;

Oferta

Jak zaoszczędzić na rachunku za telefon – duety i „rodzinki”? (27)

Piotr Domański

11 września 2017

Jak zaoszczędzić na rachunku za telefon – duety i „rodzinki”?
27

Wszyscy szukamy rozwiązań, które pozwolą ograniczyć rachunki za telefon – nic w tym dziwnego. Moim zdaniem najlepiej jest zdecydować się na współdzielenie z najbliższymi rachunku za telefon – ramach tak zwanego „duetu” lub większego grona. Przyznaję – od jakiegoś czasu chciałem przygotować tekst z zestawieniem takich (nie zawsze oczywistych rozwiązań). Nasze nowe plany mobilne to dobra okazja do tego, więc czas zastanowić się nad odpowiedzią na pytanie z tytułu – jak zaoszczędzić na rachunku za telefon. 😉

Duety – bo do telefonu trzeba dwojga…

…podobnie jak do planu mobilnego, by był on tańszy. Mówiąc wprost, jeżeli zdecydujecie się razem ze swoją dziewczyną, narzeczoną, żoną, przyjaciółką (lub z innego punktu widzenia – chłopakiem, narzeczonym, mężem lub przyjacielem) na dwie karty SIM zapłacicie 29,99 zł „na głowę”. Każde z Was będzie mogło skorzystać z nielimitowanych rozmów, SMS i MMS w Polsce i w roamingu w całej Unii Europejskiej (wraz z małymi dodatkami, na przykład wyspą Reunion na Oceanie Indyjskim). Jeżeli chodzi o transfer danych to do dyspozycji będziecie mieli 5 GB internetu w Polsce i 2,02 GB w UE. Pewnie zauważyliście że ostatnio przybyło nam GB i dodaliśmy nielimitowana MMS-y.

Patrząc na to od strony oferty – owe 29,99 zł na głowę powstaje tak: bierzecie Plan Standardowy za 39,99 zł i dobieracie drugi Plan Standardowy, na który dostajecie rabat wysokości 20 zł, czyli płacicie za niego 19,99. Wychodzi Wam w sumie 29,99 za każdy z nich, czyli 58,98 zł za dwa plany. Proste, prawda? Obojętnie jaki plan posiadacie, to jeśli zdecydujecie się na kolejny Plan Standardowy otrzymacie na niego rabat. Nawiasem mówiąc – gdybyście mieli jeszcze pakiet Orange Love, na pierwszy plan mobilny również doszlibyście 20 zł rabatu. Czyli za całość zapłacilibyście tylko 39,99 zł, co pozwoliłoby jeszcze bardziej zaoszczędzić na rachunku za telefon.

Co bardzo ważne, do każdej z tych kart SIM mamy teraz opcję dokupienia smartfona, więc od razu mamy okazję wymienić całą domową „flotę” ;-). A jeśli któreś z Was poczuje wewnętrzną potrzebę, aby skorzystać z bogatszej oferty to oczywiście jest taka możliwość. Wtedy cena całego pakietu pójdzie w górę. Z drugiej strony, jeżeli w tym momencie macie pakiet standardowy, a chcielibyście dokupić drugi, chociażby wyposażony w więcej GB, to dostaniecie rabat wysokości 20 zł na już posiadany.

Jak zaoszczędzić na rachunku za telefon w rodzinie - grafika ilustracyjna na blogu Orange Polska

A troje to już tłum!

Jeżeli zdecydujecie się na trzy karty SIM działa to dokładnie tak samo. Jeżeli zdecydujecie się na trzy Plany Standardowe (czyli wspomniany wcześniej no-limit rozmów, SMS i MMS oraz pakiet 5 GB w Polsce, a 2,02 GB w UE) płacicie za każdą kartę 26,65 zł, a łącznie 79,79 zł.

W internecie pojawiały się pytania „co ze Smart Planem LTE Wspólnym?” Jako taki przestał istnieć, ale możliwości, które dawał zostały rozszerzone. Zresztą policzcie to sami – w mniej rozbudowanej wersji za 89,99 mieliśmy nielimitowane rozmowy, SMS, MMS i 15 GB transferu danych, a to wszystko działo na 4 kartach SIM, z których jedna służyła do korzystania z internetu. Koszt trzech kart SIM już znacie, pamiętajcie jednak, że teraz na każdej z nich możecie korzystać z własnego pakietu danych i z roamingu. „A co z kartą do internetu” – zapytacie? Możecie teraz dokupić ją dodatkowo jako Podstawowy Plan Internetu Mobilnego – za 9,99 zł, co daje zapas 10 GB, do wykorzystania na wszystkich swoich kartach SIM. Efekt? W cenie dawnego Smart Planu LTE Wspólnym możecie skorzystać z większej paczki GB i roamingu na każdej z kart. Pamiętajcie także, że można skorzystać w tym celu z bardziej rozbudowanych planów internetu mobilnego – w ten sposób można uzyskać znacznie więcej GB do podziału na domowników. Możecie teraz także rozszerzać liczbę planów mobilnych połączonych w ten sposób ponad 3, jak to miało miejsce we Smart Planie LTE Wspólnym.

Jeszcze więcej w jeszcze lepszej cenie z Orange Love

Choć oferta dla duetów i rodziny jest naprawdę korzystna, w połączeniu z Love daje najbardziej optymalne rozwiązanie by zaoszczędzić na rachunku za telefon. Szczególnie wtedy gdy jesteście w zasięgu światłowodu. Ale nie tylko. Teraz z pakietu Orange Love możecie korzystać praktycznie wszędzie także tam gdzie nie sięga internet stacjonarny. W jego miejsce możecie zamówić pakiet Orange Love 4G, czyli pakiet z internetem domowym 4G LTE. Jeżeli zdecydujecie się na niego, w pakiecie otrzymacie również abonament komórkowy, a na każdą kolejną kartę SIM rabat 20 zł.

Za przeniesienie numeru do Orange macie 3 miesiące wakacji od abonamentu, 6 miesięcy dostępu do Spotify Premium, w za przedłużenie umowy  dodatkowe 5 GB miesięcznie na stałe 😉

 

Udostępnij: Jak zaoszczędzić na rachunku za telefon – duety i „rodzinki”?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 21:14 11-09-2017
    Jak abo dla dwojga to tylko nju (abo + dodatkowy). Dla trojga i więcej to wymaga przeliczenia na co nie mam ochoty i czasu (wkońcu urlop, nie czas na pierdoły;-). Ale pewnie i tak nju będzie najlepsze :-) Co do oferty dodanej jak tv, bank czy prąd się nie wypowiadam, bo mnie kompletnie nie interesuje mieszanie w te sfery operatora telekomunikacyjnego.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:10 12-09-2017
      A to błąd. U nas bankowość, prąd, telewizja, internet domowy, a wszystko się ładnie zazębia i wzajemnie wspiera ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 21:14 11-09-2017
    Fajny "poradnik" :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:13 12-09-2017
      Dziękuję ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    conrados 21:15 11-09-2017
    Czy mając Smart Plan LTE Wspólny (dla 3 osób) od 2 miesięcy (niestety wtedy nikt nie przewidywał zmiany planów ;) ) można przejść na nowy dla 3 osób (bo widzę, że w nowych planach w niższych cenach są rozmowy na stacjonarne). Dodatkowe pytanie czy wiąże się to z jakimiś kosztami - bo pewnie z przedłużeniem z automatu umowy o te 2 miesiące to pewne :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:16 12-09-2017
      Możesz dokonać lądowania w Orange Love, a następnie dobrać dodatkowe SIM - tam możesz zmigrować dość szybko, szczególnie, jeżeli wziąłeś ofertę bez telefonu. Jeżeli chcesz przejść do nowych planów niestety musisz poczekać.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 20:40 12-09-2017
        A wyjaśnisz dokładnie kto i kiedy może przechodzić na Orange Love? Po jakim czasie na starych taryfach? Co z ulgami? Co z czasem umowy? O ile się przedłuża? Co jeśli ktoś ma takiego pecha i płaci raty za sprzęt? Albo co z taryfami specjalnymi gdzie takich rat nie było?
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 19:01 14-09-2017
          Postaram się zebrać dla Ciebie pakiet wiedzy, ale może to chwilę potrwać. ;-)
          Odpowiedz
          • komentarz
            mike278 19:31 14-09-2017
            Piotrze, to nie tak że dla mnie. Te akurat pytania słyszę najczęściej od swoich znajomych gdy pytają o możliwości aneksu i dziwią się gdy mówię że będzie drożej bo tracą Orange Open. Może byłoby sensownie zrobić z tych pytań swoiste FAQ dlaczego warto pozostać w sieci, połączyć usługi w Love skoro rabaty się kończą?
            Odpowiedz
  • komentarz
    Piotrekk85 21:20 11-09-2017
    Czy mogę poprosić o link do promocji "za przedłużenie 3 miesiące wakacji od abonamentu"?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:21 12-09-2017
      Jasne, proszę: https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2002195/4100496354.pdf
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotrekk85 22:04 12-09-2017
        Przeniesienie a przedłużenie to nie samo. W przeniesieniu są 3 miechy abo za free, a w przedłużeniu +5GB. Ale nie razem - jakiś chochlik się wkradł.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 08:44 13-09-2017
          Oczywiście masz racje - już poprawione w tekście.
          Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 09:59 12-09-2017
    Jakbyście dorzucili trzeci numer za 9 zł do nju to by była po prostu bajka...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:23 12-09-2017
      W Orange możesz mieć nawet i pięć ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 11:03 12-09-2017
    A ja dalej czekam na telefon ... i nowa oferte ...
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 14:40 12-09-2017
      Na jaki czekasz? Jak jest na rynku to może zwykły sklep jest wyjściem?
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 18:28 12-09-2017
        Wiem o jakiej słuchawce pisze Astis, ale spokojnie nie będzie musiał długo czekać.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Astis 18:54 13-09-2017
          :)))) miło, że pamiętają dobrzy ludzie o mnie xD
          Odpowiedz
  • komentarz
    Feodor 11:19 12-09-2017
    Ktoś wie jak wyłączyć powiadomienia Roaming Protector z nawigacji Orange?
    Odpowiedz
  • komentarz
    /˚ㄥ˚/ 15:17 12-09-2017
    Co z Kumulacją Doladowań, sms na 80400 od 6 IX reklamacja .Nadal nie można doładować w ten sposób, kiedy zostanie naprawione.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:26 12-09-2017
      Przepraszamy, że musisz czekać. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 20:10 12-09-2017
    Działa już VoWiFi!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 12:43 13-09-2017
      Twardo testujemy ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Mat 15:36 13-09-2017
    Czy mogę prosić o regulamin 5GB za przedłużenie?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotrekk85 16:20 13-09-2017
      Jest to wpisane w aneks jedynie jako dodatkowy gratis.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 19:03 14-09-2017
        Dokładnie tak to wygląda.
        Odpowiedz

;

Oferta

6000 punktów payback do zgarnięcia od nju mobile (6)

Wojtek Jabczyński

11 września 2017

6000 punktów payback do zgarnięcia od nju mobile
6

Nie minął jeszcze miesiąc od dnia, kiedy pisałem o gadżetach – niespodziankach, jakie można było dostać w nju. Dziś chcę Wam podrzucić info o kolejnej – jeszcze lepszej i zupełnie innej ofercie. Tym razem to Wy wybieracie swoją nagrodę z katalogu PAYBACK, czyli programu premiującego zakupy, którego chyba nie muszę specjalnie przedstawiać.

Od dziś do 10 października 2017 roku, dajemy 6000 punktów PAYBACK każdemu, kto kupi ofertę nju z rachunkiem lub nju internetowy. Wystarczy złożyć zamówienie i zarejestrować jego numer, wraz z numerem karty PAYBACK – na stronie promocji.

Jeśli nie macie jeszcze konta i karty w programie PAYBACK nie ma powodów do zmartwienia. Rejestracja trwa kilka chwil, a w zamian możecie zacząć zbierać punkty za zakupy u licznych partnerów programu. Wśród nich jest oczywiście Orange a ponadto mBank, BP, Hyundai, LOT, MediaMarkt i RTV Euro AGD, a nawet Zalando i wielu, wielu innych.

Wracajmy jednak do naszych 6000 punktów, które dostaniecie od nju. Możecie je połączyć z tym, co już macie na karcie, a jeśli to wasz debiut w PAYBACK – możecie zbierać dalej albo wykorzystać je na pierwsze zakupy. Z takim portfelem punktów wybór jest już naprawdę duży. W katalogu znajdziecie: co najmniej kilka typów słuchawek – dousznych i nausznych, przewodowych i bluetooth, myszki do komputerów, samochodowe uchwyty na telefon, audiobooki, kupony na zakupy, czy vouchery do wykorzystania w myTaxi. Uwadze polecam też dodatkową promocję Orange, w której teraz za 5900 punktów możecie zamówić etui na telefon według własnego, wymarzonego i oczywiście unikalnego projektu.

Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, ale osobiście polecam systematyczne zbieranie punktów, bo w programie PAYBACK naprawdę można dostać za nie wypasione nagrody. Zamówcie nju, zacznijcie zbierać punkty i przekonajcie się sami – ja zbieram :).


 

Udostępnij: 6000 punktów payback do zgarnięcia od nju mobile
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    mike278 16:50 11-09-2017
    Za każdym razem jak widzę Payback na usta ciśnie mi się: Proficie wróć. Ten "program" jest po prostu zbyt drogi WG MNIE. 240 pln za powerbank Varty który w electromarkecie kupimy 50 złotych taniej? I to nie tylko to. Dla zwykłego Kowalskiego Payback jest mało efektywny.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 20:39 11-09-2017
      Niestety, ale wszystkie "lojalki" mają takie przeliczniki.
      Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 18:01 11-09-2017
    Za opłacane faktury w nju też powinno się dostawać punkty Payback czy nie? Bo jak pamiętam to w Orange na kartę za doładowanie dostawałem jakieś punkty.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 11:05 12-09-2017
    AŻ 6000 punktów ?!! Wow. To niestety tylko 60 zł! To już wolę kartę z kasą w wysokości 50 zl. Na zakupy i tyle ...
    Odpowiedz
  • komentarz
    ona 14:41 14-09-2017
    Szkoda ze nie ma ze dla przenosz nr no limit mms itd za 15zl przez 1szy rok potem 2/3lata 19zl a potem 25zl na stale
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 19:27 14-09-2017
      no i wody z saturatora z sokiem też nie dają a potem mogliby dawać przecież tymbarki i frytki chyba że ktoś nie lubi frytek to ziemniaki pure.
      Odpowiedz

;

Sieć

Przepraszam za awarię i tłumaczę o co chodzi (55)

Wojtek Jabczyński

9 września 2017

Przepraszam za awarię i tłumaczę o co chodzi
55

Niestety awarie były, są i będą. Trywialne, ale prawdziwe. Borykają się z nimi wszyscy operatorzy. Nie jesteśmy i nie będziemy żadnym wyjątkiem. Rozumiem Wasze słuszne niezadowolenie i jeszcze raz przepraszam. Rozumiem też duże zainteresowanie mediów. Tak to działa. Informacja musi wzbudzać emocje. Czytając jednak część relacji mówiących o „wielkiej awarii” i „utracie zasięgu” na spokojnie wyjaśniam. Mamy awarię nie całej sieci tylko usług VoLTE i WiFi Calling. Korzysta z nich odpowiednio 4 i 2 proc. naszych klientów. W tej chwili platformy są wyłączone, a dostawcy sprzętu pracują nad znalezieniem przyczyny problemów. Zdecydowaliśmy, że nie uruchomimy ich dopóki nie będzie 100 proc. pewności, że wszystko działa poprawnie. Wszyscy klienci korzystają normalnie z naszych usług, tak jak wcześniej, kiedy nie było uruchomionych VoLTE i WiFi Calling. To oznacza, że mają zasięg, działa szybka transmisja danych itp. Proszę teraz o Waszą cierpliwość i oczywiście poinformuję, kiedy ponownie włączymy platformy.

Udostępnij: Przepraszam za awarię i tłumaczę o co chodzi
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 17:37 09-09-2017
    Podstawowe usługi działają więc,cytując klasyka,nie róbmy z tego zagadnienia.
    Odpowiedz
  • komentarz
    jh 17:41 09-09-2017
    "Borykają się z nimi wszyscy operatorzy. " Tyle, że Wy najczęściej.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Darek 17:52 09-09-2017
    Dzięki, że w końcu po 3 dniach jest komunikat. "Borykają się z nimi wszyscy operatorzy." Niestety ale od około 1,5 roku to Orange jest w tym #1.
    Odpowiedz
  • komentarz
    df 18:08 09-09-2017
    "To oznacza, że mają zasięg, działa szybka transmisja danych itp." dla mnie brak WiFi Calling oznacza niestety brak zasięgu czyli brak możliwości odbierania i wykonywania połączeń
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 18:59 09-09-2017
    W Waszej sieci awarie są już standardem. Awaria goni awarię. Owszem może się zdarzyć ale raz na rok lub dwa a nie co chwilę. Posiadam abonament w Orange i w T-Mobile. Porównując jakość pomiędzy sieciami, to śmiało stwierdzam że jest przepaść między Wami a T-Mobile na korzyść T-M. Płacąc i to nie małe rachunki, słowo przepraszam nic nie daje.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:02 09-09-2017
      Orange i T-mobile jadą w pewnym stopniu na "jednej" sieci, ale........owszem Orange ostatnio ma częściej awarie niż konkurencja, ale wydaje mi się że Orange chyba najwięcej inwestuje w sieć i za jakiś czas będzie miał najnowszą i najlepszą sieć, nawet mogę iść o zakład :p
      Odpowiedz
      • komentarz
        njhh 12:19 10-09-2017
        Jeśli chodzi o konfigurację sieci to Play ma najlepszą spośród wszystkich operatorów. Nie dość, że płynnie rozrzuca klientów po pasmach, a nie trzyma w najwyższej częstotliwości do zerwania sygnału tak jak w Orange to jeszcze jako jedyny operator ma przenoszenie transmisji z 3G do LTE. I jakoś Play nie ma tak wielkich awarii jak Orange. Play ma też zawsze działającą agregację, a w N! nadal są z tym problemy. Niestety Play nie ma tak dobrego zasięgu jak Orange. Prawdopodobnie problemem Orange jest LTE1800 w trybie MoCN. LTE800 i LTE2600 jest w trybie MoRAN.
        Odpowiedz
        • komentarz
          tomi81 15:05 10-09-2017
          Agregacja w strefie NSN to właściwie brak agregacji - działa ona faktycznie tylko kiedy terminal jest zalogowany w paśmie 800 lub 2600 (MoRAN). Wystarczy, że terminal mamy w LTE1800 i o agregacji możemy zapomnieć. W Plusie, który też jest na wschodzie Polski na sprzęcie NSN agregacja działa bez porównania lepiej. Zgadzam się z przedmówcą, że problemem jest zapewne pasmo LTe1800 w trybie MoCN ale trzeba się było z tym liczyć podczas wybierania dostawcy. Dlaczego posiadając aktywacje w Orange i mieszkając na terenie strefy NSN mam otrzymywać towar gorszej jakości? (bo tak to wyglada patrząc na działanie sieci w strefie Huawei). Płacimy za to tak samo. Tym bardziej chwalenie się agregacja, jak to świetnie działa, jest co najmniej nie na miejscu. Panie Wojtku - kiedy to naprawicie (bo tak to trzeba określić). Nie mówiąc o zapewnieniu płynnego h/o 3G-LTE podczas aktywnej transmisji danych....(oby tu też przeszkodą nie był sprzęt NSN bo wówczas to dopiero będzie sieć dwóch prędkości...)
          Odpowiedz
  • komentarz
    huboo 19:15 09-09-2017
    ja niestety nie mam zasięgu żadnej sieci koszystam wyłącznie z wificalling
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 21:40 09-09-2017
    Taka awaria na pewno jest problemem np. dla kogoś kto siedzi właśnie za granicą i korzystał z wificaling. Dla reszty? Ja wiem, na pewno są osoby dla których jest to problem. Ciekawi mnie tylko że zawsze przy takich okazjach zjawia się sporo osób które "krzyczą" *operator-złodzieje, oszuści, kończę z Wami współpracę\umowę|abonament etc. za * wstawcie dowolnego opa: fioletowego,magentowego,pomarańczowego, zielonego (kolejność opów alfabetyczna :) ) czy jakiekolwiek wirtualnego. Tymczasem WIĘKSZOŚĆ abonentów na pewno w tym przypadku a i sporej ilości innych o awarii dowiaduje się z mediów, o ile się wogóle dowiaduje.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 21:55 09-09-2017
    O awarii ekstra numeru trwającej od czwartku od 12 do co najmniej 1 w piątek już ani słowa. No bo po co o tym wspominać. Jakby co to nie mam ani VoLTE, ani WiFIcalling, a numer (i to służbowy) nie działał, SMSy (także autoryzacyjne z banku) nie dochodziły ,za to na miał przyszło przypomnienie z Orange o terminie płatności i sankcjach za brak terminowej wpłaty. I dalej czekam na Waszą propozycje rekompensaty za brak łączności. Ale w sumie po co dbać o wieloletniego klienta sieci #1
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojtek Jabczyński 12:09 10-09-2017
      To nie sieć LTE miała awarie tylko platformy usługowe ją wykorzystujące. Cały czas możesz korzystać z LTE. Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        Tomasz 19:01 10-09-2017
        A co ma wspólnego LTE z czwartkową awaria Ekstra Numeru i braku możliwości wykonywania i odbierania połączeń / SMSów? Zresztą w moim wypadku LTE/3G też w telefonie w ostatni czwartek nie działało. Pozostaje otwartym pytanie czy Orange poczuwa się do kontaktu i przedstawienia jakiejś propozycji rekompensaty?
        Odpowiedz
        • komentarz
          Wojtek Jabczyński 08:25 11-09-2017
          Poczuwamy się jak najbardziej do awarii. Kwestie ewentualnej rekompensaty reguluje Prawo telekomunikacyjne i stanowi 1/30 kwoty abonamentu za każdy dzień braku dostępu do sieci. Pozdrawiam
          Odpowiedz
          • komentarz
            Tomasz 09:23 11-09-2017
            Na razie mając awarie ekstra numeru do którego się podobno poczuwacie dostałem taka odpowiedź: "Ze względu na mobilny charakter działania sieci komórkowej, prosimy o doprecyzowanie i informację o konkretnej lokalizacji, w której zaobserwowano opisane symptomy. Do przeprowadzenia szczegółowej analizy technicznej potrzebujemy informacji o nazwie miasta, ulicy wraz z numerem, województwie, powiecie, gminie oraz ewentualnie numerze w miejscowości (jeżeli nie ma ulic). Te informacje pomogą nam precyzyjnie ustalić powód zgłaszanych niedogodności." A jakie to ma znaczenie, skoro nie było problemu z siecią, ale z usługami. A może pracownicy Orange nie wiedzą o awariach swojej sieci?
            Odpowiedz
  • komentarz
    Mun9o 09:30 10-09-2017
    Ta awaria tylko mnie utwierdziła w przekonaniu że lepiej w ogóle wyłączyć LTE i korzystać z 3G. Teraz wszystko działa lepiej. Problemem w LTE jest wysoki priorytet cellek na częstotliwości 2600. Telefon trzyma się do końca tej częstotliwości, a transmisja wtedy ledwo działa. Niestety w iPhone nie mogę wyłączyć poszczególnych częstotliwości jak w Androidzie. Kiedyś ludzie wyłączali 3G. Teraz będą wyłączali LTE. To smutne że inwestujecie tyle kasy w LTE, a działa ono tak słabo i najlepiej dla klienta je wyłączyć.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 09:31 10-09-2017
    Nie chce być złośliwy ale sami nazwaliście się SIEĆ NUMER 1 pod kontem właśnie częstych awarii jakimi borykacie się od jakiegoś czasu...Wiemy że awarię zawszę będą i tego nie unikniemy.Po "coś" każda firma ma swój dział techniczny po "coś" to utworzyliście ten dział.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Gerard 10:41 10-09-2017
    4 dzień awarii. Sieć #1 w awariach i ich długości.
    Odpowiedz
  • komentarz
    M. 11:11 10-09-2017
    Wczoraj wisiałem na słuchawce z BOK kazali włączać,wyłączać,wyjmować kartę i nic.Z przepływem informacji tez macie awarie,tylko faktury dochodzą reguralnie.Dziwny temat gdyż na Sony wifi calling działa a na IP 7 bylo i się nagle zmyło.Podstawowe usługi,owszem może i działają ale w obrębie wielkich miast a i tam czasem są problemy.Wystarczy oddalić się lekko od stolicy i już podstawowych usług brak,średniowiecze
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojtek Jabczyński 12:03 10-09-2017
      M. "średniowiecze" w Orange wygląda tak: W przypadku sieci 3G zasięg odpowiednio 95,7% powierzchni i 99,6% polulacji - dane na koniec czerwca 2017 roku. Sieć 4G LTE pokrywa 97,6% powierzchni oraz 99,8% populacji - dane na lipiec 2017. Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        huboo 15:19 10-09-2017
        na zewnątrz i na dachach budynków
        Odpowiedz
        • komentarz
          nn 19:16 10-09-2017
          Chyba tak. Mieszkam na zachodzie Wrocławia i u mnie na osiedlu sygnał Orange jest tylko na zewnątrz. W mieszkaniu można używać telefonu tylko dzięki wifi calling (które od kilku dni nie działa). Szkoda też że smsy nie działają w usłudze wifi calling (jak u konkurencji) - w przypadku całkowitego braku zasięgu (jak u mnie) aby odebrać SMSa autoryzacyjnego z banku trzeba wyjść na balkon :)
          Odpowiedz
          • komentarz
            huboo 22:58 10-09-2017
            ja mieszkam koło Wrocławia w gminie Długołęka i mam to samo zasięg w domu w jednym oknie ale porozmawiać się nie da, jeśli chodzi o autoryzacje z banków to dramat, to co inni robią chwilę mi ostatnio zajęło pół godziny.
            Odpowiedz
      • komentarz
        MAURYCY 19:36 10-09-2017
        Mieszkając w Katowicach, na dużym osiedlu blisko centrum, zaliczam się do tych nieszczęsnych smutnych 0,2% populacji bez zasięgu LTE ??
        Odpowiedz
      • komentarz
        lerwenos 22:11 11-09-2017
        Panie Wojtku, mam przez to rozumieć, że LTE ma większy zasięg niż 3G?
        Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 20:07 10-09-2017
    Ta awaria z Ekstra Numerem była koszmarem! od czwartku do piątku nie działał mi główny nr oraz Ekstra nr, nie było zasięgu w ogóle! to jest porażka dla Was, że przez cały dzień ludzie byli bez kontaktu. Powinniście z automatu dla każdego dać rekompensatę ( darmowe minuty, smsy, itp.)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Tomasz 09:39 11-09-2017
      Powinni, ale przecież po co się troszczyć o klientów. W końcu nawet na oficjalnej stronie nie było żadnych informacji o awarii. Już miałem jechać z telefonem do serwisu, bo na innych numerach Orange działał.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 21:37 10-09-2017
    Mój orange 4.0 bardzo nie spełniała oczekiwań, choć powoli dopracowujecie apkę, dlatego proszę też aby w aplikacji wyświetlana była ważność pakietów prepaid. Mam np. nielimitowane rozmowy i chce wiedzieć do kiedy je mam, a tego nie da rady sprawdzić.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Donat 07:34 11-09-2017
    5 dzień awarii usług Orange. Sieć #1
    Odpowiedz
  • komentarz
    Martek 08:50 11-09-2017
    Czy ktoś już zgłaszał, że blog na Chrome rozjeżdża się i coś nie teges.... http://i.imgur.com/YwZEnKn.jpg
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 13:07 11-09-2017
      To nie kwestia przeglądarki, tylko szybkości ładowania strony. Niestety czasem nie domaga. W środę wprowadzamy zmiany, które mają to poprawić. Czy to wystarczy - zobaczymy.
      Odpowiedz
  • komentarz
    /˚ㄥ˚/ 11:45 11-09-2017
    Co z Kumulacja Doładowań sms nr 80400 , od ponad tygodnianie można dopasować w ten sposob, reklamacja złożona 6 września przez Moj Orange i cisza
    Odpowiedz
  • komentarz
    Andrew 22:51 11-09-2017
    Długo sprawdzałem z której oferty telekomów korzystać nadal. Po testach zdecydowałem się na kompromis. Wybrałem nieco gorszy zasięg Orange na rzecz usługi Wifi Calling. Połowę miesiąca przebywam w miejscu gdzie jest bardzo słaby zasięg jakiejkolwiek sieci komórkowej, natomiast mam dostęp do internetu. Usługa Wifi Calling jest więc idealna dla moich potrzeb. Ponieważ od lat pracuję w marketingu nauczony doświadczeniem "nie ufaj słowom lecz sprawdź faktycznie", przetestowałem usługę Wifi calling kupując kartę pre paid i uruchamiając usługę na poczciwym Samsung Galaxy Note 3. Wszystko idealnie funkcjonowało w pierwszym weekendzie września. Więc internetowo przeniosłem swoją główną kartę do Orange. W piątek 8 września otrzymałem smsa z info o pozytywnej aktywacji mojej karty sim w sieci Orange. Rano szybko przełożyłem karty i wybrałem się do pracy. Niestety nie udało mi się zalogować do usługi Wifi Calling. Kilka prób przekładania kart pomiędzy telefonami, reinstalacji aplikacji Wifi Calling resetowania ustawień, zmieniania sieci Wifi o ilości wypowiedzianych niecenzuralnych słów nie będę się rozpisywał. Walkę kontynuowałem w sobotę oraz niedzielę. Dopiero przeszukałem Wujka Góogle który poinformował głosami internautów o awarii sieci. Kontakt z biurem Orange - owszem szybki ale krótkie info że awaria będzie usunięta do końaca dnia (niedzieli). Poniedziałkowy poranek znów bezskuteczna walka z kartą telefonami i aplikacją. Popołudniu kolejny telefon do biura Orange i info zwrotne że awaria zostanie usunięta do końca dnia. "Do jasnych kominów" !!! Awaria nie zlikwidowana przez 4 dni !!! To chyba jakaś celowa działalność bo doprawdy dziwna !!!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:03 12-09-2017
      Wojtek w biegu, więc odpowiem. Niektórzy klienci już w ramach testów korzystają z usługi. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z z planem będziemy ją udostępniać kolejnym, by wszyscy mogli znów korzystać z usługi. Zwróć także proszę uwagę, że WiFi Calling wprowadziliśmy w lutym i od tamtej pory usługa funkcjonowała bez zarzutu. Wprowadziliśmy także aplikację, która pozwala korzystać z niej także bez urządzenia wspierającego ją natywnie. Dlatego proszę o cierpliwość.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Andrew 12:13 12-09-2017
      W dniu dzisiejszym na starej karcie SIM usługa działa. Natomiast na karcie SIM głównego numeru który użytkuję usługa wciąż nie działa. Zgłosiłem awarię ale dalej usługa na której naprawdę mi zależy i dzięki której zdecydowałem się na korzystanie z usług Orange NIE DZIAŁA !!! Proszę o interwencję !!!
      Odpowiedz
      • komentarz
        Andrew 09:16 13-09-2017
        Wczoraj w godzinach późno wieczornych udało mi się zalogować do aplikacji Wifi Calling. Dziękuję za usunięcie usterki. Niniejszym potwierdzam działanie usługi poprzez aplikację Wifi Calling na urządzeniach: - Samsung Galaxy Note 3 - SM-N9005 - Samsung Galaxy Note 4 - SM-N910C Pozdrawiam dział techniczny Orange.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek 18:13 12-09-2017
    Jakieś info ile to jeszcze może potrwać? Trzecia doba bez onterneu i tv. Legnica woj. Dolnośląskie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    edek 21:17 12-09-2017
    To prawda awarie się zdarzają ale podejście orange i załatwienie sprawy jak zawsze wstyd !!!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Darku 22:49 12-09-2017
    5 dzień awarii VoLTE. Jutro nadal będzie awaria i brak usługi? Ludzie! Klienci w umowach powinni mieć SLA i zwrot kosztów abonamentu.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Janeczka 09:02 13-09-2017
    Dzień dobry! 6 dzień awarii Orange. Sieć #1........
    Odpowiedz
    • komentarz
      huboo 12:06 13-09-2017
      u mnie od wczoraj działa VOLTE i VOWIFI na galaxy S7 i S5, dział techniczny bardzo szybko rozpatrzyl moją reklamację w 12h Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        Anonim1 12:52 13-09-2017
        WiFi calling działa, ale VoLTE już nie.
        Odpowiedz
  • komentarz
    j 18:34 13-09-2017
    A kiedy w końcu pojawi się jakiś klasyczny telefon z VoLTE? Za granicą się już takie pojawiają. Sam był wziął i w końcu wymienił rodzicom te telefony 2G only z beznadziejną jakością rozmowy.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Liczydło 06:41 14-09-2017
    Tu już tydzień czyli 7 dni od kiedy Orange ma awarie VoLTE. Faktycznie sieć #1. Tylko nie piszcie proszę, że wszystkie sieci mają awarie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Awaria 09:39 15-09-2017
    8 dzień awarii VoLTE. Sieć #1
    Odpowiedz
    • komentarz
      kjh 11:41 17-09-2017
      Już 10-ty dzień awarii.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Gudzo 10:09 18-09-2017
    Dziś we Wrocławiu na krakowskiej brak LTE
    Odpowiedz
  • komentarz
    lb 12:03 18-09-2017
    U mnie Volte również nie działa. Kiedy planujecie przywrócić działanie Volte?
    Odpowiedz
  • komentarz
    yo 23:36 22-09-2017
    I co tam słychać w sprawie VoLTE? Wiem, że jestem w 2% abonentów, ale ja słyszę wyraźną różnicę w jakości rozmów od kiedy nie ma VoLTE...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:14 23-09-2017
      Pracujemy nad rozwiązaniem. Sprawa okazała się być bardzo skomplikowana, więc niestety i prace nad rozwiązaniem trwają długo. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć kiedy usługa zacznie w pełni działać. Ale proszę uwierzyć - nam też bardzo na tym zależy.
      Odpowiedz
      • komentarz
        yo 21:57 26-09-2017
        Będzie to VoLTE znowu w Orange czy mam zmieniać operatora? W tej chwili okazuje się, że bez VoLTE ta sieć jest mierna - tam, gdzie mam dobry zasięg LTE często jest słaby zasięg 3G i teraz rozmowy są słabej jakości i często zrywane, następuje przełączenie nawet do 2G i utrata HD Voice podczas rozmowy... No, nie najlepiej to świadczy o "sieci #1", więc albo zmieńcie hasło reklamowe albo zacznijcie działać...
        Odpowiedz
  • komentarz
    xWojciechX 17:48 24-09-2017
    czemu na galaxy s7 nie działa wifi calling mam właczone w ustawieniach a nie chce zadziałac
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 20:46 05-10-2017
    A kiedy przeprosiny i wytłumaczenie za ostatni wtorek na Opolszczyźnie? A najlepsze kuriozum, to połączenie przez aplikację mój orange. Kpina. Już powoli mam tego dość. Po kilkunastu latach z pomarańczą chyba czas przesiąść się z familią na usługi innego operatora. Oszacowane przeze mnie straty spowodowane brakiem zasięgu i permanentnego braku danych mobilnych z wtorku, to... kilkanaście tyś. PLN.
    Odpowiedz
  • komentarz
    j 11:51 02-11-2017
    Hehehe jeszcze 7 dni i będą bite 2 miesiące bez VoLTE. Sieć #1.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr 19:35 10-11-2017
      nadal nie dziala VoLTE w Orange?
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej