
Dziewięć miesięcy temu otworzyliśmy pierwszy Smart Store Orange w Warszawie przy ul. Pańskiej. W ubiegły piątek w Galerii Mokotów przecięliśmy pomaranczową kokardę z drugim salonie w stolicy i zarazem dziewiątym w kraju (w grafikach znajdziecie podstawowe informacje o wszystkich). Na tym nie koniec. W planach mamy kolejne, takie sklepy. Kiedy w ubiegłym roku przedstawialiśmy koncepcję multimedialnych Smart Store przekonywaliśmy, że widzimy w nich przyszłość, chociaż na razie nie będzie ich dużo. Połączenie świata online i offline, nowoczesna obsługa i design to coś, czego oczekujecie. Jak się sprawdza pomysł? Na wszystkich otwarciach na jakich byłem nie spotkałem ani jednej osoby, która powiedziałaby, że salon mu się nie podoba. Ale nie w tym sztuka, żeby było ładnie. Ważniejsze, że sprzedaż jest wyższa niż w tradycyjnym sklepie. Większość Smart Store powstała w dotychczasowych lokalizacjach, więc mamy dobre porównanie. Wasza satysfakcja z poziomu obsługi i chęć polecenie Orange są po wizycie w nich o kilkadziesiąt procent wyższe. Trudno o lepszą rekomendację niż dobra opinia klientów.