Sieć

Jaka sieć mobilna w Warszawie?

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
12 listopada 2011
Jaka sieć mobilna w Warszawie?

Dla licznych komentatorów zasięgu i jakości sieci mobilnych polecam kolejny test, jaki przeprowadził ostatnio portal GSMonline i Ericsson. Tym razem chodzi o Warszawę. Jako, że operatorzy mocno inwestują w sieci, warto być na czasie. A swoją drogą wypadliśmy w nim całkiem dobrze. Szczegóły znajdziecie tutaj.


Oferta

Cenniki nowego iPhone’a 4S

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
11 listopada 2011
Cenniki nowego iPhone’a 4S

Tydzień temu anonsowałem wprowadzenie do oferty Orange nowego iPhone`a 4S. Od dziś możecie kupować go przez nasz e-sklep, a od jutra także w wybranych salonach sprzedaży. Do wyboru jest sporo różnych taryf, z którymi można go kupić. Ze swojej strony rekomenduję Panterę w Orange, w której oprócz sporej liczby minut dostajecie transmisję danych w abonamencie, darmowe hotspoty i inne usługi dodatkowe pozwalające pogadać więcej i taniej. Również w tej taryfie iPhone'a 4S można kupić najtaniej - już za 339 zł. Szczegóły oferty iPhone'a 4S z Panterą II znajdziecie tutaj. U dołu strony zamieściliśmy też wszystkie cenniki dla pozostałych tarfy. Nie zapomnieliśmy oczywiście o klientach biznesowych, zapraszam po szczegóły tutaj


Odpowiedzialny biznes

Oswajanie e-faktury

Tomasz Sulewski Tomasz Sulewski
10 listopada 2011
Oswajanie e-faktury

Okazuje się, że nasze e-fakturowe działania (o których pisaliśmy już Wam wielokrotnie) sprawiają, że jesteśmy krajową czołówką :) W dzisiejszym Dzienniku Gazecie Prawnej Michał Fura pisze m.in., że "firmy teleko­munikacyjne mogą się po­chwalić znacznie lepszym współczynnikiem „uefakturowienia" niż cała gospodarka. W sumie to miło, bo na tym przykładzie widać, że chyba najlepszą drogą dochodzenia do e-państwa (e-administracji, e-nauki, e-kultury, e-...) jest po prostu aktywne działanie.

Z drugiej jednak strony, jak podaje dziennikarz, "elektroniczne faktury stanowią zaledwie od 8 proc. do 11 proc. wszystkich wy­stawianych dokumentów, co stawia Polskę na jednym z ostatnim miejsc w Europie". Tymczasem "z innych badań - UPC Polska - wynika, że 85 proc. klientów ocenia pozytywnie e-fakturę, a jedynie 1 proc. negatywnie". Czyli wychodzi na to, że Polacy, trochę jak u Fredry - "i chciałabym, i boję się". Niby wiadomo, że jest prościej, taniej i bardziej ekologicznie, ale coś tak do końca nie gra.

Jak myślicie, z czego mogą wynikać ewentualne obawy i czy macie jakiś pomysł jak je przełamać?

Scroll to Top