Odpowiedzialny biznes

Najlepiej w rodzinie, czyli jak?

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
08 kwietnia 2011
Najlepiej w rodzinie, czyli jak?

Zachęcaliście mnie do konkursu z nagrodami w postaci doładowań, to wreszcie uległem. Żeby nie było jednak za łatwo, to zadanie, jakie macie przed sobą będzie wymagało trochę pracy. Wyobraźcie sobie, że jesteście 4-osobową rodziną i wszyscy korzystacie z Orange. Opiszcie, na jakich usługach najbardziej Wam zależy, aby najwygodniej kontaktować się ze sobą i światem? Jakie duże powinny być pakiety minut, SMS-ów, data, które chcielibyście mieć? Wreszcie, ile jesteście skłonni za to zapłacić. Tylko błagam nie piszcie, że wszystko ma być za darmo! Weźcie też pod uwagę interesy operatora :-) Szczególnie czekam na pomysły usług/produktów/pakietów, których jeszcze nie mamy. Dla autorów najciekawszych propozycji (jak zwykle subiektywnie ocenia rzecznik) czekają nagrody z magicznej szafy. Pięć osób dostanie doładowania za 50 zł, a pięć kolejnych koszulki Orange. Na odpowiedzi czekam do południa w niedzielę. Powodzenia.


Odpowiedzialny biznes

Ważne rozmowy

Monika Kulik Monika Kulik
08 kwietnia 2011
Ważne rozmowy

Czy wiecie, że w Polsce działa blisko 370 rzeczników konsumenta. Co robią? Udzielają porad prawnych, pomagają w mediacjach z firmami i w walce o prawa konsumenckie w sądach. Rocznie zajmują się ponad 300 tys. spraw. Najczęściej niezadowoleni klienci zgłaszają się do nich i organizacji konsumenckich po pomoc w egzekwowaniu praw do reklamacji i gwarancji. Oczywiście część spraw, którymi się zajmują dotyczy usług telekomunikacyjnych, ale nie brakuje i innych dziedzin – są reklamacje sprzętu RTV i AGD, komputerów, akcesoriów samochodowych, usług dostawczych (gaz, prąd), turystycznych i hotelarskich, remontowo-budowlanych, pocztowych, medycznych, transportowych etc.

Z rzecznikami oraz przedstawicielami Stowarzyszenia Konsumentów Polskich i Federacji Konsumentów spotykamy się regularnie od 2003 roku. O ile wiem, Grupa TP jest jedynym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce, który taki dialog prowadzi. Jak możecie sobie wyobrazić, początki były burzliwe. Teraz też nie zawsze jest łatwo, ale dzięki stałym, bezpośrednim rozmowom możemy szybciej interweniować w sprawach klientów, konsultować wprowadzane zmiany czy zapoznawać rzeczników z nową ofertą. Oni z kolei zyskują większą wiedzę o usługach, szybką i pewną ścieżkę interwencji.

Uczestnicząc w tych dyskusjach wiele razy miałam wrażenie, że tak naprawdę mówimy o społecznej odpowiedzialności firmy, która  przecież zaczyna się tam, gdzie kończy się prawo. Zresztą dialog z organizacjami konsumenckimi to jedna z naszych dobrych praktyk z raportu FOB, o którym pisałam w ubiegłym tygodniu.

Mam nadzieję, że podobny dialog stanie się podstawą do innych zmian w firmie - nad czym usilnie pracuję od jakiegoś czasu;)


Oferta

Jeśli migrować, to właśnie teraz

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
07 kwietnia 2011
Jeśli migrować, to właśnie teraz

Zdecydowaliśmy, że tylko do najbliższego poniedziałku będziecie mogli przedłużyć najstarsze plany abonamentowe. Do historii przejdą wszystkie oferty, prócz Orange Abonament i animalsów. Wiem, że część z Was (pewnie już niewielka w skali całej firmy), może być przywiązana do starszych ofert. Z drugiej strony właśnie teraz jest świetny moment na migrację do Delfina, Pantery i Pelikana. Po pierwsze, dzięki aktualnej promocji, zyskujecie dwa razy więcej minut i SMS-ów przez cały okres trwania umowy oraz smartphone`y od 1 zł. Do tego przedłużającym dajemy za staż 20 lub 40 proc. więcej minut, również na cały okres trwania umowy. Kumulując bonusy można dobrać sobie naprawdę świetną ofertę.

Scroll to Top