;

Odpowiedzialny biznes

Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange (2)

Bartosz Rymkiewicz

25 czerwca 2018

Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange
2

Fundacja Orange była partnerem głównym tegorocznej edycji, niezwykle prestiżowego konkursu Papaya Young Directors. Zadaniem uczestników – młodych kreatywnych i filmowców było nakręcenie spotu reklamowego na temat jednej z sześciu marek: EB, Sprite, PZU, McDonalds, DPD i Fundacji Orange.

Każdy twórca, który podjął rękawicę, w pierwszej kolejności musiał stworzyć eksplikację reżyserską na temat wskazanego przez siebie brandu. Autorzy najlepszych z nich, zdaniem jury, otrzymali zielone światło na rozpoczęcie zdjęć. Co kluczowe, przedstawiciele partnerów nie ingerowali w prace nad filmami, nie mieli też wglądu w eksplikacje. Taka cezura miała zapewnić kreatywnym pełną niezależność, a ich dziełom nadać stempel świeżego spojrzenia na markę i produkt.

12 najlepszych spotów, po dwa na temat każdej z marek, poznaliśmy dopiero 13 czerwca, na oficjalnej gali w Zamku Ujazdowskich w Warszawie.

Poniżej, znajdziecie oba filmy na temat Fundacji Orange. Pierwszy z nich („Obcy”) otrzymał wyróżnienie jury za kompozycję i wyjątkową wrażliwość muzyczną.

Konrad Kidawa – „Obcy”

Michał Ciechomski – „Owce”

Jak Wam się podobają? Macie swojego faworyta? Czekam na komentarze.

 

Udostępnij: Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Sebastian 22:17 25-06-2018
    Mega ! GRATULACJE
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:07 29-06-2018
    WOW :) Super :)
    Odpowiedz

;

Oferta

Mamy ekstra 3 GB dla kibiców (5)

Marta Krajewska

24 czerwca 2018

Mamy ekstra 3 GB dla kibiców
5

Mimo gorącego dopingu kibiców, naszej reprezentacji nie udało się dzisiaj wygrać. Na pocieszenie, dla wszystkich kibiców mamy dodatkowe 3GB.

Wyślijcie sms o treści KIBICE na numer 233 (opłata za sms zgodna z cennikiem planu taryfowego, max 0,20 zł). Pakiet należy aktywować w ciągu 24 godzin od publikacji informacji. Szczegóły i regulamin promocji znajdziecie na fanpage Orange na Facebooku.

Przed nami jeszcze jeden mecz. W czwartek 28 czerwca br. nasza drużyna zmierzy się z reprezentacją Japonii. Kibicujmy wspólnie!

 

Udostępnij: Mamy ekstra 3 GB dla kibiców
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 09:03 25-06-2018
    Tak dali ciała że aż szkoda słów :-/
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 16:26 25-06-2018
      kibice nie zawiedli i my to bardzo szanujemy :-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Łukasz 20:52 25-06-2018
        Dziękujemy za 3 GB ☺?
        Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 15:20 26-06-2018
      Ja już kupiłem sobie flagę Japonii, idę do kosmetyczki zrobić sobie skośne oczka i kibicuję Japonia, Japonia :) ;p Nasi dali ciała na maksa, a kibice jak zawsze nie zawiedli. Szkoda tylko tych którzy wydali mnóstwo pieniędzy by dostać się do Rosji na mundial....miało być tak pięknie. Pieniądze które dostaną od FIFA powinni oddać kibicom którzy kupili bilety na mecze Polski. I wówczas mógłbym stwierdzić że mamy super drużynę.
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 16:27 26-06-2018
        Bez przesady! Przecież nie kasa jest najważniejsza; nieprawdaż? ;p
        Odpowiedz

;

Obsługa i Relacje z Klientami

Czy salony stacjonarne są nam jeszcze potrzebne? (8)

Marta Krajewska

23 czerwca 2018

Czy salony stacjonarne są nam jeszcze potrzebne?
8

Tydzień temu otworzyliśmy w Warszawie osiemnasty, najbardziej nowoczesny Orange Smart Store (zobaczcie zdjęcia z otwarcia). Nowy salon mieści się w dawnym Domu Handlowym Sezam, w centrum stolicy. Odwiedziłam nasz nowy Smart Store, żeby na własne oczy przekonać się, jak wygląda salon XXI wieku. Przy okazji zapytałam warszawiaków, czy salony stacjonarne są nam jeszcze potrzebne?

Sprawdzić online, kupić offline

W raporcie „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w roku 2030” przygotowanego przez Comarch i Kantar TNS zapytano respondentów, gdzie najchętniej kupują AGD oraz elektronikę (telewizory, Hi-Fi). Okazało się, że tylko jedna trzecia (30 proc.) zamawia je online, a aż 63 proc. woli kupować takie urządzania stacjonarnie. Przy czym aż 46 proc. robi wcześniejsze rozeznanie na temat sprzętu online, a finalnie kupuje go w sklepie stacjonarnym. Oznacza to, że w przypadku telewizorów, kamer, smartfonów wolimy jednak zobaczyć i dotknąć urządzenia, zanim zdecydujemy się na zakup.

Zakupy offline, ale cyfrowe

We wspomnianym raporcie  87 proc. klientów przewiduje, że większość sklepów będzie zapewniać klientom usługi cyfrowe. Wiedząc o tym, w Orange Polska zadbaliśmy o to, by nasze salony były cyfrowe. W Smart Store macie do wyboru ponad 2000 produktów i usług dostępnych od ręki, a wszystko to dostępne w trzech przyjaznych strefach: Dom, Firma, Rozrywka. W każdej z nich można zapłacić bezgotówkowo. Na miejscu na klientów czekają wykwalifikowani pracownicy, którzy chętnie wszystko wyjaśnią, odpowiedzą na pytania i zaprezentują urządzenia. I chociaż we wspomnianym raporcie 61 proc. klientów przewiduje, że w przyszłości tradycyjni sprzedawcy zostaną zastąpieni osobistymi doradcami wirtualnymi, w Smart Store na razie się na to nie zanosi 🙂

Co jeszcze odróżnia nowy Smart Store go od innych salonów? Zobaczcie nasz materiał.

Do końca tego roku ponad 100 mniejszych punktów w całym kraju przejdzie modernizację, a do 2020 już co piąty nasz salon będzie „smart”.

Po wizycie w nowym Smart Store wiem, że warto tu wrócić – na miejscu sprawy można załatwić szybko i od ręki, otoczenie jest przyjazne, a salon usytuowany jest w samym centrum miasta. Na miejscu można usiąść na kanapie i sprawdzić działanie Orange TV 🙂

Na koniec ciekawostka: tak budował się nasz Smart Store, w dużym przyspieszeniu 😉

A jakie jest Wasze zdanie: czy salony stacjonarne są nam potrzebne?

Udostępnij: Czy salony stacjonarne są nam jeszcze potrzebne?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 14:41 23-06-2018
    A inne miasta doczekają się podobnych salonów, np. takie Kielce???
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:47 23-06-2018
      np. Kiecle to nie wiem;-), ale Smart Store mamy już sporo w całej Polsce. Choć ten faktycznie jest wyjątkowy.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 15:05 24-06-2018
    Teraz należy to utrzymać. NJU nie potrzebuje salonów i jest ok. Większość idzie do salonu, bo czują się ważni, że są obsługiwani i konsultantowi będzie zależeć na zadowoleniu klienta - teoria :D
    Odpowiedz
  • komentarz
    Piotrekk85 11:11 25-06-2018
    Szkoda, że otwiera się salony w dużych miastach a zamyka w mniejszych miejscowościach. Wg mnie to duży błąd. Koszt wynajęcia lokalu nie jest zbyt duży, a salony w małych miastach mogą być otwarte np. co drugi dzień. Ew. jakieś partnerstwo z siecią sprzedaży aby np. wymienić sim, podpisać jakieś papiery do zleceń itp itd.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 16:50 25-06-2018
      Piotrek, w całej Polsce mamy ponad 700 salonów. Stale modernizujemy mniejsze salony - do końca tego roku nową oprawę zyska ponad 100 punktów, a do 2021 roku zmodernizowane zostaną wszystkie placówki.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotrekk85 13:08 26-06-2018
        Może w innych regionach kraju. W Olsztynie w ciągu dwóch, trzech lat zamknięto 2 salony bez tworzenia nowych.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 18:34 10-08-2018
    Wydaje mi sie że im wiecej takich salonów tym lepiej.Co do obsługi klienta online to wolę kontakt z żywym człowiekiem w punkie sprzedaży widze co podpisuję i co do czego jest...
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 11:38 02-09-2018
    Smarty, małe i miłe w obsłudze bez kolejek są nam jeszcze potrzebne. Zwlaszcza osobą starszym, dla których jak nie ma stacjonarnego sklepu to jest się niewiarygodnym na rynku ....
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej