Oferta

LG Q6 do ścigania burz i obserwacji biedronek!

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
07 września 2017
LG Q6 do ścigania burz i obserwacji biedronek!

Za nami pierwsza część konkursu. Jury od rana oceniało Wasze prace i wiemy do kogo trafi 10 smartfonów LG Q6. Byliście bardzo kreatywni. Niektóre pomysły odlotowe. Obserwacja biedronek mnie urzekła, a pościgi za burzami zaniepokoiły. Do rzeczy, oto zwycięska 10 w pierwszym etapie konkursu: Pan Pikuś, JarKen, mike278, Liliana, piter98, elizam, Dziadova, ziemowy, Mateusz i Ewelina. Gratuluję i zaczynamy drugą część zabawy - testy smartfona.

Pierwsze zadanie to unboxing. Stawiamy na nieszablonowość, więc przed Wami spore wyzwanie, bo rozpakowywanie robiono już na wiele sposobów. Drugie zadanie to stworzenie kursu fotografii mobilnej wykorzystując możliwości LG Q6 w formie minimum 3 minutowego filmu. Trzecie zadanie będzie największym wyzwaniem, biorąc pod uwagę aurę - pokazać końcówkę lata dzięki szerokokątnym zdjęciom LG Q6. Ostatnim wyzwaniem jest pokazanie możliwości ekranu LG Q6, oczywiście po stosownych testach.

Testy ruszą po dostarczeniu smartfonów. Prośba o wysłanie e-maila pod adres biuro(at)welldoneproduction.pl z namiarami do Was. Macie 14 dni, od momentu otrzymania telefonów na rozpoczęcie testów.

Pozostałym uczestnikom pierwszej części konkursu dziękuję za wzięcie udziału i proszę trzymajcie kciuki za testerów. Będą jeszcze inne konkursy na blogu więc szansa się powtórzy. Po prostu śledźcie nas.

Komentarze

mike278
mike278 15:50 07-09-2017

Dziękuje. I mam już faworyta do pierwszego miejsca. 🙂 Nie, nie siebie. Ale też na literkę M. 😛

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 16:14 07-09-2017

    Ja też. Mateusz pewnie odpali znów rakietę 😉

    Odpowiedz
      Mateusz
      Mateusz 11:59 08-09-2017

      Dzięki Panowie za miłe słowa. Postaram się Was nie zawieść, po głowie chodzą mi dziwne pomysły 🙂

      Odpowiedz
        pablo_ck
        pablo_ck 21:06 09-09-2017

        Szkoda że się nie załapałem, ale…daję szansę innym 🙂 A gdyby było inaczej to myślę że moglibyśmy nagrać coś razem, to byłby test ;p ;p Oczywiście gdybyś się zgodził ;p Może kiedyś ;p Miałbym 2w1 test i naukę tworzenie „mistrzowskiego” videotestu 🙂

        Odpowiedz
          Mateusz
          Mateusz 14:38 11-09-2017

          Dobrze, że „mistrzowskiego” ująłeś w cudzysłowie, bo mimo wszystko w każdym filmie mógłbym sporo poprawić. Wbrew pozorom nagranie kursu fotografii na przykładzie akurat tego modelu będzie ogromnym wyzwaniem, dlatego cieszę się, że dostałem swoją szansę 🙂

          Odpowiedz
Pan Pikuś
Pan Pikuś 16:29 07-09-2017

Bardzo uprzejmie dziękuję. Wstyd się przyznać ale w mojej smartfonowej przygodzie pierwszy raz wyjdę poza Samsunga.

Odpowiedz
JarKen
JarKen 18:10 07-09-2017

Nie mylicie się panowie – faworyt jest. Dobrze robisz filmy Mateusz – rób tak dalej.
Gratulacje.
Osobiście raczej nie będę miał czasu na dobry materiał, więc macie większe szanse – oczywiście chętnie po testuję. Wygrywajcie.
PS: Wojtek przekonaj LG, że każdy dostanie smarta 😛

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 10:00 08-09-2017

    @JarKen jestem za 🙂 Czasem regulaminy ulegają zmianie ;p

    Odpowiedz
MAURYCY
MAURYCY 22:06 07-09-2017

Gratulacje. Pokażcie teraz że się staracie.

Odpowiedz
cbr
cbr 22:12 07-09-2017

Wiadomo coś o dzisiejszej awarii? W całej Polsce występują problemy z nawiązaniem połączeń: http://downdetector.pl/status/orange

Odpowiedz
Tomasz
Tomasz 22:13 07-09-2017

Mam proste pytanie, czemu nie informujecie klientów o trwającej awarii, a na wielokrotne pytania zadawane przez Wasz czat czy FB odpowiadacie wymijająco bez podania godziny wykonania naprawy.
O ile oczywistym są mogące się zdarzyć awarie, o tyle brak informacji po 9 godzinach awarii w wypadku telefonów biznesowych jest już skandalem.

I pytanie pomocnicze – czemu na Waszej stronie brak informacji o trwającej obecnie (tj od godzin południowych 7.09.2017) awarii?

Odpowiedz
    Wojtek Jabczyński
    Wojtek Jabczyński 08:04 08-09-2017

    Tomasz przepraszam, że nie dostałeś informaccji jakiej oczekiwałeś. Rzeczywiście mieliśmy chwilowe, techniczne kłopoty z usługą Ekstra Numer. W nocy je usunęliśmy. Pozdrawiam

    Odpowiedz
      Tomasz
      Tomasz 09:17 08-09-2017

      O ile trudno mieć pretensje co do awarii, to brak rzetelnej informacji w mojej skromnej ocenie jest nie do przyjęcia.
      Zakładam też, ze Orange mając na celu dobrą dalsza współpracę sama wystąpi z inicjatywą jakieś rekompensaty za tak długą awarię. Choćby jeden miesiąc darmowego Ekstra Numeru.

      I nie chodzi oczywiście o pieniądze, ale o relacje z biznesowymi, długoletnimi klientami.

      Odpowiedz
Dziadova
Dziadova 22:19 07-09-2017

Dziękuję! Podpinam się z tezą, że smartfon dla każdego to dobra opcja 😉

Odpowiedz
juzew
juzew 22:29 07-09-2017

Dziś znów ogólnopolska wielogodzinna awaria usług w Orange. Tym razem padło na numery główne w Smartplanach Głównych, na numery mające włączone usługę Ekstra numer, podpiętą dodatkową kartę itp. Od popołudnia kompletny brak zasięgu.
Parę dni temu ogólnopolska kilkugodzinna awaria na telefonach z VoLTE i VoWIFi: nie działały połączenia głosowe. Kilka miesięcy temu ogólnopolska wielogodzinna awaria pt. brak mobilnej transmisji danych.
W zeszłym roku począwszy od lipca: przez pół doby kompletny pad sieci w całym kraju, zero zasięgu. Później w zeszłoroczne wakacje jeszcze kilka parugodzinnych ogólnopolskich awarii pt. brak zasięgu. Mija trochę czasu i kolejna awaria w zeszłym roku: nie działają przez pól dnia numery w taryfie prepaid.
Co się z Wami dzieje? Idziecie na dno. A wymieniłem tylko najpoważniejsze awarie, te ogólnopolskie. O mniejszych, regionalnych nawet nie wspomnę.
Ktoś odpowie: awarie zdarzają się wszędzie. Zgoda. Ale tak długie, tak rozległe i tak często? Proszę wymienić mi drugą sieć mobilną w Polsce, która miałaby tyle tak poważnych awarii w tak krótkim czasie.
Ilość poważnych awarii nękających od zeszłego roku mobilne Orange jest wręcz żenująca.

Odpowiedz
    Wojtek Jabczyński
    Wojtek Jabczyński 08:08 08-09-2017

    Juzew przepraszam za kłopoty. Awarie zdarzają się wszystkim operatorom. Czasami jest tak, że nieszczęścia chodzą parami. Zapewniam Cię, że robimy wszystko aby ich uniknąć. Mieliśmy chwilowe, techniczne kłopoty z usługą Ekstra Numer. W nocy je usunęliśmy. Pozdrawiam

    Odpowiedz
JanekW
JanekW 10:59 08-09-2017

Wczoraj awaria VoLTE i WiFi Calling. Dziś ponownie awaria tych usług. Macie kunę w serwerowni? Czy może tak działa sieć #1? Generalnie od około 1,5 roku miesiąc bez awarii to miesiąc stracony.

Odpowiedz
    martix
    martix 20:11 08-09-2017

    VoLTE i VoWiFi nadal nie działa. Orange to są kpiny.

    Odpowiedz
    Jan
    Jan 10:43 09-09-2017

    Trzeci dzień leżą usługi Orange. Nadal nie działa VoLTE i WiFi Calling. Sieć #1 w awariach.

    Odpowiedz
Liliana
Liliana 19:11 10-09-2017

Dziękuję. To będzie wiele ciekawych dni. Już piszę email z namiarami 🙂

Odpowiedz
elizam
elizam 17:49 13-09-2017

Cieszę się, że w moje łapki wpadło takie cudo! Czekam niecierpliwie na przesyłkę, a warunki pogodowe już pokazują, że testy będą owocne!

Odpowiedz
Liliana
Liliana 17:27 14-09-2017

Telefon dotarł 🙂 Potrzebuję się upewnić – 14 dni liczymy od dzisiaj? Czyli 28.09 muszą wpłynąć wykonane zadania?

Odpowiedz
    elizam
    elizam 14:33 15-09-2017

    Mój smartfon też właśnie dojechał, pierwsze spotkanie zaliczymy wieczorem, kiedy wrócę do domu. Kurier nie zabrał jednak dokumentów…

    Odpowiedz
      Piotr Domański
      Piotr Domański 17:08 15-09-2017

      Pozwolę sobie odpowiedzieć: Liliana – tak, elizam – ech Ci roztargnieni kurierzy. Odeślij proszę na adres Well Done Sp. z o.o. Sp. K, ul. Kuratowskiego 2/49, 02-747 Warszawa.

      Odpowiedz
        Liliana
        Liliana 00:56 23-09-2017

        Kurier dokumenty zabrał 😀 Potrzebuję wiedzieć którego DNIA muszą wpłynąć wykonane zadania. Nie chcę się spóźnić 😀

        Odpowiedz
          Ewelina
          Ewelina 00:20 24-09-2017

          Z tego co ktoś wyżej napisał, to 28 🙂

          Kurde z dwójką dzieci, to zamiast spać testuje telefon nocami.. I widzę, że nie ja jedna 🙂

          Odpowiedz

Oferta

Orange Finanse z najlepszym Kontem Oszczędnościowym wg Bankier.pl

Kasia Barys Kasia Barys
07 września 2017
Orange Finanse z najlepszym Kontem Oszczędnościowym wg Bankier.pl

Orange Finanse zajął 1 miejsce w rankingu Bankier.pl za najlepsze Konto Oszczędnościowe. I to wcale nie jest zaskoczenie. Dlaczego? Ponieważ Orange Finanse kolejny już miesiąc utrzymuje się na pozycji lidera wśród rachunków z wkładem do 10 000 zł.  Na koncie można zaoszczędzić rocznie 3,6 proc. Przepustką do osiągnięcia takiego zysku jest korzystanie z usług Orange Finanse, a dokładnie płatności kartą na kwotę min. 300 zł w miesiącu. Warto również podkreślić, że otwarcie i prowadzenie konta jest bezwarunkowo darmowe, a  konto posiada 24-miesięczną gwarancję braku opłat za: prowadzenie rachunku, kartę, wypłaty z bankomatów i przelewy, do tego rabat na usługi mobilne i konwergentne Orange Polska. Polecam, bo warto docenić bezpieczeństwo, wygodę i możliwości Orange Finanse.

Komentarze


Bezpieczeństwo

Internet Rzeczy, internet absurdów

Michał Rosiak Michał Rosiak
07 września 2017
Internet Rzeczy, internet absurdów

Ciężko się wkręcić na obroty po powrocie z urlopu. Na szczęście temat dzisiejszego tekstu - nieco pieprzny ;) przyszedł do mnie sam. Choć nie, w zasadzie podał mi go nieoceniony Twitter. Internet Rzeczy - znacie to, prawda? Bardzo nośne hasło, związane z tym problemy z bezpieczeństwem, itd. W ogóle żyjemy w świecie, gdy wszystko podłącza się do sieci. Pytanie, czy wszystko trzeba? Na przykład... wibrator?

Internet Rzeczy będzie wszędzie?

Wszystko jest dla ludzi, seks też, nie ma co się krygować. Nie widzę problemu (tzn. widzę, ale jestem w stanie to zrozumieć) w podłączaniu do internetu telewizora, lodówki, zegarków, czy opasek. Ryzyka bez cienia wątpliwości są - można nas podglądać kamerą w telewizorze, przy lukach w oprogramowaniu lodówki przedostać się np. do domowej sieci, sklonować opaskę/zegarek i dzięki temu np. odblokować nasz telefon. Wciąż jednak współistnienie tych urządzeń z siecią ma sens. W przypadku gadżetu będącego antybohaterem tego wpisu już niekoniecznie. Ba - fakt, iż ktoś może chcieć korzystać ze streamingu na żywo przez WiFi z zamontowanej w nim kamery sprawia, iż wątpię w słuszność teorii Darwina. Co więcej, poziom "zabezpieczeń" opisywanego urządzenia trąci jeszcze większym absurdem.

A co to jest bezpieczeństwo?

Konfiguracja wibratora o którym od wczoraj mówi bezpieczniacki internet to podręcznikowy przykład jak nie należy tego robić. Każdy z tych gadżetów do połączenia z aplikacją kreuje własny punkt dostępowy o niemożliwej do zmienienia nazwie, z domyślnym hasłem "88888888". Dobrze, że przynajmniej hasło można zmienić, pytanie czy ktokolwiek ze zwykłych użytkowników wpada na takie pomysły? Co więcej, każdy kto uzyska dostęp do urządzenia, może dostać się do jego panelu administracyjnego i zalogować się, wpisując login "admin" i puste hasło...

Zagrożenia? Oj multum - od przejęcia treści z kamery i ośmieszania/szantażowania właścicieli, poprzez próby włamania się do urządzenia, sterującego wibratorem, skończywszy na przejęciu go i dołączenia do botnetu budowanego w oparciu o Internet Rzeczy, włącznie z podmianą oprogramowania urządzenia, że o przejęciu kontroli nad jego aktywnością nie wspomnę.

Podsumowanie? Tutaj akurat jest trywialne. Pewne rzeczy powinny na zawsze pozostać off-line. Czego - standardowo już - Państwu i sobie życzę :)

Grafika: Wikimedia Commons

Komentarze

Scroll to Top