Inne

Lajkonik i żurawie w biurach Orange

Wojciech Jabczyński Wojciech Jabczyński
06 marca 2023
Lajkonik i żurawie w biurach Orange

W ostatnich 4 latach ponad 8 tys. pracowników z 15 miast przeprowadziło się lub korzysta nowych biur. Zadbaliśmy w nich o komfort i możliwość pracy hybrydowej. Biura mieszcząc się w budynkach, które zbudowano z większą troską o środowisko.

Wszystkie obiekty mają podobny standard wykończenia. Chodzi zarówno o strefy pracy, jak i relaksu. Każde jest unikatowe i nawiązuje do lokalnych skojarzeń. W Łodzi do słynnej „Filmówki”, w Krakowie do Lajkonika i smoka, w Toruniu jest kosmicznie dzięki Kopernikowi, a w Olsztynie doceniliśmy piękno mazurskich jezior.

Biuro w Olsztynie

Przyjazne i hybrydowe

Najważniejsze celem było to, aby biura była maksymalnie przyjazne i funkcjonalne. Dostosowaliśmy je do hybrydowego modelu pracy i postępującej cyfryzacji. Nie ma dyrektorskich gabinetów i indywidualnych biurek, których jest mniej niż pracowników. Dlatego rezerwacja na dany dzień odbywa się przez aplikację. Takie rozwiązania pomogły efektywnie wykorzystać powierzchnię i obniżyć koszty. Klasyczne upieczenie dwóch pieczeni na jednym ogniu.

Biuro w Szczecinie

Bardziej "zielone" budynki

Ważnym aspektem, który wzięliśmy pod uwagę, były kwestie ekologiczne w duchu #OrangeGoesGreen. Biura mieszczą się w budynkach, które są bardziej przyjazne środowisku. Zbudowane z ekologicznych materiałów i wykorzystujące energooszczędne rozwiązania.

Biuro w Szczecinie

We wszystkich lokalizacjach działają Rady Miasteczek Orange, złożone z przedstawicieli różnych działów Orange, które są w danym mieście. Ich zadaniem jest aktywizacja pracowników. Chodzi m.in. o wspólne działania społeczne czy promowanie aktywnego trybu życia.

Biuro w Gdańsku

W całej Polsce

Biura w nowym modelu działają w: Łodzi, Bydgoszczy, Toruniu, Wrocławiu, Radomiu, Olsztynie, Gdańsku, Szczecinie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Opolu, Bielsko-Białej, Lublinie i Warszawie.

Miasteczko Orange w Warszawie

Oprócz dużych biur udostępniliśmy - w szczególności dla naszych służb technicznych - 24 obiekty w mniejszych miastach. Są tak rozlokowane, aby pracownicy techniczni mogli w jak najkrótszym czasie zareagować na usterki. Przestrzeń składa się z powierzchni biurowej, strefy warsztatowej, magazynu i garaży na specjalistyczne samochody.

Biuro we Wrocławiu


Oferta

Obniżka cen iPhone’ów i nie tylko!

Beata Giska Beata Giska
04 marca 2023
Obniżka cen iPhone’ów i nie tylko!

Niedawno informowaliśmy Was o obniżce cen wybranych smartfonów marki Apple. Teraz pogłębiamy promocję przy zakupie Planu L.

W Planie L (opcja 36 rat 0 procent) nowe modele iPhone’ów można kupić taniej nawet o 699 złotych. Ofert dotyczy zarówno nowych klientów, jak i przedłużających umowę (w tym wypadku nie obowiązuje opłata startowa). Kupując online, dodatkowo można liczyć na 3 miesiące abonamentu za 0 złotych!

Z Planem M również pojawiły się obniżki cen smartfonów.

Modele, biorące udział w akcji:

  • iPhone 13 256GB 5G
  • iPhone 13 mini 128GB 5G
  • iPhone 14 256GB 5G
  • iPhone 14 512GB 5G
  • iPhone 14 Plus 256GB 5G

Najnowsze iPhone'y taniej od 6 marca

Nasze promocje wciąż się pogłębiają. Nowy tydzień przynosi obniżki najpopularniejszych iPhone'ów: 14 Pro i Pro Max. Zaoszczędzić można nawet 684 zł przy zakupie iPhone'a 14 Pro Max 512 GB 5G z Orange Love Extra lub Premium.

Kolejnym przecenionym modelem jest iPhone 14 Pro 5G (o różnych pojemnościach pamięci). Można go teraz kupić taniej aż o 648 zł przy wyborze Planu L, Orange Love Extra i Orange Love Premium.

Do każdego iPhone’a można też dobrać dedykowane akcesoria.

Smartfon Xiaomi a może laptop?

Telefon innej marki i z innej półki cenowej, ale również wart uwagi, a także będący akurat w bardzo atrakcyjnie cenie - to Xiaomi Redmi 9A. Przy zakupie Planu M smartfon kosztuje jedynie 5 zł na start, w 36 ratach - po 12 złotych każda. Ciekawą propozycją jest też opcja zestawów smartfonów Xiaomi. W duecie taniej niż solo!

A jeśli zamiast telefonu szukacie przenośnego komputera - laptop Huawei MateBook D16 dostępny jest teraz taniej o 900 zł - przy zakupie Orange Love Mini i Standard.

Więcej szczegółów danych modeli, parametry techniczne, jak i opisy taryf znajdują się na orange.com. Warto na bieżąco śledzić stronę Orange i sprawdzać najnowsze oferty, promocje. Przecenionych modeli jest znacznie więcej.




Zielony Operator

Eko-ściema pod lupą ekspertów

Hanna Jaworska-Orthwein Hanna Jaworska-Orthwein
03 marca 2023
Eko-ściema pod lupą ekspertów

Powstała pionierska na polskim rynku inicjatywa samoregulacji i promowania etycznej komunikacji w reklamie środowiskowej - Green Project. To ważne, bo greenwashing w przestrzeni publicznej staje się coraz większym problemem i nie tylko chodzi o reklamę.

W komunikacji widzimy coraz więcej tematów związanych z odpowiedzialnością za środowisko i ochronę planety. Firmy chcą się wyróżnić i wpływają na świadomość odbiorców, ale rzecz w tym, by reklamy były uczciwe, a kryteria kwalifikacji oraz oceny czytelne i weryfikowalne.

Think-tanki w raporcie „Corporate Climate Responsibility Monitor”  oceniły przejrzystość oraz uczciwość zobowiązań podjętych przez największe korporacje w zakresie realizacji celów dotyczących neutralności klimatycznej. Z raportu wynika, że pomimo obietnic dotyczących dążenia do neutralności klimatycznej zdecydowana większość z nich nie realizuje deklarowanych zamierzeń. W wielu przypadkach podjęte deklaracje dotyczą ograniczonego zakresu źródeł emisji np. tylko emisji bezpośrednich (zakres 1), emisji wynikających ze zużycia zakupionej na rynku energii (zakres 2) oraz tylko wybranych innych kategorii emisji pośrednich powstałych w całym łańcuchu wartości (zakres 3).

Jak rozpoznać greenwashing

Szybkie przyspieszenie korporacyjnych zobowiązań klimatycznych w połączeniu z fragmentarycznym podejściem oznacza, że rozróżnienie między prawdziwym przywództwem klimatycznym a greenwashingiem staje się coraz trudniejsze. Do tego dochodzi ogólny brak nadzoru regulacyjnego na poziomie międzynarodowym, krajowym i sektorowym.

W odpowiedzi na to zapotrzebowanie powstała idea samoregulacji, jako formuły porządkującej tworzenie etycznych przekazów reklamowych biznesu, a Kodeks Etyki Reklamy został rozszerzony o nowe zapisy dotyczące reklamy środowiskowej. Wskazówki jak zdemaskować greenwashing znajdziecie tutaj https://radareklamy.pl/green-project/

W prace nad projektem był zaangażowany cały rynek reklamowy, w tym przedstawiciele organizacji branżowych, firm, członkowie Rady Reklamy oraz grono ekspertów i ekspertek, a wśród panelistów na konferencji w tym temacie – nasz reprezentant.

Biznes i Agenda 2030

O roli biznesu w budowaniu zaangażowania interesariuszy w drodze do zrównoważonego rozwoju była mowa podczas tegorocznej konferencji podsumowującej działania Kampanii 17 Celów, której jesteśmy członkiem. Podsumowaniom prac oraz planom na kolejny rok Kampanii towarzyszyły ciekawe panele m.in. o aspektach regulacyjnych związanych z greenwashingiem w kontekście nowych wytycznych UE.

Eksperci wskazywali na potrzebę ujednolicenia regulacji, mnogość istniejących certyfikatów i dobrowolnych inicjatyw, oraz brak jasnych wytycznych co zielone a co nie. Podpowiadali, aby być uważnym na zielone deklaracje spółek, czytać wnikliwie metki, a jeśli opis jest zbyt piękny, by był prawdziwy to najpewniej tak jest.

Nadchodzące zmiany w regulacjach unijnych mają wziąć pod lupę zielone deklaracje firm. Dyrektywy mają zakazać używania ogólnych stwierdzeń („przyjazny dla środowiska”, „ekologiczny”), a konsument ma otrzymać informację o możliwości naprawy produktu i jego trwałości, a co więcej informację o metodzie, w oparciu o którą produkt został nazwany „zrównoważonym”.

Scroll to Top