Odpowiedzialny biznes

Jak niedosłyszący słyszą muzykę? Przyszłość jest dziś #10

Marta Krajewska Marta Krajewska
11 czerwca 2019
Jak niedosłyszący słyszą muzykę? Przyszłość jest dziś #10

Często nie uświadamiamy sobie, z jakimi ograniczeniami zmagają się na co dzień osoby niedosłyszące, niewidome, lub o ograniczonej sprawności ruchowej. To co dla nas jest oczywiste – pokonanie krawężnika, usłyszenie informacji na peronie, czy zdążenie na  właśnie odjeżdżający autobus, wymaga od nich dużo większego wysiłku, niż od osób sprawnych. Podobnie jest z zabawą – chcąc dobrze się bawić, muszą zadbać o swój komfort. Dlatego postanowiłam sprawdzić, jak niedosłyszący słyszą muzykę?

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 20:53 11-06-2019

Super ze myślicie zawsze o tej grupie społecznej. Tak trzymać. Gratulacje 🙂

Odpowiedz

Oferta

W weekend ruszyły kolejne rowery od Orange

Piotr Domański Piotr Domański
10 czerwca 2019
W weekend ruszyły kolejne rowery od Orange

Mieszkańcy Polkowic na Dolnym Śląsku otrzymają do dyspozycji 50 jednośladów. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych podobnych projektów to rowery czwartej generacji. Oznacza to, że nie wymagają stacji dokujących, wystarczy je zostawić w wyznaczonych strefach po zakończeniu jazdy. Rower nie wymaga też ładowania – wszystkie elementy wymagające dopływu prądu napędzane są z baterii ładowanej dynamem. Co więcej, ku wielkiemu smutkowi amatorów cudzej własności wyrwanie modemu GPS nie powoduje, że roweru nie da się znaleźć.

Podobne projekty Orange Polska i Roovee realizowały wspólnie między innymi w Olsztynie, Ostrołęce, Stalowej Woli, Dusznikach-Zdroju.

Komentarze


Rozrywka

Są wakacje, czas na lody

Stella Widomska Stella Widomska
10 czerwca 2019
Są wakacje, czas na lody

A jak wakacje, to lodów można mieć dwa razy więcej. Zupełnie jak internetu po każdym doładowaniu w Orange na kartę. Pisała o tym całkiem niedawno Marta. O tu. Wiecie dlaczego w wakacje można sobie pozwolić bezkarnie na dwa razy więcej lodów? Ja mam taką teorię, że jak coś jest białe (na przykład lody waniliowe), to ma tyle kalorii co śnieg. U mnie działa. ;) A jeśli już jesteśmy przy lodach, to wolicie świderki czy gałki? Ja te drugie. A co wybiorą nasi uroczy Robert Górski i Mikołaj Cieślak w najnowszej kampanii Orange na kartę? Zobaczcie sami.

I garść informacji nie związanych z lodami. Za kreację materiału odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się M5. Postprodukcją Lemon/ ICE. Reżyserię powierzyliśmy Michałowi Gaździe. A media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

To jak – świderki czy gałki? :)

Komentarze

Mirek
Mirek 15:09 08-09-2025

Gratulacje dla całego zespołu i udanego procesu realizacji i wdrażania!!!!!

Odpowiedz
Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.