Mimo gorącego dopingu kibiców, naszej reprezentacji nie udało się dzisiaj wygrać. Na pocieszenie, dla wszystkich kibiców mamy dodatkowe 3GB.
Wyślijcie sms o treści KIBICE na numer 233 (opłata za sms zgodna z cennikiem planu taryfowego, max 0,20 zł). Pakiet należy aktywować w ciągu 24 godzin od publikacji informacji. Szczegóły i regulamin promocji znajdziecie na fanpage Orange na Facebooku.
Przed nami jeszcze jeden mecz. W czwartek 28 czerwca br. nasza drużyna zmierzy się z reprezentacją Japonii. Kibicujmy wspólnie!
Ja już kupiłem sobie flagę Japonii, idę do kosmetyczki zrobić sobie skośne oczka i kibicuję Japonia, Japonia :) ;p Nasi dali ciała na maksa, a kibice jak zawsze nie zawiedli. Szkoda tylko tych którzy wydali mnóstwo pieniędzy by dostać się do Rosji na mundial....miało być tak pięknie. Pieniądze które dostaną od FIFA powinni oddać kibicom którzy kupili bilety na mecze Polski. I wówczas mógłbym stwierdzić że mamy super drużynę.
Czy salony stacjonarne są nam jeszcze potrzebne? (8)
Marta Krajewska
23 czerwca 2018
8
Tydzień temu otworzyliśmy w Warszawie osiemnasty, najbardziej nowoczesny Orange Smart Store (zobaczcie zdjęcia z otwarcia). Nowy salon mieści się w dawnym Domu Handlowym Sezam, w centrum stolicy. Odwiedziłam nasz nowy Smart Store, żeby na własne oczy przekonać się, jak wygląda salon XXI wieku. Przy okazji zapytałam warszawiaków, czy salony stacjonarne są nam jeszcze potrzebne?
Sprawdzić online, kupić offline
W raporcie „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w roku 2030” przygotowanego przez Comarch i Kantar TNS zapytano respondentów, gdzie najchętniej kupują AGD oraz elektronikę (telewizory, Hi-Fi). Okazało się, że tylko jedna trzecia (30 proc.) zamawia je online, a aż 63 proc. woli kupować takie urządzania stacjonarnie. Przy czym aż 46 proc. robi wcześniejsze rozeznanie na temat sprzętu online, a finalnie kupuje go w sklepie stacjonarnym. Oznacza to, że w przypadku telewizorów, kamer, smartfonów wolimy jednak zobaczyć i dotknąć urządzenia, zanim zdecydujemy się na zakup.
Zakupy offline, ale cyfrowe
We wspomnianym raporcie 87 proc. klientów przewiduje, że większość sklepów będzie zapewniać klientom usługi cyfrowe. Wiedząc o tym, w Orange Polska zadbaliśmy o to, by nasze salony były cyfrowe. W Smart Store macie do wyboru ponad 2000 produktów i usług dostępnych od ręki, a wszystko to dostępne w trzech przyjaznych strefach: Dom, Firma, Rozrywka. W każdej z nich można zapłacić bezgotówkowo. Na miejscu na klientów czekają wykwalifikowani pracownicy, którzy chętnie wszystko wyjaśnią, odpowiedzą na pytania i zaprezentują urządzenia. I chociaż we wspomnianym raporcie 61 proc. klientów przewiduje, że w przyszłości tradycyjni sprzedawcy zostaną zastąpieni osobistymi doradcami wirtualnymi, w Smart Store na razie się na to nie zanosi 🙂
Co jeszcze odróżnia nowy Smart Store go od innych salonów? Zobaczcie nasz materiał.
Do końca tego roku ponad 100 mniejszych punktów w całym kraju przejdzie modernizację, a do 2020 już co piąty nasz salon będzie „smart”.
Po wizycie w nowym Smart Store wiem, że warto tu wrócić – na miejscu sprawy można załatwić szybko i od ręki, otoczenie jest przyjazne, a salon usytuowany jest w samym centrum miasta. Na miejscu można usiąść na kanapie i sprawdzić działanie Orange TV 🙂
Na koniec ciekawostka: tak budował się nasz Smart Store, w dużym przyspieszeniu 😉
Teraz należy to utrzymać. NJU nie potrzebuje salonów i jest ok. Większość idzie do salonu, bo czują się ważni, że są obsługiwani i konsultantowi będzie zależeć na zadowoleniu klienta - teoria :D
Szkoda, że otwiera się salony w dużych miastach a zamyka w mniejszych miejscowościach. Wg mnie to duży błąd. Koszt wynajęcia lokalu nie jest zbyt duży, a salony w małych miastach mogą być otwarte np. co drugi dzień. Ew. jakieś partnerstwo z siecią sprzedaży aby np. wymienić sim, podpisać jakieś papiery do zleceń itp itd.
Piotrek, w całej Polsce mamy ponad 700 salonów. Stale modernizujemy mniejsze salony - do końca tego roku nową oprawę zyska ponad 100 punktów, a do 2021 roku zmodernizowane zostaną wszystkie placówki.
Wydaje mi sie że im wiecej takich salonów tym lepiej.Co do obsługi klienta online to wolę kontakt z żywym człowiekiem w punkie sprzedaży widze co podpisuję i co do czego jest...
Smarty, małe i miłe w obsłudze bez kolejek są nam jeszcze potrzebne. Zwlaszcza osobą starszym, dla których jak nie ma stacjonarnego sklepu to jest się niewiarygodnym na rynku ....
Mikołaj w czerwcu? W ofercie dla biznesu to możliwe (4)
Kasia Barys
22 czerwca 2018
4
Teraz klienci biznesowi mogą zrobić sobie prezent, kupując Samsunga Galaxy J5 dual SIM już od 24 zł + VAT miesięcznie w planie Dla Firm za 34,99 zł. To bardzo dobra cena na rynku. A to jeszcze nie koniec niespodzianek! Takie okazje przygotowaliśmy dla klientów: m.in Samsung Galaxy S9+ w planie Dla Firm z Multipakiem XL za 44,99 zł miesięcznie oraz opłatą na strat 399 zł oraz Samsung Galaxy S8 w planie Dla Firm z Multipakiem XL za 44,99 zł miesięcznie.
Powyższe ceny dotyczą miesięcznej raty w planie Dla Firm dla Klientów przenoszących numer do Orange.
Mikołaja to będziemy mieli w Grudniu :) 10 lat Blogów Orange :) Ale ten czas szybko mija :) Pamiętam jak wczoraj pierwszy Zlot Blogowy....a tutaj szykuje się kolejny :)
To prawda 10 lat minęło.... starzy, ale jarzy ????? Dobrze być razem ??? Tylko chyba już dziesiątego zlotu nie będzie xD . Wakacje i urlopy ;) Z Blogiem zawsze było miło. Teraz, zresztą jak wszystko zmienia się. Wojtka też mało jest i od tej chwili blog stracił wiele . . . Pozdrowienia dla Wszystkich :)
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej