;

Oferta

Laptop Lenovo tańszy w ofercie tygodnia (1)

Kasia Barys

16 września 2021

Laptop Lenovo tańszy w ofercie tygodnia
1

Przez jakiś czas dostępne były głównie smartfony, ale teraz w ofercie tygodnia pojawił się laptop. To okazja, by kupić taniej sprzęt, choćby na potrzeby dziecka do szkoły. Laptop Lenovo IdeaPad 3 w opcji z abonamentem komórkowym można kupić taniej o 216 zł. Bez abonamentu zaoszczędzicie 100 zł.

Laptop ma ekran o przekątnej 14 cali i rozdzielczości FullHD, dysk SSD, szybki procesor oraz intuicyjny w obsłudze Windows 10 Home S. Lenovo IdeaPad sprawdzi się w codziennych zastosowaniach – pracy biurowej, edukacji i rozrywce. Ma też pojemną baterię i może pracować na jednym ładowaniu nawet 7,5 godziny.

W tym tygodniu można także taniej kupić smartfon Xiaomi Redmi Note 10 Pro 6/128 GB. W opcji z abonamentem cena jest niższa o 120 zł a bez abonamentu o 100 zł. Ma on ponadprzeciętne parametry. Xiaomi Redmi Note 10 Pro oferuje zalety telefonu z wysokiej półki w atrakcyjnej cenie. Imponującą płynność zapewniają 8-rdzeniowy procesor i 6 GB pamięci RAM. Jego pojemna bateria z funkcją szybkiego ładowania 33W pozwala na wiele godzin intensywnej pracy i rozrywki.

Udostępnij: Laptop Lenovo tańszy w ofercie tygodnia
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 16:30 16-09-2021
    A już myślałem że jakiś konkursik ogłaszacie, a tu filmik z kwietnia ;p
    Odpowiedz

;

Odpowiedzialny biznes

Co można zrobić z fusów po kawie? (5)

Tosia Bojanowska

15 września 2021

Co można zrobić z fusów po kawie?
5

Co można zrobić z fusów po kawie czy skorupek od jajek? Jagoda Podrucka, która działa w FabLab powered by Orange, ma na to pomysł. To dobre miejsce na realizację odważnych, nieszablonowych przedsięwzięć.

Coś z niczego

Pracowała jako baristka i widziała, ile kilogramów fusów z kawy codziennie ląduje w koszu na śmieci. Na wykorzystanie tych odpadów miała pomysł. A że akurat została przyjęta do projektu Maker Woman w FabLab powered by Orange w Warszawie, to mogła rozwijać tę koncepcję i nabywać nowych umiejętności, ucząc się obsługi tamtejszych maszyn, podstaw modelowania, elektroniki, stolarki czy krawiectwa.

Jagoda Podrucka, bo o Niej tu mowa, postanowiła odzyskać część odpadów, aby nadać im drugie życie. Aktualnie testuje wykorzystanie fusów z kawy, a także skorupek jajek, żeby tworzyć z nich akcesoria domowe. Skonstruowała specjalną prasę hydrauliczną i formy, dzięki którym może ustawiać parametry i eksperymentować dalej. Trzymajcie kciuki!

Amazing Woman

W FabLab powered by Orange odbyła 3 miesięczny kurs pod okiem trenerów i edukatorów ze Stowarzyszenia Robisz.to. Organizacji, z którą nasza Fundacja Orange współtworzy warszawski FabLab. Jej pomysł spodobał się (naszej siostrzanej) Fundacji Orange we Francji, która wspiera rozwój kompetencji kobiet na całym świecie. Szczególnie tych, związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i pozwalających na zawodowy rozwój.

Dlatego to Jagodzie Podruckiej właśnie zostało przyznane wyróżnienie Amazing Woman oraz grant na rozwój tej pięknej less-waste’owej koncepcji. Wczoraj, w zasłużonym blasku fleszy 😉 – w czasie oficjalnego otwarcia FabLab powered by Orange w nowej siedzibie na warszawskiej Pradze, wręczyliśmy Jagodzie to wyróżnienie. Gratulacje napłynęły od Francois Cosson, prezeski francuskiej Fundacji Orange, a statuetkę wręczył Rafał Trzaskowski, Prezydent M.St. Warszawy, który oficjalnie otwierał wczoraj z nami FabLab w nowej lokalizacji po przeprowadzce.

Amazing Woman

Centrum Kreatywności

Działamy dalej – w Centrum Kreatywności Targowa, w którym mieści się aktualna siedziba warszawskiego FabLabu wspieranego przez Fundację Orange. Przed nami nowe projekty, nowe inicjatywy. Już w tym tygodniu ruszy nabór chętnych do projektu “Akademia projektowania przestrzennego”, w którym młodzież nauczy się m.in. modelowania i druku 3D. Dla nieco starszych osób, od 16 do 25 roku życia, przygotowaliśmy „Youth Lab”, żeby wzmocnić ich cyfrowe kompetencje pod kątem wymagań rynku pracy. Rodziny z dziećmi czy dorośli też znajdą tu coś dla siebie – proponujemy im regularne warsztaty twórcze i szkolenia specjalistyczne. Wszystkie informacje pojawiać się będą na stronie FabLabu.

