;

Odpowiedzialny biznes

Liderzy Filantropii (0)

Monika Kulik

26 października 2011

Liderzy Filantropii
0

Dziś muszę się Wam pochwalić. Wczoraj na Gali Filantropii nasza firma zdobyła pierwsze miejsce w konkursie i to w obydwu kategoriach – dla firmy, która najwięcej pieniędzy przeznacza na cele społeczne i dla tej, która przekazała na filantropię największy odsetek ze swoich dochodów. A do tego nagrodę specjalną dla przedsiębiorstwa, które jest w konkursie od początku i jest dobrym ambasadorem zaangażowania społecznego firm.

Jak podali organizatorzy – Forum Darczyńców – w ciągu pięciu lat przedsiębiorstwa, które brały udział w konkursie na cele społeczne przekazały ponad 330 milionów, a tylko w 2010 roku była to kwota 81 771 133 zł. Zobaczcie zresztą relację z gali.

Jak to wygląda wśród innych firm? Z danych GUS wynika, że przedsiębiorstwa odliczyły w 2010 roku od podatku 300 milionów złotych, a średnia darowizna wynosiła 49 tys. zł. W porównaniu z rokiem ubiegłym mamy mniejszą kwotę o 30 milionów, ale za to więcej firm przekazujących darowizny – w roku 2009 mieliśmy ich 5900, a rok później 6 364.

Jakby nie patrzeć na te dane statystyczne – widać, że ważną częścią społecznej odpowiedzialności biznesu jest zaangażowanie społeczne. I jak podkreślano w dyskusji, te kwoty to nie wszystko – nie liczymy tu akcji wolontariackich, mecenatu kultury czy zaangażowanego marketingu.

Udostępnij: Liderzy Filantropii
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Sieć

Więcej klientów Orange i broadbandu (0)

Wojtek Jabczyński

26 października 2011

Więcej klientów Orange i broadbandu
0

Rano ogłosiliśmy wyniki Grupy TP za III kwartał, który był dla nas udany, zwłaszcza jeśli chodzi o segment mobilny i broadband. Szczegóły znajdziecie tutaj, a ja przedstawię tylko kilka moim zdaniem wartych podkreślenia faktów i liczb. Kolejny kwartał z rzędu rośnie liczba klientów Orange, których mamy już 14 mln 614 tys. i oczywiście utrzymaliśmy pozycję lidera. Smartphone`y ma prawie 1,9 mln osób, a z mobilnego dostępu szerokopasmowego korzysta 700 tys. użytkowników. Wyraźnie widać, że rozpędzamy się w broadbandzie i nie chodzi tylko o to, że przybyło klientów. Szacujemy, że w III kwartale udział TP w rynku przyłączeń netto wzrósł do 26 proc., a rok temu było 9 proc. To ważny wskaźnik, bo pokazuje, że nasza oferta jest coraz atrakcyjniejsza w porównaniu z konkurencją. Ponadto, co druga sprzedawana przez TP neo ma prędkość 6 Mb/s lub wyższą. Jestem przekonany, że utrzymamy ten trend w kolejnych miesiącach, zwłaszcza że IV kwartał to tradycyjne telekomunikacyjne żniwa.

Udostępnij: Więcej klientów Orange i broadbandu
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Co nowego w internecie? (0)

25 października 2011

Co nowego w internecie?
0

Słyszeliście o World Internet Project? Część z Was na pewno tak, a reszcie wyjaśniam, że to międzynarodowe badanie analizujące wpływ internetu na gospodarkę, politykę, trendy, ale też zachowania, potrzeby i nawyki internautów. Realizowane jest przez kilkadziesiąt ośrodków badawczych na świecie. Mocno brzmi? I powinno bo to na prawdę poważna analiza. Zainteresowanych zapraszam do pobrania pełnej wersji tegorocznego raportu na temat Polski tutaj.

Tak, dzięki Grupie TP i Agorze, które zaangażowały się w ten projekt, od 2 lat w badaniu bierze udział również Polska! Wczoraj zaprezentowane zostały tegoroczne wyniki badania. Przy okazji mała uwaga do administratorów strony WIP, by to zauważyli w zakładce „about wip”.

Okazuje się, że z internetu korzysta blisko 2/3 z nas, a najaktywniejsi co chyba nie dziwi są młodzi internauci. Deklarują oni zaufanie do internetu jako źródła informacji i chętnie wykorzystają także mobilny dostęp do sieci. Wyniki badania wskazują, że wśród Polaków dynamicznie wzrasta liczba laptopów (w ciągu roku skoczyła z 20% do 28%), zwiększa się też korzystanie z internetu mobilnego, tak w komórkach jak i laptopach. Nadal przeważa jednak dostęp stacjonarny, ale wg twórców raportu jesteśmy w przededniu mobilnej rewolucji.

Z kolei prof. William H. Dutton, dyrektor Oxford Internet Institute mówił wczoraj w Warszawie, że mimo spadku zainteresowania Polaków komunikatorami, nadal korzystamy z mediów społecznościowych znacznie aktywniej niż Brytyjczycy. Prof. Dutton podkreślał też rolę „użytkowników nowej generacji” czyli tych, który korzystają z sieci na wielu nośnikach (komputer, komórka, tablet, itd.) jako grupy najaktywniejszych, najbardziej świadomych i kreatywnych użytkowników sieci.

Zainteresowani? Mam nadzieję, że tak.

Udostępnij: Co nowego w internecie?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej