Odpowiedzialny biznes

Manuel Castells w Warszawie

Redakcja Bloga Redakcja Bloga
10 czerwca 2009
Manuel Castells w Warszawie

Przed nami długi weekend, a zaraz po nim zapraszam na duże wydarzenie, które organizujemy wspólnie z Gazetą Wyborczą. W ramach cyklu „Goście Gazety”, wspólnie zaprosiliśmy prof. Manuela Castellsa, wybitnego socjologa nowych mediów i teoretyka społeczeństwa informacyjnego. To jego pierwsza wizyta w Polsce. Dla wielu z Was nazwisko profesora nie jest obce. Tych jeszcze niezaznajomionych z twórczością Castellsa zapraszam na naszą stronę http://castellswpolsce.pl

Spotkanie odbędzie się we wtorek, 16 czerwca o godz. 19 w siedzibie redakcji GW przy ul. Czerskiej 8/10 (wejście od ul. Czerniakowskiej), wstęp jest wolny. Temat wykładu to „Komunikacja, media i władza”. Przyznam, że bardzo ciekawy, szczególnie w kontekście niedawnych zastosowań technik internetowych w polityce, choćby w kampanii Barack`a Obamy, realizowanej m.in. poprzez internetowe serwisy społecznościowe. Ciekawi mnie Wasze zdanie na temat takiego wykorzystania internetu, jak widzicie skuteczność takich akcji? Czy sądzicie, że w Polsce jesteśmy gotowi na przyjęcie podobnych rozwiązań? Zapraszam do wypowiadania się na blogu. Dla autorów najciekawszych komentarzy przygotowałem cztery komplety książek Castellsa (Społeczeństwo sieci oraz Siła tożsamości).

manuel-castells-ksiazki.jpg

Pisząc, pamiętajcie proszę o podaniu swojego adresu e-mail, abym mógł się potem z Wami skontaktować i przesłać książki. Nagrody, w ramach mojej subiektywnej oceny, przyznam w poniedziałek.


Rozrywka

Nie ma przebacz konkurencie!

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
09 czerwca 2009
Nie ma przebacz konkurencie!

"W biznesie nie ma sentymentów", to powiedzenie znane i używane przy wielu okazjach. Jak ulał pasuje do obecnej sytuacji na rynku telekomunikacyjnym. Niezwykle gorąco zrobiło się w mediach po wczorajszym  wywiadzie prezesa Plusa Jarosława Bauca dla "Dziennika", w którym zarzucił P4 nieetycznie i niezgodne z prawem działania. Chodzi nie tylko o słynny spot z Andrzejem Sołtysikiem, który mówi o możliwości zmiany operatora bez konsekwecji, ale też o inne działania, aby odebrać Plusowi klientów. Pisze o tym m.in. dzisiejsza Gazeta Wyborcza http://gospodarka.gazeta.pl/IT/1,69805,6702313,Jak_Play_z_Plusem.html Play, co całkowicie zrozumiałe, odrzuca wszystkie zarzuty. W sporze firm swoje zdanie wyraziła też szefowa UKE, który stwierdziła, że "sama reklama, mówi o faktach i trudno jest zarzucić jej nieuczciwość". Jestem ciekawy, jak Play i regulator skomentowałaby np. reklamę z udziałem Andrzeja Sołtysika spokojnie mówiącego "Szanowni Państwo w wyniku decyzji regulacyjnych stawki połączeń do Play są najdroższe w Polsce. Powtarzam, najdroższe w Polsce. I podpis: Informuje Era, Plus i Orange." To równiez fakty i trudno zarzucić takiej informacji nieuczciwość. Może dokładnie tak właśnie trzeba robić i nie czekać miesiącami na wyroki sądów? W myśl prostej zasady - nie ma przebacz konkurencie!


Oferta

Lubimy POPGadać i promocyjne doładowania

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
08 czerwca 2009
Lubimy POPGadać i promocyjne doładowania

Wczoraj zobaczyłem w TV spot POPGadane i przypomniałem sobie, że nie mam go na blogu. Dlatego nadrabiam zaległości. Swoją drogą do końca wakacji, czyli okresu obowiązywania promocji, jeszcze sporo czasu i pakiet 60 minut za 6 zł, jak znalazł dla tych, co chcą rozmawiać w sieci Orange i na stacjonarne za 10 gr/min. Marketingowcy zeznali, że cieszy się sporym wzięciem. Dla mnie nic dziwnego :-) A zamówić można wysyłając SMS o treści GADANE na numer 646, dzwoniąc pod bezpłatny numer *500 lub przez internet na www.orange.pl/online Korzystając z okazji dodam jeszcze, że limitowana seria doładowań 35 zł z bonusem 60 minut do Orange dostępna jest już w blisko 23 tys. punktów sprzedaży. Można je znaleźć w salonikach Kolportera, w sklepach Żabka, w kioskach Ruchu, Relay i Inmedio, na stacjach paliw BP, Shell i Statoil, w punktach oznaczonych logo PayUp oraz w innych punktach prowadzących sprzedaż doładowań Orange w postaci wydruków z terminala. Ilość doładowań jest ograniczona, będą dostępne w punktach sprzedaży do wyczerpania zapasów. Szczegóły dotyczące doładowania podałem we wcześniejszym wpisie http://blog.tp.pl/wojciechjabczynski/entry/limitowane_do%C5%82adowanie_za_35_z%C5%82

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.