;

Oferta

Motorola razr eSIM już w Orange! TEST+CENY (8)

Marta Krajewska

6 lutego 2020

Motorola razr eSIM już w Orange! TEST+CENY
8

Dzisiaj trafiła do naszej oferty Motorola razr eSIM. Pewnie jesteście ciekawi, co potrafi i ile kosztuje? Przychodzę  z odpowiedziami – poniżej zobaczycie moją recenzję oraz ceny w Planach Mobilnych i Orange Love. Ten smartfon jest dostępny także bez umowy – możecie go kupić płacąc całą kwotę, lub rozkładając ją na 20 rat 0 proc.

Dla przypomnienia – Motorolę razr eSIM kupicie wyłącznie w Orange. Na razie jest dostępna w naszym sklepie online. Za chwilę pojawi się także w smart storach.

Link do oferty: Motorola raz eSIM

Plany Mobilne -ceny  przy zawieraniu nowej umowy na 24 miesiące:

Cena całkowita Wysokość raty
Plan Mobilny 35 7 299,00 zł 7299 zł na start+ 0 zł/mc
Plan Mobilny 45 7 303,14 zł 799 zł na start + 271 zł/mc
Plan Mobilny 55 7 251,11 zł 99 zł na start+ 298 zł/mc
Plan Mobilny 75 6 840,08 zł 0 zł na start+ 285 zl/mc

Orange Love – ceny przy zawieraniu nowej lub przedłużaniu dotychczasowej umowy na 24 miesiące:

Cena całkowita Wysokość raty
Love Mini 7 295,87 zł 0 zł na start + 304 zł/mc
Love Standard 7 248,05 zł 0 zł na start + 302 zł/mc
Love Extra 6 840,08 zł 0 zł na start + 285 zł/mc
Love Premium 6 600,08 zł 0 zł na start + 275 zł/mc

Oferta bez umowy, 20 rat 0 proc.

Cena całkowita Wysokość raty
Oferta bez umowy 7 299 zł 364,95 zł/mc

Zobaczcie, co nowej Motoroli razr sądzi Michał Rosiak.

Udostępnij: Motorola razr eSIM już w Orange! TEST+CENY
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    ketrasa 10:49 06-02-2020
    Wolę moje tańsze Samsungi. Do tego rewelacyjna pojemność w tym telefonie + cena, to zabawka nie dla mnie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 12:34 06-02-2020
    Telefonik prawdziwy czad.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Adam 16:18 08-02-2020
      Procesor słaby, system stary, bateria kiepska, do tego szybko pęka i nie ma 5G. Raczej wtopa roku.
      Odpowiedz
  • komentarz
    spiro 00:57 07-02-2020
    Na razie to gadżet i ciekawostka. I to droga. 3. generacja będzie już dopracowana :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Adam 16:19 08-02-2020
    Jak wyglada kwestia gwarancji? Czy obejmuje ona pękanie ekranu od składania opisywane w internecie?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Krajewska 12:44 10-02-2020
      Zarówno zawias, jak i ekran objęte są 2-letnią gwarancją. Ponadto, w pierwszych 12 miesiącach użytkowania jednorazowa naprawa mechanicznych uszkodzeń ekranu jest dofinansowana przez Motorolę.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Michał 20:19 08-02-2020
    Chętnie bym go przetestował na swoim kanale na yt bo telefon fajnie wygląda. Natomiast powiem Wam w czym jest pro lem. W dużej cenie urządzenia. Kobieta nie kupi Motoroli bo ma składany ekran. W tych pieniądzach wybierze iPhone'a z kilku względów: -logo apple którym można pochwalić się bardziej niz logiem motoroli, po drugie posiadanie IPhone'a to szpan i pokazanie w sposób jawny i zdecydowany, mam sprzęt za kupę hajsu, na Motorolę nikt nie zwróci uwagi, tym bardziej z androidem -sprawdzony aparat, wiadomo ze sa lepsze i gorsze niz w iPhone ale sory, iPhone to jednak iPhone W sumie więcej powodów nie muszę wymieniać. Te dwa wystarczą aby ta Motorola ciężko się sprzedawała. Ale testowalbym ?. Jeśli chcecie mieć dobre urządzenia dobrze się sprzedające to zaprzyjaźnijcie się z marką ZTE/nubia. Miałem dwie nubie i w tych pieniądzach które zapłaciłem to był killer cenowy. W nubii Z17s mam snapdragona 835, 8GB Ramu i 128GB pamięci. Aparat ma funkcję wyzwalania za pomocą uśmiechu, tak samo jak w tej motoroli. A ile mnie ten telefon kosztował? 700pln.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Adam 20:21 10-02-2020
      Akurat prędzej kobieta kupi Razr niż popularną masówkę w postaci iPhone.
      Odpowiedz

;

Sieć

Nawet 1,5 Gb/s w sieci 5G w Lublinie. Połączyliśmy 4G i 5G (16)

Piotr Domański

5 lutego 2020

Nawet 1,5 Gb/s w sieci 5G w Lublinie. Połączyliśmy 4G i 5G
16

Dzięki nowym rozwiązaniom testowa sieć 5G została połączona z komercyjną, działającą w mieście siecią 4G LTE. Pozwoliło to, nawet przy dużym obciążeniu sieci 4G LTE osiągnąć prędkości 1,2 Gb/s. Teoretyczne możliwości takiej sieci przekraczają jednak 1,5 Gb/s. Wymagałoby to jednak  zupełnie pustej sieci 4G oraz idealnych warunków pogodowych.

Testujemy nie tylko wyższe prędkości w 5G

Jednak to nie jedyne nowe możliwości testowanej w Lublinie sieci – zastosowaliśmy także bardzo ciekawe rozwiązanie, które nazywa się fachowo „Inter Site Dual Connectivity”.  Jak pewnie pamiętacie testowana przez nas technologia to tzw. 5G Non-Standalone. Tak też będą działały pierwsze uruchamiane na całym świecie sieci 5G. By telefon mógł się połączyć z siecią 5G najpierw musi się podłączyć do częstotliwości, na którym działa sieć 4G tzw. anchora, czyli „kotwicy”. Zapewnia on komunikację między telefonem, a siecią (czyli przesyła dane sygnalizacyjne) i pozwala mu w momencie transferu danych dołączyć warstwę 5G.

Lecz co w sytuacji, gdy anchor ma mniejszy zasięg, niż warstwa 5G? Może być tak, gdy mamy do czynienia z  gęstą siatką stacji bazowych – np. w miastach. Gdy stacji bazowych na niewielkim wycinku terenu jest sporo telefon płynnie przełącza się na tą, która ma najlepszy zasięg. W przypadku sieci 4G to żaden problem, ale w przypadku 5G byłby problemy z utrzymaniem połączenia. I tu cały na biało wchodzi Inter Site Dual Connectivity. Dzięki niemu anchor z jednej stacji może obsługiwać 5G z innej. Co więcej, na stacji która nadaje ową „kotwicę” wcale nie musi być 5G! Takie właśnie rozwiązanie przetestowaliśmy i co ważne – zadziałało.

Testy 5G Orange Polska – jakie możliwości?

Testy 5G Orange Polska będą trwały co najmniej do końca lutego – pisaliśmy już o tym na blogu. Pracujemy, by możliwie dobrze przygotować się do uruchomienia sieci kolejnej generacji, pamiętając także o takich małych, choć istotnych rzeczach, o których piszemy powyżej. Sieć 5G może przynieść dużą zmianę nam wszystkim, dlatego tak ważne jest, by spełniała pokładane w niej oczekiwania. Prowadzone przez Orange Polska, najszerzej zakrojone w Polsce testy w paśmie 3,4-3,8 GHz na pewno w tym pomagają. Testy 5G rozpoczęte w Warszawie we wrześniu, a w Lublinie w październiku, pozwalają możliwie dobrze zasymulować komercyjną sieć kolejnej generacji.

