Rozrywka

Komplet gwiazd OWF

Ryszard Kaminski Ryszard Kaminski
28 maja 2012
Komplet gwiazd OWF

Karty odkryte. Do gwiazd tegorocznego Orange Warsaw Festival dołączyli Groove Armada, Fisz Emade Tworzywo, Kamp oaz zwycięzcy WOW! Music Awards - Clock Machine i Power of Trinity. Znacie już komplet wykonawców, teraz pozostało tylko czekać na dobrą zabawę.

Nie będę przedstawiał Groove Armada czy gigantów polskiego hip-hopu z pod znaku Fisz Emade Tworzywo. Za to kilka słów o pozostałych. Kamp to trio elektroniczne z Łodzi. Grają od 2008 r., poza Polską koncertowali m.in. w Londynie, USA czy Moskwie. Jeszcze w tym roku wydadzą debiutancką płytę. Z tego samego miasta pochodzi Power Of Trinity grający rockowe riffy z elementami charakterystycznymi dla muzyki reggae. Szukajcie w sklepach ich albumu „Loccomotiv”. Z kolei Clock Machine to, jak się przedstawiają, trzech młodych, przystojnych i bezkompromisowych Krakusów. Zgarnęli już główne nagrody na Famie, są też finalistami konkursu Empik Make More Music.

W sprzedaży są jeszcze bilety na drugi dzień festiwalu i karnety na całość. A ja mam dla Was szybki konkurs. Kto jest na zdjęciu poniżej i czego ono dotyczy. Za prawidłowe i jednocześnie najciekawsze odpowiedzi można wygrać bilety na tegoroczny OWF. Czekam na Wasze głosy.

da3bf66edd9b976c221e1af73da33dca9a2

Poniżej szybka informacja jak wyglądać będzie przebieg tegorocznego OWF.

Sobota (9 czerwca):

Fisz Emade Tworzywo

De La Soul

Garbage

Linkin Park

Niedziela (10 czerwca):

Zwycięzcy WOW! Music Awards - Clock Machine i Power of Trinity

Kamp!

Ms. Lauryn Hill

The Prodigy

Groove Armada (DJ Set)


Odpowiedzialny biznes

Przy światłowodach trzeba współpracować

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
28 maja 2012
Przy światłowodach trzeba współpracować

Tydzień temu napisałem o krótkim przepisie na cud, jaki zaserwowała rynkowi Netia oczekując m.in. „właściwych” regulacji. Temat budowy nowoczesnych sieci telekomunikacyjnych jest na tyle istotny, że należy mu się zdecydowanie więcej uwagi i bardzo merytorycznej dyskusji. Dlatego polecam artykuł wiceprezesa Orange Polska Piotra Muszyńskiego, który dziś opublikował rpkom.pl Punkt po punkcie poznacie nasze stanowisko, co można zrobić by zapewnić rozwój ultraszybkiego Internetu w Polsce. Poznacie też parę dających do myślenia liczb porównujących nasze zaangażowanie versus konkurent. To naprawdę ciekawa lektura.


Odpowiedzialny biznes

Orange wita kibiców!

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
28 maja 2012
Orange wita kibiców!

Wczoraj wieczorem warszawski Novotel rozbłysnął ferią świateł i wspaniałym pokazem mappingu przygotowanym z myślą o Euro 2012. Ludzie zatrzymywali samochody i wychodzili z autobusów, by podziwiać wyświetlane obrazy. Nic dziwnego, bo projekcje wykorzystujące miejskie obiekty są po prostu fantastyczne. Pokaz będzie wykorzystany w naszej reklamie, a ujęcie z narodowymi szalikami zdradziło, jak będziemy witać kibiców z całej Europy. Poniżej kilka zdjęć, które zrobiłem telefonem więc wybaczcie ich nie najlepszą jakość. Film z tego wydarzenia tutaj.

4aac2d25a47d14525a11c6ae001954a8f51

cb0f3c985e951cca193fba2d3b89719971b

4bfd0abc19ebe320771849bde8a524323a7

 

 

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.