Przez ostatnie dni znów było głośno o polskim i futbolu, niestety w kontekście jak go naprawiać, ulepszać i tworzyć dobrą atmosferę. Zebrał się nieźle PR-owo przygotowany okragły stól, w którym wzięliśmy udział. Debatowali działacze, minister, sponsorzy. Wypowiadały się autorytety, a dziennikarze ze swadą komentowali. Przy fleszach podpisano deklarację z postulatami. Jako fan piłki nożnej powinienem być zadowolony. Coś się dzieje! Jednak jakie będą efekty zobaczymy w przyszłym roku. Póki, co zamiast tylko gadać zaproponowaliśmy kilka konktretów, gdyż nie tylko sponsorujemy reprezentację, ale mamy teleinformatyczne know how. Zaoferowaliśmy PZPN nowoczesne rozwiązania e-learningowe, które doskonale sprawdziły się w Grupie TP. Dzięki nim można tanio i skutecznie szkolić trenerów w każdym miejscu gdzie jest komputer i dostęp do Internetu. Program wymaga jedynie merytorycznej współpracy i zasilenia go informacjami przez PZPN i UEFA. Mamy też rozwiązanie wspierające bezpieczeństwo na stadionach, spełniające wymagania ustawy, która zmusza organizatorów (od wiosny 2010) do posiadania jednolitego, elektronicznego systemu identyfikacji osób wchodzących na mecze. To niezbędne, by przy sprzedaży biletów uwzględniać tzw. zakazy stadionowe. Ponadto nasza platforma integruje na stadionie systemy alarmowe i bezpieczeństwa, centralne zarządzanie wejściem na obiekt, studia TV, transmisję danych, obrazu i dźwięku. Dodatkowo można ją wykorzystać podczas innych imprez np. koncertów muzycznych.
- rozmiar tekstu
- RSS
-