
Za nami pierwsza część konkursu. Jury od rana oceniało Wasze prace i wiemy do kogo trafi 10 smartfonów LG Q6. Byliście bardzo kreatywni. Niektóre pomysły odlotowe. Obserwacja biedronek mnie urzekła, a pościgi za burzami zaniepokoiły. Do rzeczy, oto zwycięska 10 w pierwszym etapie konkursu: Pan Pikuś, JarKen, mike278, Liliana, piter98, elizam, Dziadova, ziemowy, Mateusz i Ewelina. Gratuluję i zaczynamy drugą część zabawy - testy smartfona.
Pierwsze zadanie to unboxing. Stawiamy na nieszablonowość, więc przed Wami spore wyzwanie, bo rozpakowywanie robiono już na wiele sposobów. Drugie zadanie to stworzenie kursu fotografii mobilnej wykorzystując możliwości LG Q6 w formie minimum 3 minutowego filmu. Trzecie zadanie będzie największym wyzwaniem, biorąc pod uwagę aurę - pokazać końcówkę lata dzięki szerokokątnym zdjęciom LG Q6. Ostatnim wyzwaniem jest pokazanie możliwości ekranu LG Q6, oczywiście po stosownych testach.
Testy ruszą po dostarczeniu smartfonów. Prośba o wysłanie e-maila pod adres biuro(at)welldoneproduction.pl z namiarami do Was. Macie 14 dni, od momentu otrzymania telefonów na rozpoczęcie testów.
Pozostałym uczestnikom pierwszej części konkursu dziękuję za wzięcie udziału i proszę trzymajcie kciuki za testerów. Będą jeszcze inne konkursy na blogu więc szansa się powtórzy. Po prostu śledźcie nas.
Komentarze
Dziękuje. I mam już faworyta do pierwszego miejsca. 🙂 Nie, nie siebie. Ale też na literkę M. 😛
OdpowiedzJa też. Mateusz pewnie odpali znów rakietę 😉
OdpowiedzDzięki Panowie za miłe słowa. Postaram się Was nie zawieść, po głowie chodzą mi dziwne pomysły 🙂
OdpowiedzSzkoda że się nie załapałem, ale…daję szansę innym 🙂 A gdyby było inaczej to myślę że moglibyśmy nagrać coś razem, to byłby test ;p ;p Oczywiście gdybyś się zgodził ;p Może kiedyś ;p Miałbym 2w1 test i naukę tworzenie „mistrzowskiego” videotestu 🙂
OdpowiedzDobrze, że „mistrzowskiego” ująłeś w cudzysłowie, bo mimo wszystko w każdym filmie mógłbym sporo poprawić. Wbrew pozorom nagranie kursu fotografii na przykładzie akurat tego modelu będzie ogromnym wyzwaniem, dlatego cieszę się, że dostałem swoją szansę 🙂
OdpowiedzBardzo uprzejmie dziękuję. Wstyd się przyznać ale w mojej smartfonowej przygodzie pierwszy raz wyjdę poza Samsunga.
OdpowiedzNie mylicie się panowie – faworyt jest. Dobrze robisz filmy Mateusz – rób tak dalej.
OdpowiedzGratulacje.
Osobiście raczej nie będę miał czasu na dobry materiał, więc macie większe szanse – oczywiście chętnie po testuję. Wygrywajcie.
PS: Wojtek przekonaj LG, że każdy dostanie smarta 😛
@JarKen jestem za 🙂 Czasem regulaminy ulegają zmianie ;p
OdpowiedzGratulacje. Pokażcie teraz że się staracie.
OdpowiedzWiadomo coś o dzisiejszej awarii? W całej Polsce występują problemy z nawiązaniem połączeń: http://downdetector.pl/status/orange
OdpowiedzMam proste pytanie, czemu nie informujecie klientów o trwającej awarii, a na wielokrotne pytania zadawane przez Wasz czat czy FB odpowiadacie wymijająco bez podania godziny wykonania naprawy.
O ile oczywistym są mogące się zdarzyć awarie, o tyle brak informacji po 9 godzinach awarii w wypadku telefonów biznesowych jest już skandalem.
I pytanie pomocnicze – czemu na Waszej stronie brak informacji o trwającej obecnie (tj od godzin południowych 7.09.2017) awarii?
OdpowiedzTomasz przepraszam, że nie dostałeś informaccji jakiej oczekiwałeś. Rzeczywiście mieliśmy chwilowe, techniczne kłopoty z usługą Ekstra Numer. W nocy je usunęliśmy. Pozdrawiam
OdpowiedzO ile trudno mieć pretensje co do awarii, to brak rzetelnej informacji w mojej skromnej ocenie jest nie do przyjęcia.
Zakładam też, ze Orange mając na celu dobrą dalsza współpracę sama wystąpi z inicjatywą jakieś rekompensaty za tak długą awarię. Choćby jeden miesiąc darmowego Ekstra Numeru.
I nie chodzi oczywiście o pieniądze, ale o relacje z biznesowymi, długoletnimi klientami.
OdpowiedzDziękuję! Podpinam się z tezą, że smartfon dla każdego to dobra opcja 😉
OdpowiedzDziś znów ogólnopolska wielogodzinna awaria usług w Orange. Tym razem padło na numery główne w Smartplanach Głównych, na numery mające włączone usługę Ekstra numer, podpiętą dodatkową kartę itp. Od popołudnia kompletny brak zasięgu.
OdpowiedzParę dni temu ogólnopolska kilkugodzinna awaria na telefonach z VoLTE i VoWIFi: nie działały połączenia głosowe. Kilka miesięcy temu ogólnopolska wielogodzinna awaria pt. brak mobilnej transmisji danych.
W zeszłym roku począwszy od lipca: przez pół doby kompletny pad sieci w całym kraju, zero zasięgu. Później w zeszłoroczne wakacje jeszcze kilka parugodzinnych ogólnopolskich awarii pt. brak zasięgu. Mija trochę czasu i kolejna awaria w zeszłym roku: nie działają przez pól dnia numery w taryfie prepaid.
Co się z Wami dzieje? Idziecie na dno. A wymieniłem tylko najpoważniejsze awarie, te ogólnopolskie. O mniejszych, regionalnych nawet nie wspomnę.
Ktoś odpowie: awarie zdarzają się wszędzie. Zgoda. Ale tak długie, tak rozległe i tak często? Proszę wymienić mi drugą sieć mobilną w Polsce, która miałaby tyle tak poważnych awarii w tak krótkim czasie.
Ilość poważnych awarii nękających od zeszłego roku mobilne Orange jest wręcz żenująca.
Juzew przepraszam za kłopoty. Awarie zdarzają się wszystkim operatorom. Czasami jest tak, że nieszczęścia chodzą parami. Zapewniam Cię, że robimy wszystko aby ich uniknąć. Mieliśmy chwilowe, techniczne kłopoty z usługą Ekstra Numer. W nocy je usunęliśmy. Pozdrawiam
OdpowiedzWczoraj awaria VoLTE i WiFi Calling. Dziś ponownie awaria tych usług. Macie kunę w serwerowni? Czy może tak działa sieć #1? Generalnie od około 1,5 roku miesiąc bez awarii to miesiąc stracony.
OdpowiedzVoLTE i VoWiFi nadal nie działa. Orange to są kpiny.
OdpowiedzTrzeci dzień leżą usługi Orange. Nadal nie działa VoLTE i WiFi Calling. Sieć #1 w awariach.
OdpowiedzDziękuję. To będzie wiele ciekawych dni. Już piszę email z namiarami 🙂
OdpowiedzCieszę się, że w moje łapki wpadło takie cudo! Czekam niecierpliwie na przesyłkę, a warunki pogodowe już pokazują, że testy będą owocne!
OdpowiedzTelefon dotarł 🙂 Potrzebuję się upewnić – 14 dni liczymy od dzisiaj? Czyli 28.09 muszą wpłynąć wykonane zadania?
OdpowiedzMój smartfon też właśnie dojechał, pierwsze spotkanie zaliczymy wieczorem, kiedy wrócę do domu. Kurier nie zabrał jednak dokumentów…
OdpowiedzPozwolę sobie odpowiedzieć: Liliana – tak, elizam – ech Ci roztargnieni kurierzy. Odeślij proszę na adres Well Done Sp. z o.o. Sp. K, ul. Kuratowskiego 2/49, 02-747 Warszawa.
OdpowiedzKurier dokumenty zabrał 😀 Potrzebuję wiedzieć którego DNIA muszą wpłynąć wykonane zadania. Nie chcę się spóźnić 😀
OdpowiedzZ tego co ktoś wyżej napisał, to 28 🙂
Kurde z dwójką dzieci, to zamiast spać testuje telefon nocami.. I widzę, że nie ja jedna 🙂
Odpowiedz