Rozrywka

Miasteczko festiwalowe za nami i …przed nami

Kasia Barys Kasia Barys
28 czerwca 2016
Miasteczko festiwalowe za nami i …przed nami

Na każdym porządnym festiwalu ważne jest to, co na scenie. Ale nie bez znaczenia są atrakcje, jakie organizatorzy przygotwali dla festiwalowiczów pomiędzy koncertami. Dobre foodtruckowe jedzenie, charytatywny taniec, spotkania z artystami a nawet prawdziwą plażę w centrum miasta. To wszystko i wiele więcej mogliście zobaczyć na Orange Warsaw Festival 2016.

Ale to nie wszystko, bo przed nami, kolejny duży festiwal. Open'er Festival powered by Orange rusza w najbliższy czwartek. A będzie co robić pomiędzy koncertami: spektakle sztuki: "Zrób siebie", "Samotność pól bawełnianych" i "Ewelina płacze", wystawę we współpracy z Muzeum Sztuki Nowoczesnej, która prezentuje związki pomiędzy kulturą rave w latach 90. a sztuką współczesną w Polsce. Będzie można w Alterkinie obejrzeć film np o Bjork czy Ninie Simone. Nie przegapcie atrakcji na Open'er Festival powered by Orange. Szczegóły znajdziecie tu.

 

 


Odpowiedzialny biznes

Orange Warsaw Festival 2016 bez barier

Monika Kulik Monika Kulik
28 czerwca 2016
Orange Warsaw Festival 2016 bez barier

Jeszcze na chwilę wróćmy do Orange Warsaw Festival 2016. Tym razem zapraszam Was na festiwalowe podsumowanie z zupełnie innej strony – pod względem dostępności.

Wiele miesięcy trwało przygotowanie odpowiednich rozwiązań, a potem realizacja udogodnień zapewniających bezpieczny i komfortowy udział w imprezie fanom niezależnie od stopnia ich sprawności.

Wspólnie z  firmą Alter Art - organizatorem i promotorem Orange Warsaw Festival zadbaliśmy o to, aby był on dostępny dla wszystkich fanów – także tych z niepełnosprawnościami.

Pomagali nam w tym nasi partnerzy społeczni: Fundacja Polska Bez Barier, Fundacja Katarynka, Fundacja Widzialni oraz Polska Fundacja Osób Słabosłyszących.

Efektem naszych wspólnych starań był absolutnie wyjątkowy i gwarantujący wspaniałą zabawę wszystkim uczestnikom festiwal bez barier.

Zachęcam Was do obejrzenia filmowej relacji:

Największą pochwała za nasze starania są słowa podziękowania, jakie dostaliśmy:

„Byłam w piątek z mężem i córką na koncercie i jesteśmy pod ogromnym wrażeniem opieki jaką organizatorzy nas otoczyli. Nie spodziewaliśmy się takich ułatwień i pomocy. Zapytałam córki, czy czuła się jak VIP, odpowiedziała: Tak, pierwszy raz z życiu czułam się w taki sposób wyjątkowa. Za to uczucie i cudowne koncerty, radość córki i tą cudowną wyjątkowość chciałam gorąco podziękować. Bardzo chcielibyśmy, żeby tak wysoki standard dało się utrzymać na innych festiwalach, ale to chyba pobożne życzenia. W każdym razie, jak zdrowie córy pozwoli,  wybierzemy się, już bez lęku, na OWF za rok. Jeszcze raz dziękuję i gratuluję organizacji i podejścia”.

Do zobaczenia więc za rok:).


Odpowiedzialny biznes

Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe

Stella Widomska Stella Widomska
27 czerwca 2016
Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe

W zeszłym tygodniu odbyła się gala finałowa Konkursu Marketingu Bezpośredniego "Golden Arrow". Orange Polska otrzymał główną nagrodę w kategorii "Digital marketing - social media" oraz wyróżnienie w kategorii "Digital marketing - serwis internetowy".

Nagrodą główną jury uhonorowało projekt „Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB na 60 dni” czyli pierwszą w Polsce kampanię produktową w grze „Minecraft”. W ramach kampanii promującej „6GB za 6 zł na 60 dni” zbudowaliśmy w świecie gry specjalny, trudny i pełen niebezpieczeństw świat, w którym do pojedynku o 6GB na 60 dni stanęli znani youtuberzy, zajmujących się gamingiem - Izak, Vertez, Enzzi i Drollercaster. Droga do skarbu, strzeżonego przez zabójczego smoka, wiodła przez trzy krainy: leśną, lodową oraz górską krainę lawy. W każdej z nich umieszczone zostały trudne do przebycia przeszkody, śmiertelne pułapki, hordy potworów i jeziora lawy. Zadanie było pozornie proste: kto pierwszy dotrze do ukrytego klocka z 6Gb, pokonując przeszkody, potwory i pozostałych graczy, zostanie zwycięzcą i otrzyma 6GB na 60 dni.

Drugim wyróżnionym projektem był serwis internetowy do kampanii, w ramach którego, klienci chcący lepiej poznać nowych bohaterów formatów reklamowych Orange, mogli obejrzeć dedykowane spoty, ale przede wszystkim, w czasie rzeczywistym, zagrać w specjalne kalambury ze wszystkimi aktorami (nawet z psem Tenorem).

W obu projektach partnerem agencyjnym był VML Poland.

836dab4e5c42cfbc45525414b9e56938c01

Scroll to Top