Udostępnij: Nawet 1,5 Gb/s w sieci 5G w Lublinie. Połączyliśmy 4G i 5G
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    PAWEŁ 12:52 05-02-2020
    Czy bez wygranych aukcji na pasmo które jest potrzebne do 5G , można wystartować komercyjnie z 5G ???????? Jak zapowiadają z Play i Plusa , że uruchomią niedługo 5G.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 16:04 05-02-2020
      Wyświetlenie 5G na telefonie nie oznacza, że można od razu mieć 1 Gb/s transferu ;-)
      Odpowiedz
    • komentarz
      Adam 20:23 10-02-2020
      Dowcip polega na tym, że 5G w Play i Plus nie działa z żadnym z 43 istniejących telefonów 5G.
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 14:46 05-02-2020
    Kiedy 5G w Kielcach? ;p ;p ;p hehe ;p
    Odpowiedz
  • komentarz
    zygmunt34 15:36 05-02-2020
    Witam. W związku z testami i marketingiem 5G proszę o informację, czy Orange ma już w ofercie sprzedażowej telefony i routery, które można zakupić, aby przekonać się, jak to rzeczywiście działa? Pozdrawiam
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 16:01 05-02-2020
      O marketingu 5G nie słyszałem, taki byłby dość trudny, w sytuacji gdy nie mamy komercyjnej sieci. Co do testów - tak prowadzimy. Jeżeli pytasz o urządzenia - zaprosiliśmy do testów wybraną grupę klientów, zarówno indywidualnych jak i biznesowych. Zaproszenie było także na blogu. Nie jest to sieć komercyjna, wiec nie możemy jej udostępniać na takich warunkach. Co do urządzeń wspierających 5G to w naszej ofercie znajduje się Orange Neva Jet, lecz z powodu które podałem nieco wyżej, po jego zakupie nie będziesz mógł korzystać z tej sieci.
      Odpowiedz
      • komentarz
        zygmunt34 16:03 05-02-2020
        Jakkolwiek nie patrzeć, bieżący tekst nie jest niczym innym, jak marketingiem 5G ;-) Za odpowiedzi na pozostałe pytania dziękuję, choć w specyfikacji telefonu, o którym mowa na stronach Orange nie ma śladu, że obsługuje 5G
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 16:07 05-02-2020
          To tekst edukacyjno-informacyjny. Publikacja takich materiałów - poszerzających wiedzę o telekomunikacji jest jednym z zadań tego bloga. Nie sprzedaje się usług pisząc o "Inter Site Dual Connectivity" i innych pojęciach, o których większość użytkowników sieci komórkowej nigdy nie słyszała ;-)
          Odpowiedz
      • komentarz
        Adam 16:08 08-02-2020
        Czy dobrze rozumiem że telefon 5G sprzedawany w waszym sklepie nie obsługuje 5G w waszej sieci? To w takim razie jakie modele telefonów 5G dostępne w wolnej sprzedaży są obsługiwane przez waszą sieć 5G?
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 09:29 09-02-2020
          Może nie wyraziłem się dostatecznie precyzyjnie. Orange prowadzi obecnie testy sieci 5G w paśmie 3,4-3,8 GHz, docelowym dla tej technologii. To sieć testowa i nie może obsługiwać ruchu komercyjnego, co wynika z zasad na jakich otrzymaliśmy testowe częstotliwości. Pozwala przygotować się możliwie dobrze do komercyjnego uruchomienia sieci w tym paśmie, gdy pozyskamy odpowiednie częstotliwości. Nie jest jednak dostępna na normalnych komercyjnych zasadach dla naszych klientów, niezależnie jakie urządzenie posiadają.
          Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek87 18:34 05-02-2020
    Piotrze,dzwoniłem ostatnio na infolinie odnośnie mojego problemu z zasięgiem i jakością połączeń. Konsultant początkowo mówił,że wszystko powinno działać ale posprawdzał w komputerze głębiej i poinformował Mnie,że z tego co widzi to problem trwa od 2016 roku ponieważ na nadajniku z którego korzystam nie ma zamontowanej anteny która byłaby skierowana w kierunku Mojego miejsca zamieszkania i stąd właśnie wynika,że sieć działa nie prawidłowo a przy okazji dwa kolejne najbliższe nadajniki mają status awaria gdyż są przeciążone i termin naprawy do odwołania. Piotrze proszę jeśli możesz o przyglądnięcie się dokładnie tej sprawie.Pozdrawiam
    Odpowiedz
  • komentarz
    tata 23:18 05-02-2020
    @Piotr Domański Super wpis: krótki i treściwy. Dzięki!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Piotr 09:47 06-02-2020
    Kiedy w e-sklepie Orange pojawi się router Huawei 5G CPE Pro?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:48 06-02-2020
      Nie słyszałem o żadnych planach wprowadzenia tego urządzenia.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr 09:54 06-02-2020
        Planuje zmianę już leciwego Huawei B315. Mam nadzieje, że szybko pojawi się w e-sklepie wraz ofertą Orange LOVE 4G LTE oraz w ofercie na raty.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Adam 20:24 10-02-2020
          Lepiej poczekaj na modemy 5G.
          Odpowiedz

;

Odpowiedzialny biznes

116 000 – telefon w sprawie zaginionego dziecka (1)

Monika Kulik

5 lutego 2020

116 000 – telefon w sprawie zaginionego dziecka
1

116 000 – telefon w sprawie zaginionego dziecka, prowadzony przez Fundację ITAKA, dzwonił w 2019 roku 1 598 razy. W tym czasie zarejestrowano 140 zgłoszeń zaginięć nieletnich, odnaleziono 107 dzieci i nastolatków. Linia 116 000 działa od ponad 10 lat, a Orange Polska od początku jest jej partnerem technologicznym i wspierającym.
Telefon do Fundacji ITAKA-Centrum Ludzi Zaginionych to już stały element akcji poszukiwania dzieci. To pod numer 116 000 dzwonią rodzice poszukujący swoich dzieci, służby poszukiwawcze, np. policja, czy inne osoby zaangażowane w te działania.
To tu dzwonią osoby, które mają informacje na temat zaginionych dzieci, widziały je lub są z nimi w kontakcie. Zweryfikowane i wiarygodne informacje przekazywane są jednostkom policji prowadzącym poszukiwania.

Jak to działa w praktyce?

Julka uciekła z domu we Wrocławiu. Fundacja ITAKA przyjęła zgłoszenie o zaginięciu i rozpoczęła poszukiwania poprzez publikację jej wizerunku. Pod numerem 116 000 dyżurujący zaczęli odbierać telefony od informatorów z Warszawy, którzy mieli kontakt z dziewczyną. Część z nich zwracała uwagę na niepokojące zachowanie nastolatki. Dzięki tym informacjom ustalono, co dzieje się z Julką i gdzie aktualnie przebywa. Finalnie na numer 116 000 skontaktowała się sama zaginiona, widząc plakat na swój temat. Specjaliści Fundacji przekonali ją do powrotu do domu i zgłoszenia się na policję.

Profilaktyka

Historia Julki to tylko jeden z ubiegłorocznych przypadków dotyczących nastolatki, która sama uciekła z domu, ale wiele spraw dotyczy tzw. porwań rodzicielskich. Dlatego wśród działań Fundacji jest profilaktyka w tym zakresie i współpraca z rodzinami zagrożonymi taką sytuacją. W ubiegłym roku eksperci z Fundacji wraz ze specjalistami z instytucji zajmujących się sytuacją dzieci w konfliktach rodzicielskich stworzyli poradnik „Standardy pomocy dziecku w sytuacji rozstania rodziców”, w którym opisane zostały dobre praktyki w zakresie pomocy rodzicom i dzieciom. (www.standardyrozstania.pl). Wszystkie zawarte w nim informacje były konsultowane przez zespół specjalistów i ekspertów z różnych dziedzin, w tym przedstawicieli organizacji pozarządowych, prokuratorów, sędziów, kuratorów, biegłych sądowych, policjantów, pedagogów, psychologów i mediatorów.

Porady przez telefon

Linia 116 000 pełni też rolę telefonu poradniczego. Ofiary porwań rodzicielskich, rodzice lub opiekunowie nastolatków, którzy uciekli z domu i bliscy zaginionych dzieci i nastolatków mogą skorzystać z pomocy psychologa. Tylko w 2019 roku psychologowie Fundacji udzielili ponad 400 porad.
W sytuacji kryzysowej, jaką jest zaginięcie, rodziny potrzebują psychologicznego wsparcia, nie tylko
w chwili zaginięcia i w trakcie poszukiwań, ale również po wyjaśnieniu sprawy, niezależnie od efektu poszukiwań. Psycholog dyżurujący przy telefonie zaufania odpowiada też na maile. W razie potrzeby diagnozuje sytuację rodzinną, pomaga uporać się z problemami, które doprowadziły do ucieczki. Pomaga też rodzinie i nastolatkowi po powrocie do domu.
Dodatkowo specjaliści Fundacji udzielają wsparcia prawnego oraz socjalnego.

116 000 -Telefon w Sprawie Zaginionego Dziecka i Nastolatka, a także Linia Wsparcia działa przez
7 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godz. 13.00-17.00, w weekendy od 9.00 do 13.00. Telefon prowadzony jest przez Fundację ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, która od ponad 20 lat całościowo zajmuje się problemem zaginięcia.

Udostępnij: 116 000 – telefon w sprawie zaginionego dziecka
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samolot. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 14:45 05-02-2020
    Super, tak trzymać :) Piękna inicjatywa :)
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej