;

Obsługa i Relacje z Klientami

IVR – prostszy i z nowym głosem (10)

Regina Jabczyńska

16 marca 2017

IVR – prostszy i z nowym głosem
10

Regina Jabczyńska

Pewnie nie raz, dzwoniąc w swojej sprawie na dedykowaną do kontaktu z firmą infolinię zdarzyło się Wam skorzystać z automatycznego menu telefonicznego w skrócie nazywanego – IVR. Naturalnie ta forma kontaktu ma swoich zwolenników, jak i sceptyków… jak to zwykle ze wszystkim w życiu bywa. Warto jednak, żebyście wiedzieli, że nasz IVR się zmienia,  aby Wasze doświadczenia z kontaktów z nami były coraz lepsze.

Co to jest w ogóle IVR? Najprościej rzecz ujmując, wielki komputerowy system, który łączy Klientów dzwoniących z konkretną potrzebą z doradcami o odpowiednich kompetencjach. A także umożliwia samoobsługę za pomocą telefonu. Zaprojektowany tak, aby odzwierciedlać najpilniejsze potrzeby, z którymi do nas dzwonicie. Z reguły znajdziecie tutaj krótkie informacje, kiedy szukacie podpowiedzi w danym temacie lub konkretne odpowiedzi na swoje pytania.

Czy zauważyliście, że w ostatnim czasie znacznie uprościliśmy i skróciliśmy głosowe menu IVR? Dla popularnych funkcji samoobsługowych IVR, takich jak zgłoszenie uszkodzenia lub kwota faktury zrobiliśmy łatwiejszy dostęp. A te, z których korzystaliście mniej chętnie – usunęliśmy. Niektóre komunikaty IVR personalizujemy do wybranej grupy, aby trafić z nimi tylko do tych z Was, których sprawa naprawdę dotyczy.

Popracowaliśmy też nad językiem komunikatów – mówimy na wprost i bez skomplikowanych zwrotów technologicznych, czy branżowych. Czasem wręcz porównywaliśmy różne sformułowania tego samego komunikatu sprawdzając, po którym najtrafniej wybieracie właściwą opcję. W wyborze najlepszych treści opieraliśmy się na wynikach badań, oceniających emocjonalną siłę przekazu. Całość okrasiliśmy nowym męskim głosem, który płynnie poprowadzi Was do szukanych informacji.

Oczywiście na końcu każdej ścieżki jest doradca, z którym można porozmawiać, jeśli potrzebujecie więcej szczegółów i specjalistycznych informacji. Ta złota reguła obowiązuje po to, żebyście nie czuli się pozostawieni samym sobie i wiedzieli, że zawsze i tak możecie porozmawiać z nami „ jak człowiek z człowiekiem”.

Ten wielki system komputerowy nigdy „nie śpi”, jest dostępny i gotowy do współpracy przez całą dobę. Jak ważną i potrzebną robotę wykonuje niech świadczy fakt, że miesięcznie rejestruje ponad 2 mln połączeń obsługowych. Co ciekawe najchętniej kontaktujecie się z nami w poniedziałki, wówczas odnotowujemy o 11% więcej połączeń niż w pozostałe dni robocze. A co nie dziwi w weekendy lubicie odpoczywać więc kontaktujecie się z nami zdecydowanie rzadziej 🙂

Zmieniamy IVR, bo zmienia się Wasz styl życia i oczekiwania wobec nas. Korzystajcie jednak śmiało w razie potrzeby, a my obiecujemy, planować go tak, aby za Wami nadążał:)

 

