Od grudnia ubiegłego roku możecie podpisać umowy (i nie tylko) na ekranie tabletów, a od 22 lutego jest już możliwie we wszystkich, blisko 200, naszych salonach własnych. Dzięki temu, cały proces idzie szybciej, a z naszych salonów nie wychodzicie z teczką dokumentów. Te bowiem, dzięki możliwości podpisania umowy na tablecie, trafiają po prostu na Waszą skrzynkę mailową.
W sumie w ten sposób nasi klienci podpisali już 500 tysięcy dokumentów, z których znaczną część stanowiły umowy, choć w ten sposób można podpisać także chociażby reklamacje, czy wypowiedzenia umów. Co więcej, mamy już 11 salonów w których wszystkie dokumenty, które można podpisać w ten sposób podpisywane są na tablecie. Jesteśmy pierwszym operatorem w Polsce, który dał swoim klientom taką możliwość.
Umowy na tablecie, drzewo w lesie
Z Waszej perspektywy, poza oszczędnością czasu związaną z brakiem konieczności drukowania dokumentów, zaletą jest także to, że z salonu nie wychodzicie ze stertą dokumentów, gdyż są one wysyłane do Was pocztą elektroniczną. Jeżeli mimo wszystko czujesz miętę do papieru, lubisz słuchać szelestu kartek i czuć ten przyjemny zapach zawsze możesz poprosić o wydruk, jednak powstanie on tylko w jednej kopi – dla Ciebie. Nam w zupełności wystarczy wersja elektroniczna.
Choć jeżeli lubisz papier, jego zapach i fakturę, lepiej kup i przeczytaj książkę.
Wyeliminowanie papieru oznacza dwie rzeczy – po pierwsze – zaoszczędziliśmy już, wspólnie z Wami ponad 130 drzew, czyli tyle ile rośnie na ponad 30 arach dorodnego, dojrzałego lasu. Po drugie – cały proces procesowania i archiwizacji dokumentów przeprowadzany jest automatycznie, co zabiera mniej czasu.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Umowa podpisana na tablecie jest bezpieczna. Waszego podpisu nie da się przekleić, przekopiować, przesunąć, podmienić, zamienić, podrobić (więcej synonimów nie przychodzi mi do głowy). Odpowiada za to szereg zabezpieczeń, biorących pod uwagę nie tylko sam podpis, ale także szereg innych parametrów i dobrze przygotowane systemy informatyczne.
O bezpieczeństwie umowy na tablecie można przeczytać w tekście wywiadzie z Karoliną Gorzewską i Mateuszem Hankusem na blogu Orange, dlatego wszystkich zainteresowanych odsyłam do niego.
Lubicie dokumenty na tablecie, więc idziemy dalej
Do tej pory, z możliwości podpisania umów na tablecie mogli korzystać jedynie klienci naszych salonów własnych. Widzimy jednak, że taka możliwość się Wam podoba, dlatego podjęliśmy decyzję, by udostępnić ją także klientom naszych salonów partnerskich. Planujemy by na początku 2020 roku wszyscy klienci wchodzący do salonu z logo Orange otrzymali taką możliwość.
Jak Wasze doświadczenia, skorzystaliście kiedyś z możliwości podpisana umowy na ekranie tabletu?
Komentarze
-
Pójdźmy jeszcze dalej - podpiszmy ją na teblecie u kuriera :)
-
I jeszcze jedno, na początku września kończy mi się umowa na abonament - do dzisiaj jeszcze nikt się nie odezwał. Zamówiłem rozmowę ze sklepem Orange, oddzwonił Pan, stwierdził że jest jakiś problem z systemem, przeprosił, powiedział że zadzwoni za kilka minut, już nie zadzwonił. Jeśli tak wygląda utrzymanie klienta w Orange to......jest mi przykro. Zróbcie z tym coś!
-
Przy przedłużeniu mojej umowy w Orange, konsultant na infolinii zekl: ''Nie posiadamy już działu utrzymania klienta. W związku z tym posiadamy tylko ofertę standardową, ni mamy oferty utrzymania dla stałych klientow.'' Jak sam nie dopilnujesz nie bedziesz mial. Szkoda .....
-
-
Ciekawe, ciekawe z tym tabletem. Tylko że ja dopiero teraz się dowiaduje z blogu, że Orange ma taką możliwość. W Play-u już ponad rok temu odpisywałem umowę. W Orange jeszcze do tej pory się nie spotkałem z podpisywaniem umowy na tablecie, a podana jest informacja w blogu, że Orange jest pierwszy. Dziwnie dziwne, jak powiedział to Wielki Elektronik w Panu Kleksie...
-
U nas po raz pierwszy ta możliwość pojawiła się w 2017 roku: https://biuroprasowe.orange.pl/blog/trzeba-papieru-zeby-podpisac-umowe-orange/. Pozdrawiam. Pod koniec ubiegłego udostępniliśmy ją w większej liczbie salonów. Sądzę też, że gdyby było inaczej niż napisaliśmy, koledzy z Play by szybko się odezwali... a nie sądzę, że przeoczyli tę informację ;-)
-
-
Myślę , że warto byłoby zadbać o możliwość sprawnego przedłużenia umowy w salonie . Pod koniec listopada chciałem przedłużyć umowę , na tv , internet i 3 telefony i do tej pory czyli ponad miesiąc! umowy nie mam i nawet żadnej wiadomości od konsultanta z Sezamu w Warszawie. Ręce opadają , mam ochotę uciec od takiej firmy jak najdalej .