Odpowiedzialny biznes

Kreatorzy i strażnicy marki

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
08 września 2014
Kreatorzy i strażnicy marki

Owiane tajemnicą pojęcie „marki" to w prostych słowach symbol, termin, wzór, znak graficzny lub kombinacja tych wszystkich czynników, stworzona w celu oznaczenia i odróżnienia produktów, usług i innych elementów firmy od dóbr konkurencyjnych. O tym, jak ważne jest, by w dobie szybko zmieniającego się rynku wyróżnić się, wie najlepiej Wydział Zarządzania Marką w Orange Polska. To specjaliści, którzy na co dzień pilnują tego, by tożsamość i nasz wizerunek były w oczach klienta spójne i klarowne. Pracują nad tym, by wszystko, co jest sygnowane znakiem Orange, zawsze kojarzyło się z wysoką jakością, ponadczasowymi wartościami i tzw. kulturą marki. W końcu klient zawsze wybierze produkty marki, która wzbudza jego zaufanie i gwarantuje zadowolenie. Według naszego zespołu, gdyby Orange było człowiekiem byłoby kimś dowcipnym, o duszy małolata, wrażliwym, otwartym na nowe idee, przejrzystym i uczciwym. W końcu cały "pomarańczowy" zespół pracuje m.in. nad tym żeby: filmy reklamowe były radosne, obsługa wyczulona na potrzeby klientów, projekty innowacyjne, a produkty zawsze dobrej jakości. Na dobry efekt końcowy pracuje wiele osób. Rzecznik patentowy zajmuje się ochroną znaków towarowych i rejestracją domen internetowych, które stanowią znaczący procent wartości przedsiębiorstwa. Specjaliści od identyfikacji wizualnej czuwają by materiały, które trafiają do produkcji miały kształt i format zgodny z marką. Dbają też, żeby marka była sednem aranżacji przestrzennych (salonów i biur), realizacji architektonicznych i kształtowania krajobrazu. Wyszukiwanie nowych, świeżych i pożądanych przez potencjalnych klientów gadżetów to także ich "działka". Pilnują, by gadżety były zawsze z najlepszych materiałów i w rozsądnych cenach. Zajmują się także kompleksową obsługą tzw. brand shopu, w którym zarówno klienci, jak i pracownicy mogą znaleźć produkty sygnowane logo Orange. Moim zdaniem profesjonalne i mądre zarządzanie marką buduje przewagę na rynku i jest jednym z ważnych aspektów, dla których klienci wybierają Orange Polska.

f0e841d9d57651e72ecf2db7eec954cb102


Rozrywka

Muzyczne wspomnienia z OWF

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
08 września 2014
Muzyczne wspomnienia z OWF

Lubię wracać do miłych wspomnień, a te z Orange Warsaw Festival na pewno do nich należą. Chociaż festiwal już dawno za nami, mam dla Was kolejne dwa filmy, które pokazują zabawę na Warsaw Stage i Orange Stage. Zobaczcie, która scena i dlaczego została wybrana przez festiwalowiczów.

Orange Stage

Warsaw Stage

 


Odpowiedzialny biznes

Wybieracie najlepszą usługę – wygrywacie nagrody!

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
08 września 2014
Wybieracie najlepszą usługę – wygrywacie nagrody!

Rozpoczęliśmy kolejną, jesienną edycję Klienci Orange Polecają. Możecie głosować na jedną z trzech usług, które Waszym zdaniem najlepiej pasują na jesienne wieczory: Internet Tu i Tam, Szybką Neostradę z telewizją oraz HD Voice. Głos oddajecie w łatwy sposób, klikając na przycisk „chcę zagłosować” umieszczony pod wybraną usługą na stronie www.klienciorangepolecaja.pl Dodatkowo wypełniając formularz i dzieląc się opinią na temat usługi możecie wygrać świetne nagrody: tablet FunTab, aparaty fotograficzne i kody uprawniające do korzystania z Telewizji Tu i Tam o wartości 100 zł każdy. Na Wasze głosy i opinie czekamy do 7 listopada br. Szczegóły znajdziecie w regulaminie. W letniej edycji za najciekawszą usługę wybraliście Telewizję Tu i Tam, dzięki której można oglądać telewizję i filmy VOD w dowolnym miejscu. Wystarczy mieć przy sobie komputer, tablet czy smartfon.

ad93d2ec470a61d31ac9d3c8cb549fa0244

Scroll to Top