Udostępnij: IVR – prostszy i z nowym głosem
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 12:15 16-03-2017
    Co do tych 11% więcej dzwoniących w poniedziałki a mniej w weekendy - wg mnie to nie ciekawe tylko normalne - zdecydowana większość dzwoniących na pewno chce się połączyć z konsultantem i woli nie dzwonić w weekend (bo pewnie i tak konsultanci nie pracują w weekend, a może pracują ale dzwoniący myślą że nie pracują - w końcu to weekend i powinien być wolny) tylko czeka z załatwieniem sprawy do poniedziałku co generuje ten 11% wzrost.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Regina Jabczyńska 12:39 16-03-2017
      Jesteśmy dostępni 24h/na dobę:)
      Odpowiedz
  • komentarz
    j 13:20 16-03-2017
    Tylko czemu rozmowa z nim nie zestawia się w HD Voice, nie mówiąc już, że rozmowa z konsultantem powinna być w HD.
    Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 13:56 16-03-2017
    Może wprowadzicie w pre-paid nielimitowany internet z prędkością do 3 Mb/s po doładowaniu ❓❓❓ Za 30zł na 30dni , 50zł 93dni , 100 zł 155 dni i 200 zł na 10 miesięcy . Zastępując w ten sposób obecne pakiety internetowe . Wprowadzić 1 pakiet internetowy 15 GB za 10zł w którym będzie można kożystać z pełną prędkością jak komuś 3Mb/s będzie za wolne . W ten sposób uproscicie ofertę .
    Odpowiedz
    • komentarz
      do Pawła 21:20 16-03-2017
      dlaczego mieli by wprowadzić. taka taryfę z prędkością 3m /s. to w całe się nie opłaca bo to wgl jest będzie powolne skoro play wprowadził 3 m na s klienci nie mogą normalnie'otworzyć stronę itd'więc gdzie'z takim?
      Odpowiedz
      • komentarz
        PAWEŁ 09:56 17-03-2017
        Do przeglądania stron internetowych 3Mb/s jest wystarczające , bez video i muzyki . A dla kogo było by za wolne to kupił by sobie pakiet np. 15 GB za 10 zł na 30 dni albo Elastyczny w 7 wersjach do wyboru .
        Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:38 16-03-2017
    O proszę, czyli dobrze zauważyłem, ostatnio kontaktowałem się z BOK i jakoś to sprawniej poszło. Zmiana na + :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    do Paweł 11:59 17-03-2017
    może dla ciebie. jest lepiej. czy było by lepiej ale nie dla mnie i innych użytkowników. ją nam abonent i nam 20gb po zwolnieniu ileś tam mb to mi chodzi jak mucha w smole nic się nie da zrobić. a co dopiero 3mb /s to już wgl. nam 20gb chodzi mi moralnie gdy chce coś otworzyć chodzi bardzo szybko:) a potem jest po zal się. więc gdzie ty chcesz taka ofertę zrobić może ty zrób swoją sieć to daj to zobaczysz że nikt nie będzie korzystać z tego wolnego internetu.
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 12:56 17-03-2017
      Po wyczerpaniu 20 GB masz pewnie ograniczenie do 64Kb/s a nie kilka Mb/s , między tym jest różnica wiem bo korzystałem w 2016 r miałem prędkości poniżej 5 Mb/s i wszystkie strony chodziły bez problemu .
      Odpowiedz
  • komentarz
    Jan 19:47 13-09-2019
    Ale syf
    Odpowiedz

;

Bezpieczeństwo

„Transakcje PayU” – analiza trojana vjw0rm (6)

Michał Rosiak

16 marca 2017

„Transakcje PayU” – analiza trojana vjw0rm
6

Michał Rosiak

Ciężko zapamiętać kolejne akcje phishingowe, przestępcy nie zwalniają tempa, ale malware przesyłany jako transakcje z PayU jest dość świeży, bo sprzed zaledwie 4 dni. Nasi eksperci przyjrzeli mu się dokładniej i okazało się, że mamy do czynienia z tym samym trojanem vengeance&justice w0rm (w skrócie vjw0rm) który był również używany w kampanii „paragony z Zary”. O ile vjw0rm sam w sobie nie robi naszemu komputerowi wielkiej krzywdy, może służyć przestępcy do „otwarcia drzwi” i zainstalowania bez naszej wiedzy dowolnego innego malware’u.

Dokładną analizę działania vjw0rm’a znajdziecie tutaj.

Udostępnij: „Transakcje PayU” – analiza trojana vjw0rm
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 11:02 16-03-2017
    Czemu nie można komentować wpisu "http://biuroprasowe.orange.pl/blog/ivr-prostszy-i-z-nowym-glosem/"? Dostaję info "Przepraszamy, tego artykułu nie można komentować". No chyba że dostałem bana :D
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 11:24 16-03-2017
      Też tak mam .
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:57 16-03-2017
      Coś się źle kliknęło ;-) Ale za moment będzie ok! Przepraszamy!
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 07:14 17-03-2017
        Wybaczamy :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 13:44 16-03-2017
    Proszę do Orange FREE wprowadzić tańsze rozmowy na komórki do Niemiec, bo mam rodzinę i minuta 2,20zł to straszna cena!
    Odpowiedz
    • komentarz
      karo 14:25 16-03-2017
      Kajka, skajpaja sobie zainstaluj i rodzina też
      Odpowiedz

;

Bezpieczeństwo

Nowy raport już jest, czyli kolejny rok za nami (2)

Michał Rosiak

14 marca 2017

Nowy raport już jest, czyli kolejny rok za nami
2

20 lat… Pamiętam (choć nieco z trudem) moje 20. urodziny, ale na pewno byłem wtedy z siebie bardzo dumny i szczęśliwy, że już jestem taki dorosły. Taaa, jasne – życia uczyłem się przez wiele kolejnych lat i jeszcze nie do końca się udało 😉 Na szczęście z jednostkami ds. bezpieczeństwa sieci jest „nieco” inaczej. Co prawda CERT Orange Polska mianem Computer Emergency Response Team może się dumnie określać „dopiero” od 2006 r., jako specjalistyczna jednostka poświęcona wyłącznie bezpieczeństwu w internecie istnieje już 20 lat. I co więcej – są w naszym gronie jeszcze prawdziwe dinozaury, które to pamiętają!

I o ile 20 lat u młodego człowieka to wciąż niewiele, to już CERT ze swojego wieku może być dumny, chwalić się, dzielić wiedzą i dawać przykład. Ostatnie dwie rzeczy rokrocznie przekuwamy na Raport CERT Orange Polska, powstały dzięki tytanicznej pracy… maszyn i algorytmów. To chyba główna zmiana, gdyby porównać przeciwne bieguny tych 20 lat bezpieczeństwa w Telekomunikacji Polskiej, PTK Centertel i wreszcie Orange Polska. Automatyzacja do pewnego stopnia codziennej operacyjnej roboty pozwala wykrywać więcej i z większą pewnością, a także skupić się bardziej na krytycznych aspektach bezpieczeństwa sieci. A tych jest sporo – dla „domowych” klientów przeróżne rodzaje złośliwego oprogramowania z wyraźnym naciskiem na strzelające w górę słupki ransomware, zaś dla biznesu jeszcze dodatkowo wciąż łatwe do wykonania i mogące napsuć sporo krwi ataki DDoS.

Warto przeczytać, jeśli choć trochę interesujecie się bezpieczeństwem w sieci, na stu stronach na pewno znajdziecie coś dla siebie. To, co tam znajdziecie, a przede wszystkim wysoki poziom bezpieczeństwa w sieci Orange Polska, to efekt ciężkiej codziennej pracy sporej grupy ludzi i gromadzonego mozolnie przez 20 lat doświadczenia. Raport znajdziecie na stronie CERT Orange Polska. Miłej lektury!

Udostępnij: Nowy raport już jest, czyli kolejny rok za nami
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Alan 14:37 15-03-2017
    witam'pewna sieć zrobila piękna ofertę teraz czekamy na wasz krok na wasz ruch. przydał by się również nowa taryfa gdzie można mieć darmowe sms mms i nim po'doladow np za5zł to1tys za 10zł to1tys za 25/30np 2lub3tys za 40zł to np 5lub6tys za 50zł to 10tys lub12tys za 100zł to 20/30/50tys za200zł to 50tys lub 100lub150tys ale z każde osobna:) i pakiety gb np 3gb za5zł 25zł to50gb i żeby się sumowalo i tylko tyle i już mieć tylko 3taryfy i już
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:34 16-03-2017
    Szykuje się ciekawa lektura :)
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej