
Regina Jabczyńska
Pewnie nie raz, dzwoniąc w swojej sprawie na dedykowaną do kontaktu z firmą infolinię zdarzyło się Wam skorzystać z automatycznego menu telefonicznego w skrócie nazywanego – IVR. Naturalnie ta forma kontaktu ma swoich zwolenników, jak i sceptyków… jak to zwykle ze wszystkim w życiu bywa. Warto jednak, żebyście wiedzieli, że nasz IVR się zmienia, aby Wasze doświadczenia z kontaktów z nami były coraz lepsze.
Co to jest w ogóle IVR? Najprościej rzecz ujmując, wielki komputerowy system, który łączy Klientów dzwoniących z konkretną potrzebą z doradcami o odpowiednich kompetencjach. A także umożliwia samoobsługę za pomocą telefonu. Zaprojektowany tak, aby odzwierciedlać najpilniejsze potrzeby, z którymi do nas dzwonicie. Z reguły znajdziecie tutaj krótkie informacje, kiedy szukacie podpowiedzi w danym temacie lub konkretne odpowiedzi na swoje pytania.
Czy zauważyliście, że w ostatnim czasie znacznie uprościliśmy i skróciliśmy głosowe menu IVR? Dla popularnych funkcji samoobsługowych IVR, takich jak zgłoszenie uszkodzenia lub kwota faktury zrobiliśmy łatwiejszy dostęp. A te, z których korzystaliście mniej chętnie – usunęliśmy. Niektóre komunikaty IVR personalizujemy do wybranej grupy, aby trafić z nimi tylko do tych z Was, których sprawa naprawdę dotyczy.
Popracowaliśmy też nad językiem komunikatów – mówimy na wprost i bez skomplikowanych zwrotów technologicznych, czy branżowych. Czasem wręcz porównywaliśmy różne sformułowania tego samego komunikatu sprawdzając, po którym najtrafniej wybieracie właściwą opcję. W wyborze najlepszych treści opieraliśmy się na wynikach badań, oceniających emocjonalną siłę przekazu. Całość okrasiliśmy nowym męskim głosem, który płynnie poprowadzi Was do szukanych informacji.
Oczywiście na końcu każdej ścieżki jest doradca, z którym można porozmawiać, jeśli potrzebujecie więcej szczegółów i specjalistycznych informacji. Ta złota reguła obowiązuje po to, żebyście nie czuli się pozostawieni samym sobie i wiedzieli, że zawsze i tak możecie porozmawiać z nami „ jak człowiek z człowiekiem”.
Ten wielki system komputerowy nigdy „nie śpi”, jest dostępny i gotowy do współpracy przez całą dobę. Jak ważną i potrzebną robotę wykonuje niech świadczy fakt, że miesięcznie rejestruje ponad 2 mln połączeń obsługowych. Co ciekawe najchętniej kontaktujecie się z nami w poniedziałki, wówczas odnotowujemy o 11% więcej połączeń niż w pozostałe dni robocze. A co nie dziwi w weekendy lubicie odpoczywać więc kontaktujecie się z nami zdecydowanie rzadziej 🙂
Zmieniamy IVR, bo zmienia się Wasz styl życia i oczekiwania wobec nas. Korzystajcie jednak śmiało w razie potrzeby, a my obiecujemy, planować go tak, aby za Wami nadążał:)
Komentarze
-
Co do tych 11% więcej dzwoniących w poniedziałki a mniej w weekendy - wg mnie to nie ciekawe tylko normalne - zdecydowana większość dzwoniących na pewno chce się połączyć z konsultantem i woli nie dzwonić w weekend (bo pewnie i tak konsultanci nie pracują w weekend, a może pracują ale dzwoniący myślą że nie pracują - w końcu to weekend i powinien być wolny) tylko czeka z załatwieniem sprawy do poniedziałku co generuje ten 11% wzrost.
-
Jesteśmy dostępni 24h/na dobę:)
-
-
Tylko czemu rozmowa z nim nie zestawia się w HD Voice, nie mówiąc już, że rozmowa z konsultantem powinna być w HD.
-
Może wprowadzicie w pre-paid nielimitowany internet z prędkością do 3 Mb/s po doładowaniu ❓❓❓ Za 30zł na 30dni , 50zł 93dni , 100 zł 155 dni i 200 zł na 10 miesięcy . Zastępując w ten sposób obecne pakiety internetowe . Wprowadzić 1 pakiet internetowy 15 GB za 10zł w którym będzie można kożystać z pełną prędkością jak komuś 3Mb/s będzie za wolne . W ten sposób uproscicie ofertę .
-
dlaczego mieli by wprowadzić. taka taryfę z prędkością 3m /s. to w całe się nie opłaca bo to wgl jest będzie powolne skoro play wprowadził 3 m na s klienci nie mogą normalnie'otworzyć stronę itd'więc gdzie'z takim?
-
Do przeglądania stron internetowych 3Mb/s jest wystarczające , bez video i muzyki . A dla kogo było by za wolne to kupił by sobie pakiet np. 15 GB za 10 zł na 30 dni albo Elastyczny w 7 wersjach do wyboru .
-
-
-
O proszę, czyli dobrze zauważyłem, ostatnio kontaktowałem się z BOK i jakoś to sprawniej poszło. Zmiana na + :)
-
może dla ciebie. jest lepiej. czy było by lepiej ale nie dla mnie i innych użytkowników. ją nam abonent i nam 20gb po zwolnieniu ileś tam mb to mi chodzi jak mucha w smole nic się nie da zrobić. a co dopiero 3mb /s to już wgl. nam 20gb chodzi mi moralnie gdy chce coś otworzyć chodzi bardzo szybko:) a potem jest po zal się. więc gdzie ty chcesz taka ofertę zrobić może ty zrób swoją sieć to daj to zobaczysz że nikt nie będzie korzystać z tego wolnego internetu.
-
Po wyczerpaniu 20 GB masz pewnie ograniczenie do 64Kb/s a nie kilka Mb/s , między tym jest różnica wiem bo korzystałem w 2016 r miałem prędkości poniżej 5 Mb/s i wszystkie strony chodziły bez problemu .
-
-
Ale syf