Oferta

Laptop Lenovo tańszy w ofercie tygodnia

Kasia Barys Kasia Barys
16 września 2021
Laptop Lenovo tańszy w ofercie tygodnia

Przez jakiś czas dostępne były głównie smartfony, ale teraz w ofercie tygodnia pojawił się laptop. To okazja, by kupić taniej sprzęt, choćby na potrzeby dziecka do szkoły. Laptop Lenovo IdeaPad 3 w opcji z abonamentem komórkowym można kupić taniej o 216 zł. Bez abonamentu zaoszczędzicie 100 zł.

Laptop ma ekran o przekątnej 14 cali i rozdzielczości FullHD, dysk SSD, szybki procesor oraz intuicyjny w obsłudze Windows 10 Home S. Lenovo IdeaPad sprawdzi się w codziennych zastosowaniach – pracy biurowej, edukacji i rozrywce. Ma też pojemną baterię i może pracować na jednym ładowaniu nawet 7,5 godziny.

W tym tygodniu można także taniej kupić smartfon Xiaomi Redmi Note 10 Pro 6/128 GB. W opcji z abonamentem cena jest niższa o 120 zł a bez abonamentu o 100 zł. Ma on ponadprzeciętne parametry. Xiaomi Redmi Note 10 Pro oferuje zalety telefonu z wysokiej półki w atrakcyjnej cenie. Imponującą płynność zapewniają 8-rdzeniowy procesor i 6 GB pamięci RAM. Jego pojemna bateria z funkcją szybkiego ładowania 33W pozwala na wiele godzin intensywnej pracy i rozrywki.

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 16:30 16-09-2021

A już myślałem że jakiś konkursik ogłaszacie, a tu filmik z kwietnia ;p

Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Co można zrobić z fusów po kawie?

Antonina Bojanowska Antonina Bojanowska
15 września 2021
Co można zrobić z fusów po kawie?

Co można zrobić z fusów po kawie czy skorupek od jajek? Jagoda Podrucka, która działa w FabLab powered by Orange, ma na to pomysł. To dobre miejsce na realizację odważnych, nieszablonowych przedsięwzięć.

Coś z niczego

Pracowała jako baristka i widziała, ile kilogramów fusów z kawy codziennie ląduje w koszu na śmieci. Na wykorzystanie tych odpadów miała pomysł. A że akurat została przyjęta do projektu Maker Woman w FabLab powered by Orange w Warszawie, to mogła rozwijać tę koncepcję i nabywać nowych umiejętności, ucząc się obsługi tamtejszych maszyn, podstaw modelowania, elektroniki, stolarki czy krawiectwa.

Jagoda Podrucka, bo o Niej tu mowa, postanowiła odzyskać część odpadów, aby nadać im drugie życie. Aktualnie testuje wykorzystanie fusów z kawy, a także skorupek jajek, żeby tworzyć z nich akcesoria domowe. Skonstruowała specjalną prasę hydrauliczną i formy, dzięki którym może ustawiać parametry i eksperymentować dalej. Trzymajcie kciuki!

Amazing Woman

W FabLab powered by Orange odbyła 3 miesięczny kurs pod okiem trenerów i edukatorów ze Stowarzyszenia Robisz.to. Organizacji, z którą nasza Fundacja Orange współtworzy warszawski FabLab. Jej pomysł spodobał się (naszej siostrzanej) Fundacji Orange we Francji, która wspiera rozwój kompetencji kobiet na całym świecie. Szczególnie tych, związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i pozwalających na zawodowy rozwój.

Dlatego to Jagodzie Podruckiej właśnie zostało przyznane wyróżnienie Amazing Woman oraz grant na rozwój tej pięknej less-waste’owej koncepcji. Wczoraj, w zasłużonym blasku fleszy ;) - w czasie oficjalnego otwarcia FabLab powered by Orange w nowej siedzibie na warszawskiej Pradze, wręczyliśmy Jagodzie to wyróżnienie. Gratulacje napłynęły od Francois Cosson, prezeski francuskiej Fundacji Orange, a statuetkę wręczył Rafał Trzaskowski, Prezydent M.St. Warszawy, który oficjalnie otwierał wczoraj z nami FabLab w nowej lokalizacji po przeprowadzce.

