;

Muzyka

Kup tańsze Early Bird na Orange Warsaw Festival 2015 (0)

Kasia Barys

8 października 2014

Kup tańsze Early Bird na Orange Warsaw Festival 2015
0

Karnety Early Bird zostały wprowadzone pierwszy raz. To nowość, która pozwoli Wam zaoszczędzić na np pociag do Warszawy. Już od teraz możecie kupić tańsze bilety na Orange Warsaw Festival 2015. Tak, nie wiemy, jeszcze kto zagra na festiwalu, ale nie powinniście się denerwować. Jeszcze nigdy organizator nie zawiódł. Line up był zawsze na wysokim, światowym poziomie. Do tej pory gościliśmy takie gwiazdy jak: Beyonce, Kings of Leon, David Guetta, Linkin Park czy Cypress Hill. Kupcie Early Bird, taniej, za 330 zł i czekajcie czerwca, kiedy będziecie mogli je okazać przy bramkach! Bilety do kupienia między innymi tutaj.

38d6f3d9afae118ccc79192b87cef0a7f35

Udostępnij: Kup tańsze Early Bird na Orange Warsaw Festival 2015
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Zgłoś swój Klub Sportowy Orange (0)

Kasia Barys

8 października 2014

Zgłoś swój Klub Sportowy Orange
0

Pamiętacie, że ruszamy z programem sportowym, promującycm aktywny tryb życia dla dzieci i młodzieży. Ruszcie dzieci z kanapy, zróbcie coś dobrego dla zdrowia. My Wam pomożemy. Damy sprzęt treningowy, know-how. A czy Wy uprawiacie sport? Przeslijcie zdjęcie jak trenujecie, a ja wybranym osobom rozdam sportowe gadżety. Komisja wybierze 5 osób, które otrzymają piłki np do koszykówki, siatkówki czy ręcznej.

Zobaczcie jak do sportu przekonują znani sportowcy: Jerzy Dudek, Artur Siódmiak i Monika Pyrek.

 

Udostępnij: Zgłoś swój Klub Sportowy Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Nju mobile najlepiej wprowadzone na rynek (0)

Aleksandra Wójcik

7 października 2014

Nju mobile najlepiej wprowadzone na rynek
0

Zdobyliśmy Złoto podczas tegorocznej 15 polskiej edycji  Effie Awards 2014. Statuetkę otrzymała kampania „Ograniczenia i limity nie interesują mnie” wprowadzająca markę nju mobile na rynek. To nie pierwszy sukces Orange Polska w tym konkursie. Wcześniej nagrody  w różnych kategoriach wygrywali Wasi ulubieńcy – Serce i Rozum. Dla przypomnienia Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Na czym polega jego siła i wyjątkowość? Na tym, że nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie ich urodę. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów, kreacji oraz obsługi klienta. Więcej o konkursie możecie przeczytać w komunikacie prasowym i na stronie www.effie.pl

 

Udostępnij: Nju mobile najlepiej wprowadzone na rynek
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej