Stella Widomska
Od dziś w telewizji, kinach i internecie możecie zobaczyć nową kampanię Orange LOVE. A w niej Marcina Dorocińskiego. 😉
Aktor znany jest m.in. z roli w serialu Pakt. Dla Orange promuje pakiet Orange LOVE z telewizją w jakości 4K i trzymiesięcznym darmowym dostępem do kanałów HBO i HBO GO. Do pakietu można dokupić telewizor Samsung 55” UHD 4K za 29 zł na start. Pakt to flagowy i najczęściej oglądany serial HBO. Klienci Światłowodu w ramach Orange LOVE mogą obejrzeć jego dwa sezony w jakości 4K.
I garść informacji – za kreację spotu odpowiada agencja Publicis. Jego produkcją zajął się dom produkcyjny Banana, a postprodukcją Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński, który na swoim koncie ma ponad 300 filmów reklamowych.
Podoba Wam się? 🙂
Mediateka
Komentarze
-
Orange idzie w ślady Play z celebrytami? Jak pomyśle jaki popis mógłby dać duet Boberek-Sitarski to trochę mi żal.
-
Hmm... jeden celebryta wiosny nie czyni. A w tym przypadku ma to duży sens, bo promujemy dostęp do serialu Pakt w 4K w ramach naszej Orange TV, którego gwiazdą jest nie kto inny jak Dorociński. Swoją drogą, mike278, jak tam rozwój światłowodu w Wałbrzychu? Już do Ciebie dotarliśmy?
-
ja wiem czy jeden a A. Kasprzyk czy A. Jastrzębska, że nie wspomnę o serii Historie na kartę nie wspomnę. Szanowny Pan Górski też znana postać. Kto tam jeszcze występował w Orange Love? Znane postacie przewijają się już dłuższy czas Piotrze. Może nie jest jak w "świetnych" reklamach zielonych gdzie parka+szaman biją rekordy infantylności, ale nadal trzymacie tylko ogólny trend. Na tle Rozumu/Serca czy nawet NjuPyrka wypada to po prostu sztampowo. Co do Światełka to chyba jednak się do mnie nie wybiera. :( Wg info od "układaczy" brak możliwości-brak odpowiedniej "infrastruktury ziemnej" czyli Neo dalej u mnie rządzi. Na szczęście nie jest u mnie tak źle-40-45 mega wyciągnę, stabilność czy pingi ostatnio troszkę się poprawiły.
-
-
Bezmyślni ekscytują się celebrytami lajkują - hejtują ... gdyby to się nie kalkulowało korporacjom to by nie było debilnych reklam, seriali itp. itd. Propozycje bardziej "zaawansowane" intelektualnie nie trafią do masowego konsumenta, pamiętacie "małego transfera" czy "kopytko"? ps. Dorociński jest aktorem nie celebrytą ...
-
Tu nie chodzi lubią-nie lubią. Chodzi o to że to jedno "kopyto". Wstawisz inny kolor, inną nazwę operatora i reklama nie do odróżnienia. Rachunek ekonomiczny dyktuje żeby brać znanych. Mechanizm który za tym stoi też rozumiem. Rozum/Serce to też nie był przecież skomplikowany przekaz. Ale nie taka sama forma jak inni.
-
-
-
A może by tak pablo_ck zagrał w jakiejś reklamie ;p ;p
-
Oczywiście non-profit :) To jak??? Kiedy nagrywamy???
-
-
Chętnie podpiszę umowę Orange Love 4w1 ale jak będzie w Chełmie (lubelskie) światłowód. Jak na razie to cisza w temacie i w żadnym salonie nikt nic nawet w przybliżeniu nie wie.