;

Oferta

Nadszedł czas ofert bez telefonu? (0)

Redakcja Bloga

4 czerwca 2009

Nadszedł czas ofert bez telefonu?
0

Kiedy startowaliśmy z ofertą Tylko SIM, czyli sprzedaży oferty bez telefonu, zastanawiałem się czy pomysł wypali. Przez lata przyzwyczailiśmy się do oferowanych przy podpisywaniu umowy nowoczesnych apartatów za złotówkę. Jednak sytuacja na rynku zmieniła się i lepsze telefony podrożały u wszystkich operatorów, a jeśli nawet kosztują dalej symboliczne 1 zł, to trzeba zdecydować się na wyższe zobowiązanie i dłuższą lojalkę. Co więcej nie zanosi się, aby ten trend szybko zmienił się. Wręcz przeciwnie. Osłabienie złotówki, kryzys, wojna cenowa i konieczność oszczędzania nie dają powodów do optymizmu. Z drugiej strony brak konieczności subsydiowania telefonu pozwala dać atrakcyjniejsze warunki. Okazuje się, że klienci Orange coraz częściej przekonują się, że warto skorzystać z takiej oferty. Wybierających Tylko SIM liczymy już dziesiątkach procentów, wszystkich podpisujących umowy. Dlatego na początku czerwca przedłużyliśmy bezterminowo naszą promocję. Przypomnę jej najważnie zalety: dwa razy więcej minut do wszystkich w ramach abonamentu, cena rozmowy od 25 gr/min., a całość podwojonego abonamentu do wykorzystania na wszystkie usługi. Na koniec pozwolę sobie wysnuć hipotezę, że oferty bez telefonu będą zdobywały coraz więcej chętnych i to u wszystkich operatorów.

Udostępnij: Nadszedł czas ofert bez telefonu?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Urządzenia

Wyłącz komputer! (0)

Wojtek Jabczyński

2 czerwca 2009

Wyłącz komputer!
0

Właśnie dostałem e-mail z informacją od IT, że ok. 30 proc. komputerów pracowników Grupy TP pozostaje włączone na noc. Muszę przyznać, że mi też się to zdarza, nawet często. Do wiadomości dołączona została prośba, aby wychodząc do domu komputer wyłączać i ciekawe wyliczenie, że gdyby każdy tak zrobił to miesięcznie oszczędności prądu wyniosą ok. 30 tys. zł. Rocznie to już 360 tys. zł, czyli kwota niemała. Trzeba też pamiętać, że w ten sposób chronimy środowisko. Jeśli przyjąć, że w innych firmach odsetek zapracowanych „gapowiczów” jest podobny, można zaoszczędzić naprawdę sporo węgla i pieniędzy. Były już duże akcje społeczne, aby nie zostawiać w domu urządzeń w pozycji „stand by”, może teraz czas na oświecenie użytkowników komputerów 🙂

Udostępnij: Wyłącz komputer!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Innowacje

Rusza Twoje Menu *100*# (0)

Wojtek Jabczyński

1 czerwca 2009

Rusza Twoje Menu *100*#
0

Wielokrotnie pytaliście mnie, czy rozwijamy funkcjonalności, które pozwalają użytkownikowi w prosty sposób zarządzać usługami. Dziś mogę już powiedzieć, że ruszyliśmy z aplikacją Twoje Menu, która pozwala w prosty sposób sprawdzać aktualną ofertę, aktywować dodatkowe usługi i sprawdzić stan środków na koncie. Jak korzystać z Twojego Menu? Wystarczy wybrać *100*# i wcisnąć przycisk połączenia. Potem możemy sprawdzać poszczególne pozycje w menu przez wciśnięcie przycisku „odpowiedz” i wpisanie odpowiedniego numeru z menu, które zostało wcześniej wyświetlone. Wybrana informacja pojawi się na ekranie telefonu po wysłaniu wiadomości. Z Twojego Menu mogą korzystać wszyscy klienci indywidualnych postpaid, mix i prepaid. Poza Twoim Menu *100*# można dalej korzystać z bezpośrednich krótkich kodów przy pomocy, których szybko i bez dodatkowych kosztów aktywujesz usługi. Ponadto, jak pisałem w ubiegłym tygodniu, istniejący w ofertach na kartę kod *124*# rozwinęliśmy i pozwala teraz dodatkowo na sprawdzenie ważności konta głównego oraz stanu i ważności konta promocyjnego. Informację o sposobie aktywacji poszczególnych usług krótkim kodem można znaleźć na www.orange.pl Korzystanie z krótkich kodów i Twojego Menu jest bezpłatne. Na koniec wielka prośba o Wasze uwagi i spostrzeżnia nt. Twojego Menu *100*# , które są dla nas niezwykle cenne. Pamiętajcie też proszę, że to pierwsze dni nowego systemu. Może się zdarzyć, że jakiś kod jeszcze nie zadziała poprawnie. Myślę, że w tydzień wszystko – jak mawiają spece od IT – powinno się ustabilizować 🙂

Udostępnij: Rusza Twoje Menu *100*#
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej