;

Oferta

Jak dobrze sprawdzają się Smart Store Orange! (0)

Wojtek Jabczyński

17 stycznia 2016

Jak dobrze sprawdzają się Smart Store Orange!
0

Dziewięć miesięcy temu otworzyliśmy pierwszy Smart Store Orange w Warszawie przy ul. Pańskiej. W ubiegły piątek w Galerii Mokotów przecięliśmy pomaranczową kokardę z drugim salonie w stolicy i zarazem dziewiątym w kraju (w grafikach znajdziecie podstawowe informacje o wszystkich). Na tym nie koniec. W planach mamy kolejne, takie sklepy. Kiedy w ubiegłym roku przedstawialiśmy koncepcję multimedialnych Smart Store przekonywaliśmy, że widzimy w nich przyszłość, chociaż na razie nie będzie ich dużo. Połączenie świata online i offline, nowoczesna obsługa i design to coś, czego oczekujecie. Jak się sprawdza pomysł? Na wszystkich otwarciach na jakich byłem nie spotkałem ani jednej osoby, która powiedziałaby, że salon mu się nie podoba. Ale nie w tym sztuka, żeby było ładnie. Ważniejsze, że sprzedaż jest wyższa niż w tradycyjnym sklepie. Większość Smart Store powstała w dotychczasowych lokalizacjach, więc mamy dobre porównanie. Wasza satysfakcja z poziomu obsługi i chęć polecenie Orange są po wizycie w nich o kilkadziesiąt procent wyższe. Trudno o lepszą rekomendację niż dobra opinia klientów.

Orange Smart Store - podsumowanie Orange Smart Store - zdjęcia Orange Smart Store - rozmieszenie

 

 

 

Mediateka

Udostępnij: Jak dobrze sprawdzają się Smart Store Orange!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Innowacje

Generacja startup 8: interaktywne miasto (0)

Marta Krajewska

15 stycznia 2016

Generacja startup 8: interaktywne miasto
0

Zwiedzanie z łopoczącą na wietrze mapą, przewodnik, który otwiera się ciągle na niewłaściwej stronie, kilka aplikacji w telefonie – hotelowa, turysytyczna, transportowa, przewodnik w pdf, czyli ręce pełne przedmiotów, które ani trochę nie przybliżają nas do beztresowego i przyjemnego spędzania czasu w nowym mieście – znacie to? Podróżowanie jest super, ale trzeba się do niego dobrze przygotować. I wtedy możemy pójść tam, gdzie oczy poniosą… i gdzie podpowie telefon.

Dwa bracia, Maciek i Paweł razem z przyjaciółmi stworzyli startup Arguido, w którym budują interaktywne przewodniki turystyczne. Objechali 27 miast, wytyczyli trasy, zrobili zdjęcia, zebrali informacje i zamknęli to wszystko w appce. Wykorzystali do tego Augmented Reality, czyli wzbogaconą rzeczywistość – technologię wciąż jeszcze mało popularną i niedocenioną, ale mającą spory potencjał.

Sprawdziłam działanie aplikacji na warszawskiej Starówce. Zwiedzanie z telefonem jest naprawdę przyjemne i bezproblemowe. Myślę, że jeszcze ciekawsze będzie wykorzystanie Arguido w mieście, w którym nie wiem, gdzie i czego szukać.

Co sądzicie o Arguido: przydatne, czy nie?

 

Udostępnij: Generacja startup 8: interaktywne miasto
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Reklama

Nowa kampania Oranga na kartę (0)

Stella Widomska

15 stycznia 2016

Nowa kampania Oranga na kartę
0

W nowej ofercie Orange na kartę można cieszyć się rozmowami i SMSami do wszystkich bez limitu i jeszcze otrzymać 6GB Internetu za darmo. Informuje o tym kampania przygotowana przez agencję Publicis z udziałem Roberta Górskiego, koparki oraz pewnego niezdarnego operatora. 😉

Kampania jest realizowana w telewizji, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie. Za kreację odpowiada Publicis, produkcję Film Produkcja, a postprodukcję Chimney. Media kupił dom mediowy Initiative Media.

Podoba Wam się?

Zapisz

Udostępnij: Nowa kampania Oranga na kartę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej