Oferta

Muzyczna Motorola za jeden lub dwa złote

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
13 marca 2010
Muzyczna Motorola za jeden lub dwa złote

Złapałem się na tym, że pisałem głównie o smartfonach, tymczasem większość klientów wybiera mniej skomplikowane, tańsze aparaty. Dlatego dziś propozycja z niższej półki. Moim zdaniem fajnym telefonem, który nie kosztuje majątku, a posiada wszystko co niezbędne jest muzyczna Motorola WX395. Design lekko oldschoolowy, ale telefon ma wbudowany odtwarzacz, co fanom muzyki z pewnością pomoże zmniejszyć ilość urządzeń w kieszeni lub torbie. Czas pracy MP3 przyzwoity, bo ponad 10 godzin, a dzięki Bluetooth przesyłanie plików pomiędzy aparatem, a komputerem jest łatwiejsze. Telefon ma również nagrywanie wideo, wbudowany zestaw głośnomówiący i budzik, który działa przy wyłączonym telefonie. Czyli w nocy nikt nas nie zaskoczy, ale obudzimy się na czas. W pewnych okolicznościach nawet całkiem przydatny patent :-) Motorola WX395 jest w Zetafonie od 1 zł, a mixie i abonamencie od 2 zł. Szczegóły na www.orange.pl.

Motorola WX395


Odpowiedzialny biznes

Najlepsi 2009 – bloger i dziennikarz obywatelski

Ryszard Kaminski Ryszard Kaminski
12 marca 2010
Najlepsi 2009 – bloger i dziennikarz obywatelski

Wczoraj rozstrzygnięty został konkurs na najlepszego blogera oraz dziennikarza obywatelskiego 2009 roku. To już czwarta edycja tych wyróżnień, które są dowodem, że w internecie można pisać mądrze, ciekawie, profesjonalnie, a przede wszystkim o czymś. Gala odbyła się w Domu Dziennikarza w Warszawie i przy udziale takich gwiazd mediów jak m.in. Janina Paradowska. Świadczy to o sile nowych mediów. Choć to bardzo młody, to już ważny kanał komunikacji, który docenieniają też profesionalni dziennikarze.

Nie będę wymieniał zwycięzców, bo tego dowiecie się z Wiadomości24. Pochwalę się tylko, że wsparliśmy ten konkurs, przyznaliśmy też jako Orange specjalne wyróżnienie Elżbiecie Świączkowskiej, która pasję blogera i dziennikarza obywatelskiego łączy z pomaganiem dzieciom chorym na nowotwory. Wymyśliła i opisała akcję "Pozytywna adrenalina", która pozwala chorym dzieciom przeżyć przygodę życia. We współpracy z lekarzami, pilotami i instruktorami organizuje im skoki spadochronowe w tandemach, czyli pod opieką doswiadczonego instruktora. Zapraszam na relację z gali.

 


Oferta

Rusza kampania neo z tv

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
12 marca 2010
Rusza kampania neo z tv

Neo z pakietami tv to jeden z naszych priorytetów. W ostatnim kwartale ubiegłego roku przybyło nam ponad 90 tys. klientów (razem mamy 372 tys.), a w 2012 roku chcemy mieć ich co najmniej milion. To ambitne zadanie biorąc pod uwagę bardzo konkurencyjny rynek, o czym wspomina w wideo wywiadzie Paweł Galej, szef oferty tv i VoD. Absolutnie nie mamy zamiaru odpuścić kablówkom, ale jak słusznie zauważyliście komentując poniedziałkowy wpis, wiele zależy od regulacji, które mają bezpośredni wpływ na naszą politykę marketingową. Mam nadzieję, że już niedługo będzie nam łatwiej rywalizować, także cenowo. Póki co od dziś rusza kampania promująca neo z tv. Poniżej spot.

Scroll to Top