Odpowiedzialny biznes

Małe i duże radości

Jarosław Konczak Jarosław Konczak
20 lipca 2011
Małe i duże radości

Dziś będzie radośnie.

Kibice Urugwaju, zwłaszcza stawiący na tą drużynę w konkursie Marka mają powody do zadowolenia. Oby tak było w finale. Nie mniej wesoło jest pod Wawelem, gdzie Wisła oczekuje już na konfrontacje z mistrzem Bułgarii. Ale tu akurat zamiast się cieszyć, trzeba się spiąć na 110 proc. bo Litex do słabeuszy nie należy. Przypomnijmy jednak, że ponad 10 lat temu właśnie w eliminacjach do Ligi Mistrzów druzyna z Bułgarii poległa z Widzewem Łódź. W radosnym oczekiwaniu trwają kibice Śląska Wrocław, którzy po 24 latach cieszą się wreszcie z udziału drużyny ze stolicy Dolnego Śląska w europejskich pucharach. Szkoda byłoby zakończyć tą przygodę w Dundee. Jednobramkowa zaliczka to niewiele. Ja jednak wierzę w Oresta Lenczyka, który od lat akurat należy do moich ulubieńców, że szansy nie zmarnuje i zobaczymy Śląsk w kolejnej rundzie.

Legia jeszcze zabawy pucharowej nie rozpoczęła, ale ma chyba najwięcej powodów do radości. Nowy sezon stołeczni rozpoczynają na Pepsi Arenie, za co sponsor ponoć płaci 6 mln PLN rocznie i to Legii a nie miastu. Dlatego w  związku z zamieszaniem (prawa autorskie) z hymnem Legionistów "Sen o Warszawie" Czesława Niemena pojawiła się nowa propozycja pieśni stadionowej przy Łazienkowskiej pt tytułem :"If you wanna by so sexy you have drink a lot of pepsi". Ale to wiadomość niepotwierdzona :).

Mówiąc serio  - przykład Legii, obok PGE Areny w Gdańsku i Dialog Areny w Lubinie pokazuje, że zgodnie z trendem ogólnoeuropejskim wartość zupełnie nie znanego u nas wcześniej rynku tzw. "naming rights", czyli praw do własnej nazwy obiektu dość dynamicznie się rozwija. Teraz kiedy mamy nowe stadiony, albo za chwile je mieć będziemy pojawia się pytanie  - nie czy ktoś się nimi zainteresuje, tylko kto będzie właścicielem praw do nazwy stadionu we Wrocławiu, Poznaniu czy wreszczcie Narodowego w Warszawie. Odrębną sprawą jest opłacalność takich sponsorskich inwestycji. Bo np. stadion Legii, Lecha czy Baltic Arena mają zapewnione po kilkadziesiąt wydarzeń sportowych w roku (z racji rozgrywania tam meczów ligowych) to np. Stadion Narodowy takich gwarancji nie ma. A dla sponsora liczy się nazwa jego areny pojawi się w mediach i oczywiscie w jakim kontekście. Swoją drogą ciekawe co o tym myślicie?


Odpowiedzialny biznes

Sukces piłkarzy TP

Marek Wajda Marek Wajda
20 lipca 2011
Sukces piłkarzy TP

Przed nami finały Mistrzostw Ameryki Południowej, zbliżają się też polskie Mistrzostwa Europy w 2012, a w międzyczasie drużyna TP wywalczyła 4. miejsce na Mistrzostwach Europy firm Telekomunikacyjnych i Pocztowych w piłce halowej w Portugalii. Mistrzostwa są organizowane cykliecznie przez przez stowarzyszenie o nazwie " The Union for Sports, Culture and Tourism International in the Postal and Telecommunication Sector".

W mistrzostwach wzięło udział 8 drużyn: Węgry, Grecja, Szwajcaria, po dwie z Holandii oraz Portugalii i POLSKA. Nasz zespół wyszedł z grupy na 2. miejscu wygrywając z Węgrami i Portugalią oraz ulegając późniejszym triumfatorom Holendrom. Niestety w półfinale czekali na nas kolejni Portugalczycy i trzeba przyznać, że jak na gospodarzy przystało wygrywając z naszą drużyna 3:0 pokazali dobry futsal. - Byli doskonale przygotowani technicznie i przyzwyczajeni do panujących warunków na hali gdzie temperatura sięgała nawet  30 stopni – opowiada Marek Wojdyna, najskuteczniejszy zawodnik naszej drużyny (6 bramek).

- Byłem przekonany, że to oni zwyciężą cały turniej, w finale jednak ulegli drużynie z Holandii, która dzięki wypracowanym schematom, dyscyplinie oraz z dwójce bardzo szybkich napastników bez problemów sięgnęła po złoto. Nasz zespół ostatecznie zajął 4. miejsce. - Najbardziej właśnie żałuję tego meczu w „małym” finale. Prowadziliśmy nawet 1:0, ale po ciężkiej walce  ulegliśmy drugiemu zespołowi Holandii 3:6 - wspomina Marek. 4. miejsce to i tak duży sukces, dla chłopaków którzy na co dzień pracują w różnych rejonach Polski, a okazji do wspólnego zgrywania się jest niewiele. Ech, gdyby Reprezentancja Polski tak miło nas zaskoczyła w przyszłym roku : )


Oferta

Szybki konkurs pakietowy

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
19 lipca 2011
Szybki konkurs pakietowy

Dawno nie było ciekawego konkursu na blogu, z nagrodami z zaczarowanej szafy rzecznika. Czas to zmienić zwłaszcza, że zabawę chcę powiązać z nową ofertą, którą niedługo wprowadzimy. Chodzi o nowy pakiet SMS-owy dla użytkowników ofert na kartę. Waszym zadaniem jest zgadnięcie, co przygotowaliśmy. Chodzi mi o podanie: ilości SMS-ów w pakiecie, ceny za pakiet, czasu na wykorzystanie SMS-ów oraz czy są do wszystkich sieci, czy tylko do Orange? Nagrodzę pięć osób, które będą najbliżej prawidłowej odpowiedzi. Pierwsza dostanie zdrapkę za 50 zł, druga i trzecia - podwójne vouchery do Cinema City, czwarta i piąta kubki Orange. Jury, jak zwykle subiektywne i jednoosobowe, czyli rzecznik. Na Wasze propozycje czekam do najbliższego czwartku do godz. 10.00. Powodzenia.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.