;

Innowacje

Mikołaj przez Internet (0)

Monika Kulik

3 grudnia 2009

Mikołaj przez Internet
0

Przeczytałam ostatnio, że co trzeci Polak kupi świąteczny prezent przez Internet. Sklepy wirtualne mają spory wybór towarów, a nie ma w nich świątecznego tłoku – produkt wybieramy wygodnie siedząc w fotelu. Sama zamówiłam już kilka prezentów w Merlinie 😉

Marketingowy wyścig trwa od początku listopada – propozycje prezentów, ogłoszenia stron, na których można opublikować własną listę prezentów, żeby wysłać ją do rodziny i znajomych jako podpowiedź (sic!), serwisy, na których można zamówić list od św. Mikołaja do naszego dziecka, itd., itp.

internet.jpg

Zastanowiło mnie jednak, czy przez Internet można zostać Mikołajem – takim dobrym, anonimowym, który spełni marzenie jakiegoś dziecka? Jest wiele akcji pomocowych, zbiórek „w realu”, ale, skoro 33% Polaków kupuje prezenty w Internecie, to może to jest też miejsce, żeby 33% z nas mogło kupić taki prezent dla potrzebującego dziecka czy rodziny? Poszukałam trochę w sieci – jest szlachetna paczka, a nawet akcja blogerzy dzieciom, ale trudno znaleźć coś typowo internetowego.

A może wy znacie takie strony? Jeśli tak, to dajcie znać – umieścimy je na portalu
www.e-wolontariat.pl i i zaprosimy internautów do współpracy. Może razem uda nam się odpowiedzieć na wiele listów do św. Mikołaja?

Udostępnij: Mikołaj przez Internet
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Oferta

PR-owe opakowanie mobilnego Internetu (0)

Wojtek Jabczyński

2 grudnia 2009

PR-owe opakowanie mobilnego Internetu
0

Trudno nie zauważyć, że ciekawy mamy koniec roku w ofertach mobilnego dostępu do netu. Większe limity, niższe ceny, nowe laptopy i modemy w pakietach. Klienci zadowoleni, analitycy telekomunikacyjni wskazują duży potencjał wzrostu itd. To wszystko prawda. Nic dziwnego, że operatorzy prześcigają się w pomysłach, jak wypromować swoją ofertę, opakowując produkt także PR-owo. Mam na myśli raport, który zrobił Plus. W porównaniu z zamawiającym konkurenci wypadli bladziutko, zwłaszcza Play. Nam też się dostało. Badania przeprowadzono w 6 miastach. Prawidłowość wykonania potwierdziła certyfikatem Politechnika Warszawska. Nie mam żadnych powodów, by kwestionować uczciwość uczelni, jednak nad metodologią badania i czasem jego przeprowadzenia warto się pochylić. Opublikowanie raportu zbiegło się z uruchomieniem przez Plus w wybranych miastach technologii HSPA+ i konferencją prasową. Lokalizacje do badań wybrano w 6 miastach, co absolutnie zniekształca obraz, bo mobilny net to nie tylko aglomeracje, ale cała Polska. Wystarczyło zbadać, tam gdzie hulały nowe urządzenia i wynik oczywisty. Można się pochwalić,  zdyskredytować konkurencję, która jest tańsza lub ma większy zasięg. Tylko, jak czytam komentarze internautów pod opublikowanymi badaniami nie mam wątpliwości, że niewielu dało się nabrać na PR-ową zagrywkę. Różnica w słupkach za mocno kłuje w oczy.

Udostępnij: PR-owe opakowanie mobilnego Internetu
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Film

Rob Lowe zaprasza dzisiaj do kina (0)

Kasia Barys

2 grudnia 2009

Rob Lowe zaprasza dzisiaj do kina
0

Przystojny niebieskooki aktor jest bohaterem kolejnego spotu promującego akcję „Środy z Orange”, który możecie zobaczyć w Cinama City oraz Orange Imax i u nas na blogu.  Pamiętacie wcześniejszą kreację „Lord of the ring” z Seanem Astinem? Majstersztyk. Moja ulubiona wersja! Wszystkie kreacje są spójne, opierają się na humorze. I to w mojej opinii bardzo dobrym. Brakuje takich reklam. Kreatywność i upartość menedżerów jest tyle zabawna co denerwująca. Panowie kompletnie nie są zainteresowani merytoryką i remakiem szlagieru, jaki proponuje im znany aktor. Ich uwagę skupia tylko głębia błękitnych oczu oraz jak wpleść w film motyw telefonu komórkowego.

A teraz ciekawostka:  w ramach akcji do kina poszło już ponad 660 tysięcy kinomaniaków, a projekt otrzymał niedawno wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze w kategorii “Launch nowego produktu, usługi lub firmy”. W konkursie Złotych Spinaczy zgłoszono rekordową liczbę 131 projektów! Dlatego jest się czym pochwalić.

Dziś już środa. Jeśli chcecie iść do kina z przyjacielem płacąc tylko za 1 bilet, wystarczy wysłać SMS o treści FILM na nr 241. Polecam „Rewers”! Zanim wybierzecie się do kina mam dla Was konkurs. Od kiedy (podajcie miesiąc i rok) ruszyła akcja „Środy z Orange” w Polsce? Pierwsze pięć osób, które odpowie na to pytanie otrzyma jeden z filmów DVD m.in „Labirynt Fauna”, „Diabeł ubiera się u Prady”, „Plac Zbawiciela”.

Udostępnij: Rob Lowe zaprasza dzisiaj do kina
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej