Właśnie skończyliśmy spotkanie z dziennikarzami, na którym pokazaliśmy jak zmieniamy markę i przedstawiliśmy nową filozofię działania. Chodzi nam o to, aby w zmieniającym się świecie jak najlepiej Was słuchać i odpowiadać na potrzeby. Nie będę rozpisywał się o wizualizacji, którą pewnie już dostrzegliście w mediach. Wiem, że bardziej interesują Was oferty i usługi. Co zatem pokazaliśmy? Po pierwsze atrakcyjniejsze pakiety usług dla klientów indywidualnych i nowe taryfy dla klientów biznesowych. Obydwie propozycje wchodzą do oferty od jutra (17 kwietnia). Po drugie dla wszystkich posiadaczy Neostrady wprowadziliśmy CyberTarczę, która zapewni większe bezpieczeństwo korzystania z sieci i uchroni przed większością zagrożeń. Ta pomoc jest bez żadnych, dodatkowych opłat. Do końca maja powinni nią być objęci wszyscy neostradowicze. Od jutra zacznie też działać „odświeżony” portal dla klientów. Wprowadzimy nowe funkcjonalności w aplikacji „Mój Orange” i dedykowaną obsługę dla starszych osób. W salonach Orange zagości więcej udogodnień m.in. wirtualne półki z ofertą i inteligentny system obsługi ruchu, dzięki któremu zamiast stać w kolejce, będziecie mogli załatwiać swoje sprawy, a jak będzie się zbliżał czas obsługi dostaniecie powiadomienie SMS. Rozszerzymy również możliwość samodzielnego odbioru zamówionego sprzętu także poza naszymi salonami. Na koniec zapowiem jeszcze Smart Store, czyli ultranowoczesny salon, który pierwszy otworzymy 27 kwietnia w Warszawie przy ul. Pańskiej. Szczegóły, o których piszę znajdziecie w konferencyjnych komunikatach i prezentacji. Poniżej kilka zdjęć z wydarzenia.