Amazing Woman

Centrum Kreatywności

Działamy dalej - w Centrum Kreatywności Targowa, w którym mieści się aktualna siedziba warszawskiego FabLabu wspieranego przez Fundację Orange. Przed nami nowe projekty, nowe inicjatywy. Już w tym tygodniu ruszy nabór chętnych do projektu “Akademia projektowania przestrzennego”, w którym młodzież nauczy się m.in. modelowania i druku 3D. Dla nieco starszych osób, od 16 do 25 roku życia, przygotowaliśmy "Youth Lab", żeby wzmocnić ich cyfrowe kompetencje pod kątem wymagań rynku pracy. Rodziny z dziećmi czy dorośli też znajdą tu coś dla siebie – proponujemy im regularne warsztaty twórcze i szkolenia specjalistyczne. Wszystkie informacje pojawiać się będą na stronie FabLabu.

Gorąco kibicujemy wszystkim uczestnikom. Chcemy, żeby nabywali nowych umiejętności, czas z technologiami spędzali w sposób wartościowy i dlatego współtworzymy to miejsce. Dziękujemy naszym partnerom ze Stowarzyszenia Robisz.to za 4 wspólne lata prowadzenia tej pracowni, za to, że tętni życiem i daje ludziom możliwość odkrywania swoich talentów, a czasami zmiany swojej sytuacji na lepsze dzięki temu, że uczą się nowych rzeczy i nabierają wiary w swoje możliwości.

Komentarze

emitelek
emitelek 21:17 03-02-2025

Śmieszą mnie te wasze promocje… Skąd wy macie te kosmiczne ceny??? Widać, że jednak znajdujecie chętnych na te wasze „promocje”, skoro sklep orange działa 😉

Odpowiedz

Rozrywka

Orange na kartę – making of

Stella Widomska Stella Widomska
14 września 2021
Orange na kartę – making of

Wrzesień obfituje w nowe kampanie. W końcu to Back2School i tradycyjny czas w marketingu na odświeżenie ofert. Nie od dziś wiadomo, że wraz z wrześniem i końcem wakacji lubimy porządkować tematy (na przykład wybrać nowy plan taryfowy czy zmienić operatora albo wykupić nową usługę). W moim wypadku to co roku między innymi dostęp do elektronicznego dziennika szkolnego. Lubię też na koniec sierpnia zrobić rachunek sumienia czy na pewno korzystam z aplikacji, za które co miesiąc płacę. Nie wiem jak jest u Was, ale w moim telefonie w trakcie pandemii do przesady rozmnożyła się ilość płatnych aplikacji, w których oglądam filmy i seriale, a także czytam książki. I żeby było śmieszniej, kończy się zawsze tym, że nie mam czego oglądać. Polećcie coś, bo ostatnio wszystko po mniej więcej 10 minutach mnie usypia. ;-)

 

Ale wracając do września i Back2School. Mamy nową kampanię w Orange na kartę z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem. O samej ofercie Kasia Barys pisała Wam o tu. Ja dziś chcę napisać o spocie, jaki od kilku dni możecie zobaczyć w telewizji. Akcja rozgrywa się na boisku, a panowie grają w piłkę nożną. Jaki ten sport może mieć związek z Orange na kartę? Zobaczcie sami.

 

Dodam tylko (dla szczególnie zainteresowanych), że pomysł na skrypt wypracowaliśmy z Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka. Postprodukcja to Orka. Spot wyreżyserował Amon Schulz. Media kupił dom mediowy Initiative, a social media zaplanowało Follow Agency.

 

Ale teraz mam coś specjalnego, bo wiem, że lubicie popatrzeć na naszą pracę od kuchni. Tym razem relacja z planu oczami Ulki Woźniakowskiej z Ekipy Orange. Zapraszam. :-)

Komentarze

Scroll to Top