta z recitalem dawnych polskich przebojów oraz znani Wam już: gitarowy duet Letters From Silence oraz Skowik - Piotr Skowroński, nasz Elvis, który zresztą był pomysłodawcą koncertu.

Całe wydarzenie było zorganizowane przez dwa programy realizowane w naszej firmie: Orange Passion promujący wśród pracowników działania sponsoringowe Grupy TP w obszarze muzyki, sportu i filmu (np. Orange Warsaw Festiwal czy Orange Kino Letnie oraz Orange Community wspierający działania realizowane przez pracowników o charakterze społecznym i wolontariackim (pisaliśmy o tym m.in. tu i tu).

Wykonawcy wystąpili charytatywnie (również wspierająca nas agencja oraz fotograf) bo i cel był szczytny. Zbieraliśmy pieniążki na dzieci naszych pracowników, którzy zostali poszkodowani przez ostatnie powodzie. Przeprowadziliśmy również licytację sportowych gadżetów przy współpracy z Marketplanet. Łącznie udało nam się zebrać w Warszawie blisko 7 tys zł! Ciągle jeszcze trwa liczenie w regionach. Za zebrane fundusze kupimy dla dzieci wyprawki do szkoły, która tuż, tuż.


Oferta

Alfa Romeo za hasło

Redakcja Bloga Redakcja Bloga
25 sierpnia 2010
Alfa Romeo za hasło

Przypominam, ze tylko do końca sierpnia trwa konkurs, który organizujemy wspólnie z Ruchem. Każdy prepaidowiec Orange może w nim wygrać samochód Alfa Romeo, laptopy Lenovo i telefony Nokia. Wystarczy kupic w sieci Ruch doładowanie za minimum 25 zł, a 14-cyfrowy kod doładowania wysłać SMS-em pod numer 71035 (1,22 zł) poprzedzając go prefiksem „konkurs” – według wzoru „konkursxxxxxxxxxxxxxx”, gdzie iksy oznaczają numer. Otrzymacie SMS zwrotny z prośbą o dokończenie naszego hasła „Orange na kartę jest…”. Spośród autorów najciekawszych haseł wybierzemy zwycięzcę. Powodzenia.

Scroll to Top