Gorąco kibicujemy wszystkim uczestnikom. Chcemy, żeby nabywali nowych umiejętności, czas z technologiami spędzali w sposób wartościowy i dlatego współtworzymy to miejsce. Dziękujemy naszym partnerom ze Stowarzyszenia Robisz.to za 4 wspólne lata prowadzenia tej pracowni, za to, że tętni życiem i daje ludziom możliwość odkrywania swoich talentów, a czasami zmiany swojej sytuacji na lepsze dzięki temu, że uczą się nowych rzeczy i nabierają wiary w swoje możliwości.

Udostępnij: Co można zrobić z fusów po kawie?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 18:34 15-09-2021
    To trzymam kciuki. Etui do telefonu z fusów. Czemu nie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 21:33 15-09-2021
      W PRLu robiło się tzw. doparzke. ? a że mamy PRL BIS to może wrócić i na etui zabraknie surowca. ?
      Odpowiedz
      • komentarz
        Antonina Bojanowska 09:56 16-09-2021
        "Doparzka"? Czyli zalewajka na tych samych fusach drugi raz? Chyba muszę poznać ten smak ;)
        Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 18:48 17-09-2021
        PRL BIS??? Chyba trochę pojechałeś po bandzie! :P Takie porównania naprawdę są nie na miejscu!... Jak można sowiecką komunę porównywać do demokratycznego państwa???... :/
        Odpowiedz
    • komentarz
      Antonina Bojanowska 09:55 16-09-2021
      Jeszcze jakby pachniało dobrą kawą... ;)
      Odpowiedz

;

Reklama

Orange na kartę – making of (3)

Stella Widomska

14 września 2021

Orange na kartę – making of
3

Wrzesień obfituje w nowe kampanie. W końcu to Back2School i tradycyjny czas w marketingu na odświeżenie ofert. Nie od dziś wiadomo, że wraz z wrześniem i końcem wakacji lubimy porządkować tematy (na przykład wybrać nowy plan taryfowy czy zmienić operatora albo wykupić nową usługę). W moim wypadku to co roku między innymi dostęp do elektronicznego dziennika szkolnego. Lubię też na koniec sierpnia zrobić rachunek sumienia czy na pewno korzystam z aplikacji, za które co miesiąc płacę. Nie wiem jak jest u Was, ale w moim telefonie w trakcie pandemii do przesady rozmnożyła się ilość płatnych aplikacji, w których oglądam filmy i seriale, a także czytam książki. I żeby było śmieszniej, kończy się zawsze tym, że nie mam czego oglądać. Polećcie coś, bo ostatnio wszystko po mniej więcej 10 minutach mnie usypia. 😉

 

Ale wracając do września i Back2School. Mamy nową kampanię w Orange na kartę z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem. O samej ofercie Kasia Barys pisała Wam o tu. Ja dziś chcę napisać o spocie, jaki od kilku dni możecie zobaczyć w telewizji. Akcja rozgrywa się na boisku, a panowie grają w piłkę nożną. Jaki ten sport może mieć związek z Orange na kartę? Zobaczcie sami.

 

Dodam tylko (dla szczególnie zainteresowanych), że pomysł na skrypt wypracowaliśmy z Leo Burnett. Produkcją zajęło się Studio Tyrka. Postprodukcja to Orka. Spot wyreżyserował Amon Schulz. Media kupił dom mediowy Initiative, a social media zaplanowało Follow Agency.

 

Ale teraz mam coś specjalnego, bo wiem, że lubicie popatrzeć na naszą pracę od kuchni. Tym razem relacja z planu oczami Ulki Woźniakowskiej z Ekipy Orange. Zapraszam. 🙂

Udostępnij: Orange na kartę – making of
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 22:25 14-09-2021
    Lubię te Wasze reklamy. Te z udziałem Uli i Michała najbardziej. Jestem zdania że miejsce "gwiazd" jest na scenie, a w reklamach lubię oglądać "normalnych" aktorów, tzn tych których nie widzimy na scenie. Może to pewna dyskryminacja, ale nie lubię gwiazdorzenia w reklamach bo mam wrażenie że te "gwiazdy" tylko dla hajsu to robią o ich cennik jest kosmiczny.
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 20:26 15-09-2021
      Nie zgodzę się Pablo. O ile jeszcze Panowie Górski i Cieślak trzymają poziom o tyle inne reklamy z nurtu: slodko, domowo, przymilnie są DLA MNIE po prostu mdłe. Standard dla mnie wyznaczyli Panowie Sitarski i Boberek. No ale wiadomo że ze mnie straszna konserwa. ?
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 20:43 15-09-2021
        Owszem Pana Górskiego i spółkę lubię, chociaż uwielbiam reklamy z Ulą i Michałem, ale jak oglądam reklamy konkurencji to......dla mnie takie reklamy działają w odwrotną stronę.
        Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej