Rozrywka

Kino pod gwiazdami

Maria Piechocka Maria Piechocka
07 sierpnia 2012
Kino pod gwiazdami

Wakacje to dobry moment aby nadrobić zaległości kinowe z całego roku. Tym bardziej, że to właśnie wtedy filmy możemy oglądać nie w kinowej sali, ale na łonie natury, na świeżym powietrzu i w dodatku za darmo.

W wielu dużych miastach wieczorne seanse wyświetlane są na parkingach dużych centrów handlowych, czy w miejscach rekreacyjnych takich jak chociażby poznańska Malta. Także wyjazdy wakacyjne możemy w części przeznaczyć na obejrzenie tych filmów, na które nie zdołaliśmy się wybrać w czasie ostatniego roku.

905c3cda8b36a6ea6d13645536e9b57c6d3

Na mieszkańców Sopotu i Zakopanego, a także turystów wybierających się do tych miast czeka niezwykła atrakcja. Ogromny ekran pod gwiazdami na sopockim molo i przy Górnej Równi Krupowej w Zakopanem z gwiazdami filmowymi w roli głównej. Tam codziennie wieczorem w ramach Orange Kina Letniego można obejrzeć kinowe hity mijającego roku.

Lipcowa frekwencja odnotowana w tych dwóch miejscach dowodzi, że pomysł na kinowe lato jest znakomity. Przez cały lipiec w Sopocie do wakacyjnego kina pod gwiazdami przyszło ponad 30 tysięcy, a w Zakopanem ponad 25 tys. widzów.

W Sopocie dodatkowych emocji dostarcza wręcz samo zdobycie wolnego „kinowego leżaka”. Amatorzy kina przychodzą nawet półtorej godziny przed seansem. Wiele osób przynosi swoje koce, które rozkładają na rozgrzanych deskach mola. Nowa lokalizacja kina letniego w Zakopanem, przy Górnej Równi Krupowej, to absolutny hit, tu również często brakuje miejsc siedzących.

Po raz pierwszy w tym roku Orange Kino Letnie zawitał także do stolicy.

- Z okazji 5-lecia projektu Orange Kino Letnie przygotowaliśmy niespodziankę. Przez całe wakacje na terenie najbardziej „odlotowego” miejsca w Warszawie – Orange Stacji Balon (przy zjeździe z mostu Świętokrzyskiego, tuż obok Stadionu Narodowego) – odbywają się weekendowe projekcje filmowe. Festiwal Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2012 gości w tym wyjątkowym miejscu na praskim brzegu Wisły w każdy piątek, sobotę i niedzielę. W sierpniu o 21:30 wyświetlane będą filmy z repertuaru festiwalowego - zaprasza Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange.

Swoich amatorów ma również mobilna odmiana naszego przedsięwzięcia. Choć podróż pociągiem na trasie Sopot - Zakopane trwa ponad 16 godzin, o ile przyjemniej jest przeliczyć ten czas na obejrzane filmy. W weekendy do składu podróżującego między morzem a górami dołączony jest Wagon Filmowy Orange Kino Letnie.

3a515023a6f58b98e84ffe4c0ac8d6d44ae

Do końca wakacji pozostało jeszcze ponad 20 dni. Warto skorzystać.


Odpowiedzialny biznes

Z czerwonego koła: na własnej skórze

Marcin Dąbrowski Marcin Dąbrowski
07 sierpnia 2012
Z czerwonego koła: na własnej skórze

Muszę szczerze przyznać Bartku, że nigdy nie byłem nadzwyczajnie szybki, za to mam bardzo dobrą kondycję. W miniony weekend podjąłem się jednak nie lada wyzwania - pobudzony przez tych wszystkich herosów z telewizji, którzy wyczyniają niebywałe rzeczy i ze swoim ciałem, i psychiką, postanowiłem złamać również swoją barierę. I tak stanąłem na starcie biegu na 20 km, by na własnej skórze poczuć dreszczyk olimpijskich emocji.

Nigdy wcześniej nie biegłem na tak długim dystansie, co było bardzo pozytywne - wystarczyło dobiec, by ustalić rekord życiowy :-) Tyle tylko, że gdy na trasie stanęło ze mną niemal 400 uczestników, nie potrafiłem oprzeć się pokusie - zacząłem się ścigać! Instynkt sportowca kazał mi wyprzedzać na potęgę, dopadać każdego na horyzoncie, przyspieszać nierozważnie, by pozostawiać kolejne osoby w tyle. Wzorem naszych wioślarek, Fularczyk i Bogackiej, wybrałem od początku jak najszybsze tempo i walkę do ostatnich chwil o obronę swojej pozycji. Nie tylko mi się to nie udało, bo na ostatnich 3 km wyprzedziło mnie pewnie z 30 osób, ale również okazało się, że zająłem dopiero 135 miejsce, choć miałem wrażenie, że ludzi przede mną było naprawdę niewiele :-) No i jeszcze to dotarcie do mety z obolałymi nogami i bez tchu... Mięśnie bolą mnie nawet teraz, gdy piszę te słowa.

f8cef11777c9dbf55ce696db32159cb3a2e

A jednak jestem szczęśliwy! W sporcie jest to coś magicznego, co sprawia, że ból przeradza się w żądzę, wściekłość w nadzieję, rozczarowanie w dumę. To dlatego Fularczyk potrafiła płynąć z bólem tak długo, aż straciła kontakt z rzeczywistością. Ale medal zdobyła. To dlatego Zieliński trenował za własne pieniądze, by w końcu sięgnąć po złoto. Wreszcie - to dlatego, nawet gdy Twoje ciało odmawia posłuszeństwa, znajdujesz sposób, by je oszukać.

Nigdy zatem nie będę traktował protez Pistoriusa jako dopingu technicznego. Słyszałem argument, że jeśli okażą się one bardziej efektywne od ludzkich nóg, ludzie będą celowo sięgać po protezy. W czasach, gdy kobiety potrafią wycinać sobie palce w stopach, by być w stanie wsunąć je w „modne” buty, nie jest to wcale wykluczone. Jeśli kiedyś uda się udowodnić, że protezy dają przewagę nad nogą człowieka, z pewnością również zdołamy obliczyć, w jakim stopniu. Wówczas na potrzeby sceptyków możnaby dodawać zawodnikowi kilka „karnych” setnych sekundy. Brzmi abstrakcyjnie? Czyż nie byłaby to taka sama różnica jak, powiedzmy, w masie ciała ciężarowców, u których nawet kilkadziesiąt gramów może decydować o sukcesie, jak stało się z Zielińskim?

Coś drgnęło Bartek. Fatum, jak się na początku wydawało, po spalonych próbach Dołęgi, po odpadnięciu Jesień i Rogowskiej, odmienili Janikowski w zapasach i Bonk w podnoszeniu ciężarów. Rogowska wczoraj nie wykonała żadnej udanej próby, a w finale była jedyną Polką, bo wcześniej odpadła Monika Pyrek. Przed igrzyskami była jednak realistką:

PlayWyłącz głos

Mamy 6 medali. Niby nieźle, ale czy taki wynik na ponad 200 sportowców i 40 milionowy kraj można uznać za zadowalający?


Odpowiedzialny biznes

15 milionów wyświetleń spotów!

Tomasz Owsianko Tomasz Owsianko
06 sierpnia 2012
15 milionów wyświetleń spotów!

Nasze chłopaki mają się znowu czym pochwalić. Kanał Serca i Rozumu - YouTube.pl/SerceiRozum osiągnął niebagatelną liczbę 15 milionów wyświetleń. Jako ciekawostkę podam, że jest to nasz drugi kanał na YT. Pierwszy YouTube.pl/SerceiRozumTP miał 2,6 miliona wyświetleń.

Największym hitem na naszym kanale jest spot FunPack HD, który lada moment sam osiągnie poziom 2 milionów wyświetleń.

Na naszym kanale poza spotami wrzucamy również nasze radiówki i tutaj królem jest zdecydowanie radiówka Mokry po pachy z 664 tys. wyświetleń.

Jest to prawdopodobnie jeden z najlepszych wyników jeśli chodzi o wszystkie brandy w Polsce, a może najlepszy? Prawdopodobnie, bo brakuje dobrego zestawienia kanałów komercyjnych na YT (jeśli jakieś znacie, podeślijcie nam :D). Zrobiliśmy dla Was krótkie zestawienie rynku telekomunikacyjnego na YT.

1. Serce i Rozum - 15 milionów wyświetleń

2. Netia - 6,9 milionów łącznie z dwóch kanałów: Wolność Wyboru i Netia Konkurs

3. Play - 4,1 milionów wyświetleń

4. Orange - 3,6 milionów wyświetleń

5. T-Mobile - 1,8 milionów wyświetleń

6. Vectra - 1,2 miliona wyświetleń

7. UPC - 0,8 miliona wyświetleń

Scroll to Top