;

Jak poznałam górali (4)

Stella Widomska

31 maja 2022

Jak poznałam górali
4

W świecie reklamy rok dzieli się u nas na sezony komercyjne. Najczęściej w nazewnictwie powiązane są z porami roku lub czymś ważnym, co w danym okresie dominuje. Najważniejsze to Back2School, startujący na koniec sierpnia i Xmas w okresie przedświątecznym. Od kilku dni mamy jeden z najdłuższych i najspokojniejszych sezonów tzw. CP (od angielskiego Commercial Period) Summer, czyli lato. Dziś widzę, że nawet pogoda postanowiła się wreszcie do dostosować.

Góry nad Zegrzem

W sezonie wakacyjnym dajemy Wam 300 GB internetu ekstra na 3 miesiące w planach 5G, a do tego smartfon w supercenie. O tym właśnie opowiada reklama, którą od kilku dni możecie zobaczyć m.in. w telewizji. Ale zanim Wam ją pokażę kilka słów o tym jak powstawała. Żeby przygotować trwający 30 sekund materiał potrzebowaliśmy dwóch dni zdjęciowych i dwóch lokalizacji. Ekipa Orange w osobach Ulki i Michała udała się na plan tego dnia, kiedy pokazywaliśmy pobyt jednej z bohaterek w górach. Zdradzę mały sekret – w charakterze gór wystąpiła miejscowość nad podwarszawskim Zegrzem (żartobliwie nazywanym polskimi Malediwami). Ale górale byli prawdziwi. Tak samo jak owieczki.    

Ulka z Michałem na planie zdjęciowym

Nie będę ukrywać, że jadąc na plan najbardziej emocjonowało nas, że spotkamy właśnie owieczki. Jeśli zastanawiacie się czy nie zmęczyła ich praca, to uspokajam – miały sielankową łąkę, świeże jedzenie i profesjonalną opiekę, a przed kamerami pojawiły się dosłownie na kilka minut. Przyjechały do nas z gospodarstwa agroturystycznego w okolicach Warszawy, gdzie na co dzień prowadzą błogie życie i hodowane są dla przyjemności posiadania własnych owiec, a nie na mięso czy inne mleko. No i byli też prawdziwi górale i tańczyli, a nawet konsultowali tematy pogodowe. Ale o tym już w materiale, bo przecież Michał nie byłby sobą, gdyby nie zapytał „Góralu, a jaka będzie pogoda?”.

Nasza kampania

A co z tego wyszło pod okiem Państwa Rodzeństwa czyli kolektywu reżyserskiego, jaki tworzą Maria Zbąska i Kazimierz Zbąski? Oceńcie sami. Tradycyjnie kilka słów branżowych zanim pokaże Wam gotowy spot. Kreację wspólnie z Orange Polska stworzyło Leo Burnett. Za produkcję odpowiadało Graffiti. Postprodukcją zajęło się Studio Orka. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media. A odsłona w mediach społecznościowych to Follow Agency.

I na koniec życzę Wam miłego oglądania lata nie tylko w telewizji.

Udostępnij: Jak poznałam górali
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 12:34 31-05-2022
    Caly czas czekamy co dacie karciarzom na wakacje ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 16:03 31-05-2022
      A dlaczego miałby operator coś dawać? :P
      Odpowiedz
  • komentarz
    Piotr 12:47 31-05-2022
    Tak. Ciekawe co co ciekawego będzie na kartę.
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 21:10 31-05-2022
    Fajna reklama ? Wakacje tuż tuż. A co dostaną karciarze.....pożyjemy zobaczymy.
    Odpowiedz

;

Innowacje

Pół miliona pudełek, zero folii (2)

Marta Krajewska

31 maja 2022

Pół miliona pudełek, zero folii
2

Innowacje można wprowadzić wszędzie. Czasem wystarczy mała zmiana, by usprawnić złożony proces. Zazwyczaj poprzedza ją myślenie „out of the box”, czyli wyjście z pudełka, zmiana perspektywy, odrzucenie starych szablonów.

Pudełko i szablon nieprzypadkowo znalazły się w jednym zdaniu. To właśnie te dwa przedmioty zapoczątkowały innowację w przesyłkach kurierskich realizowanych przez Orange.

– W ciągu roku wysyłamy z magazynu centralnego ponad pół miliona paczek ze smartfonami, funboxami, dekoderami, czy innymi urządzeniami ze sklepu Orange. Najczęściej w przesyłce znajduje się także umowa, którą klient podpisuje i oddaje kurierowi – tłumaczy Marek Kamiński, kierownik Wydziału Logistyki Magazynu Centralnego.

Pożegnanie kangurka

To właśnie sposób dołączania umowy był kością, a raczej folią niezgody między formalnymi wymaganiami dostarczania dokumentów a ekologicznymi celami firmy.

– Wcześniej umowę dołączaliśmy do przesyłki w foliowej kieszeni, tzw. kangurku. Chodziło o to, by klient mógł się z nią zapoznać, zanim otworzy przesyłkę z urządzeniami. Zazwyczaj klienci podpisują ją i oddają kurierowi. Jednak w przypadku zastrzeżeń klient ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki i odesłać ją do nas – wyjaśnia Marek.

Okazało się, że foliowego kangurka można łatwo wyeliminować zmieniając konstrukcję pudełka.

Drugie dno

– Jest w tym drugie dno – śmieje się Marek. I to dosłownie, bo w nowym pudełku do przesyłek klienckich folię zastąpiła oddzielna komora, w której umieszczona jest umowa. Pudełko jest tak skonstruowane, że można w nim także łatwo odesłać urządzenia, czyli wykorzystać je ponownie. Nie wymaga dodatkowego oklejania, czy zabezpieczania np. taśmą.

Innowacyjne pudełka są dostępne w czterech rozmiarach. Są w całości wykonane z surowców wtórnych, bez folii i tworzyw sztucznych. Wysyłane są w nich mniejsze urządzenia – smartfony, dekodery, funboxy, akcesoria.

– Zmiana folii na tekturę może wydawać się niewielka. Jeśli jednak pomnożymy ją przez pół miliona, to robi różnicę – konkluduje Marek.

Dostaliście już coś w naszym nowym pudełku?

***

To kolejny wpis z cyklu „Innowacje Orange” Poprzednie: Zrób to sam, w rozszerzonej rzeczywistości; Drony, nowe usługi od Orange i Wyjdź z pudełka, spójrz inaczej

Etapy składania pudełka

Udostępnij: Pół miliona pudełek, zero folii
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:01 31-05-2022
    Zmiany na duży plus, gdyby jeszcze te pudełka miały drugie życie, np w przypadku gdy klient zwróci pudełko do salonu dostanie w najbliższym okresie rozliczeniowym rabat 15‰ to.....byłoby super.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Artur 10:45 01-06-2022
    Nie rozumiem, czemu to ma być nowe pudełko, jak przesyłki dostarczane są w takiej konstrukcji pudełka już przynajmniej rok. Zgadzam się, że wcześniej dokumenty były w kieszeni foliowej. Ale sama konstrukcja pudełka nie jest nowa. Pomysł z takim pudełkiem bardzo fajny. Ze dwie sztuki trzymam, jak by zaistniała sytuacja odesłania.
    Odpowiedz

;

Oferta

Samsung Galaxy A33 5G tańszy w niedzielę (2)

Ewa Przybylińska

28 maja 2022

Samsung Galaxy A33 5G tańszy w niedzielę
2

W niedzielę 29 maja polecam śledzić naszą stronę. W ramach cyklicznej „Niedzielnej Okazji” będzie można kupić Samsung Galaxy A33 5G 128 GB aż o 550 zł taniej. Obniżka dotyczy oferty bez abonamentu. Płacąc jednorazowo cena telefonu wynosi 1199 zł, a w 20 ratach 0% to 59,95 zł miesięcznie.

W Galaxy A33 docenicie płynność obrazu, dzięki podwyższonej częstotliwości odświeżania, a także wysoką jasność, która zapewnia komfort podczas korzystania ze smartfona. Urządzenie obsługuje sieć 5G. Do dyspozycji macie też szybkie Wi-Fi 5. Galaxy A33 jest wodo- i pyłoszczelny (IP67). Dzięki szybkiemu ładowaniu 25 W, możecie używać smartfona bez dłuższych przerw na ładowanie.

Udostępnij: Samsung Galaxy A33 5G tańszy w niedzielę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:59 28-05-2022
    Niedziele z Orange ? Przyjemny snartfonik w rozsądnych PLN.
    Odpowiedz
  • komentarz
    jakub łabuz 18:05 30-05-2022
    sóper komurka polecam
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej