Odpowiedzialny biznes

Jak niedosłyszący słyszą muzykę? Przyszłość jest dziś #10

Marta Krajewska Marta Krajewska
11 czerwca 2019
Jak niedosłyszący słyszą muzykę? Przyszłość jest dziś #10

Często nie uświadamiamy sobie, z jakimi ograniczeniami zmagają się na co dzień osoby niedosłyszące, niewidome, lub o ograniczonej sprawności ruchowej. To co dla nas jest oczywiste – pokonanie krawężnika, usłyszenie informacji na peronie, czy zdążenie na  właśnie odjeżdżający autobus, wymaga od nich dużo większego wysiłku, niż od osób sprawnych. Podobnie jest z zabawą – chcąc dobrze się bawić, muszą zadbać o swój komfort. Dlatego postanowiłam sprawdzić, jak niedosłyszący słyszą muzykę?

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 20:53 11-06-2019

Super ze myślicie zawsze o tej grupie społecznej. Tak trzymać. Gratulacje 🙂

Odpowiedz

Oferta

W weekend ruszyły kolejne rowery od Orange

Piotr Domański Piotr Domański
10 czerwca 2019
W weekend ruszyły kolejne rowery od Orange

Mieszkańcy Polkowic na Dolnym Śląsku otrzymają do dyspozycji 50 jednośladów. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych podobnych projektów to rowery czwartej generacji. Oznacza to, że nie wymagają stacji dokujących, wystarczy je zostawić w wyznaczonych strefach po zakończeniu jazdy. Rower nie wymaga też ładowania – wszystkie elementy wymagające dopływu prądu napędzane są z baterii ładowanej dynamem. Co więcej, ku wielkiemu smutkowi amatorów cudzej własności wyrwanie modemu GPS nie powoduje, że roweru nie da się znaleźć.

Podobne projekty Orange Polska i Roovee realizowały wspólnie między innymi w Olsztynie, Ostrołęce, Stalowej Woli, Dusznikach-Zdroju.

Komentarze


Rozrywka

Są wakacje, czas na lody

Stella Widomska Stella Widomska
10 czerwca 2019
Są wakacje, czas na lody

A jak wakacje, to lodów można mieć dwa razy więcej. Zupełnie jak internetu po każdym doładowaniu w Orange na kartę. Pisała o tym całkiem niedawno Marta. O tu. Wiecie dlaczego w wakacje można sobie pozwolić bezkarnie na dwa razy więcej lodów? Ja mam taką teorię, że jak coś jest białe (na przykład lody waniliowe), to ma tyle kalorii co śnieg. U mnie działa. ;) A jeśli już jesteśmy przy lodach, to wolicie świderki czy gałki? Ja te drugie. A co wybiorą nasi uroczy Robert Górski i Mikołaj Cieślak w najnowszej kampanii Orange na kartę? Zobaczcie sami.

I garść informacji nie związanych z lodami. Za kreację materiału odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się M5. Postprodukcją Lemon/ ICE. Reżyserię powierzyliśmy Michałowi Gaździe. A media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

To jak – świderki czy gałki? :)

Komentarze

Scroll to Top