Palec pod budkę …
W dobie digitalizacji i rozwijających się technologii instytucje, z których jako Klienci korzystamy, udostępniają nam coraz to nowsze i bardziej zaawansowane narzędzia, również obsługowe.
A teraz palec pod budkę, kto sięga po inne formy kontaktu z operatorem niż infolinia obsługowa? Niech pozostanie to pytaniem retorycznym, tymczasem przypomnijmy sobie jak to wygląda u nas.
Zrób to sam w Mój Orange na portalu
Tych, którzy stawiają na samodzielność zachęcam do korzystania z konta Mój Orange.
Jakiś czas temu uruchomiliśmy nową wersję Mój Orange na portalu orange.pl. Od tamtej pory, słuchając głosów i opinii naszych Klientów, sukcesywnie dodajemy nowe usprawnienia. Warto podkreślić, że w ciągu roku podwoiła się liczba Klientów korzystających właśnie z nowej wersji Mój Orange a satysfakcja z obsługi w tym narzędziu wzrosła. Czyli wiosłujemy w dobrą stronę ;) Obecnie, z nowego Mój Orange na portalu, korzysta ponad 1 milion Klientów.
Zobaczcie co daje Mój Orange, a jeśli nie macie jeszcze konta lub macie jego starą wersję - nie czekajcie, zmieńcie je na nowy Mój Orange.
Szczegóły w artykule i filmiku.
Tak jak Ci wygodnie
Pamiętajmy, że nie wszyscy nasi Klienci zarządzają swoim kontem przez Mój Orange na portalu.
- Wielu Klientów korzysta z aplikacji mobilnej zamiast lub równolegle korzystając z Mój Orange na stronie orange.pl.
- Z kolei nasi Klienci Biznesowi mają dedykowaną platformę obsługową, gdzie administratorzy kont mogą zarządzać wszystkimi usługami jakie mają w Orange,
- a Klienci nju mają swoje nju mobile ;)
- Kolejną grupą są Klienci rewolucyjnej oferty Orange Flex, w której nie podpisuje się umowy a całe „życie” i zarządzanie kontem odbywa się przez specjalną aplikację.
Poza tymi dedykowanymi narzędziami wszyscy możemy szukać rozwiązań np.:
- na forum Nasz Orange
- lub w obsługowej bazie wiedzy na orange.pl
- Służymy też pomocą jako Orange Eksperci na Youtube :)
Zachęcam Was do poznawania tych narzędzi, z których najwygodniej Wam korzystać.
Komentarze
„Jakiś czas temu uruchomiliśmy nową wersję Mój Orange na portalu orange.pl.” zgadza się. Efekt dodatkowy rozłaczenie z mboxem. Ja sam nie mogę odzyskać hasła do mboxa. Nie, bo nie. Innego wytłumaczenie mi nie podano. Wręcz przeciwnie miano się skontaktować i jak to często bywa nie skontaktowano się.
Odpowiedz„Kolejną grupą są Klienci rewolucyjnej oferty Orange Flex, w której nie podpisuje się umowy a całe „życie” i zarządzanie kontem odbywa się przez specjalną aplikację.” nie przesadzał bym z tą rewolucją. I literówka do poprawy 😉 🙂
A może by tak wprowadzić w końcu logowanie mailem do aplikacji Mój Orange na urządzenia mobilne? Żeby nie trzeba było mieć osobnego konta do aplikacji, a osobnego do strony http://www...
OdpowiedzX Czytasz nam w myślach 🙂
OdpowiedzWłaśnie nad tym pracujemy (i nie tylko nad tym).
Jeśli chcesz testuj z nami wersję beta https://www.orange.pl/view/mojorange/beta
Mój Orange jest OK, ale czasami połączenie z konsultantem jest konieczne 🙂
Odpowiedzpablo_ck Miło czytać 🙂 dzięki.
Odpowiedzps. wiele pomaga też Nasz Orange, to taka mała encyklopedia wiedzy stworzona przez nas, klientów i myślę że młodzi konsultanci z BOK czasem tam zaglądają ;p ;p
OdpowiedzWe Flex zarządzanie usługami jest na żenująco niskim poziomie. Nawet poczty głosowej nie można dezaktywować.
OdpowiedzSuper oferta. Aktualny Mój kod GRZEGORZHZQP Polecam orange flex super aplikacja ,czytelna ,a do tego super oferta juz od 25 zł bez limitu rozmowy sms, mms internet 15 G , jeśli ktoś chce 30 G to za 30 zł ,a także wiele innych pakietów. Brak umowy na kilka lat . Polecam usługę A także Mój kod GRZEGORZHZQP , 50 zł otrzymasz już po miesiącu bycia z Orange Flex. Kod wpisuje się przed dodaniem karty płatniczej w aplikacji
OdpowiedzAktualny Mój kod ELMIRED6X Polecam orange flex super aplikacja, 50 zl
Odpowiedz