Oferta

Najnowszy smartwatch OPPO 46mm eSIM w promocyjnej cenie

Beata Giska Beata Giska
23 grudnia 2020
Najnowszy smartwatch OPPO 46mm eSIM w promocyjnej cenie

W ofercie Orange dostępny jest kolejny smartwatch z funkcją eSIM. Tym razem to OPPO Watch 46mm eSIM. Premiera w Orange wiąże się z jego promocyjną ceną 1299 złotych.

 

Nowoczesny zegarek dla wymagających

Karta eSim to wirtualna karta sim z dostępem do urządzeń. Dzięki niej obsłużymy telefon, nawet jeśli nie mamy go przy sobie. Wszystko zrobimy za pomocą zegarka – odbierzemy połączenie, wyślemy wiadomość, posurfujemy po internecie, włączymy GPS, posłuchamy muzyki czy zapłacimy bezgotówkowo. To bardzo komfortowa sytuacja np. na zakupach, podczas treningu lub wtedy, kiedy nie wiemy, gdzie podział się nasz telefon.

OPPO Watch 46mm eSIM ma też świetny design. Minimalistyczna konstrukcja jest synonimem dobrego stylu. Duży wyświetlacz (1,91”), oryginalny zakrzywiony ekran i matryca AMOLED zapewnią dobrą widoczność – niezależnie od pogody czy warunków atmosferycznych, a mocna bateria starczy nawet do 36 godzin. Zegarek można dostosować też do swoich upodobań, stylu życia, dopasować do stroju i np. zmienić wygląd tarczy, tworząc swój indywidualny wzór – dzięki technologii AI. To też smartwatch dla aktywnych – wiele trybów ćwiczeń, analizy tętna, snu oraz kondycji. Każdy znajdzie w nim coś dla siebie.

Oppo Watch 46mm w Orange

OPPO w Orange

Zegarek można kupić w ofercie Orange z aktywacją oraz bez abonamentu. Smartwatch dostępny jest tutaj. Także inne dwa modele OPPO są teraz tańsze o 200 zł. Watch 46mm kosztuje 1099 zł, a Watch 41mm - 799 zł. Promocyjne ceny obowiązują do 31.12 lub do wyczerpania zapasów. Takie gadżety z pewnością sprawdzą się na prezent.

Współpraca Orange z marką OPPO coraz bardziej się rozwija. Telefon OPPO A15 można było otrzymać jako upominek, w ramach świątecznej promocji Orange. A o nowym smartwatchu, dostępnym już w naszej ofercie, opowiadał rzecznik prasowy – Wojtek Jabczyński. Możecie obejrzeć to na poniższym filmiku. Szykuje się zresztą cały cykl takich nagrań. Zachęcamy także do wzięcia udziału w kolejnej odsłonie akcji Testuj z Orange, gdzie tym razem do zrecenzowania są nowoczesne smartfony OPPO – szczegóły znajdują się tutaj.

[KGVID]https://biuroprasowe.orange.pl/wp-content/uploads/2020/12/OPPO-x-Orange-16x9-v1_x264.mp4[/KGVID]

 

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 18:21 24-12-2020

Fajny smartwatch. Cenowo też nie wygląda najgorzej. I e-sim. Prezentuje się super.

Odpowiedz
    Beata Giska
    Beata Giska 08:40 30-12-2020

    Taki idealny prezent na każdą okazję 🙂

    Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 19:21 24-12-2020

Fajny smartwatch. Cenowo też nie wygląda najgorzej. I e-sim. Prezentuje się super.

Odpowiedz
    Beata Giska
    Beata Giska 09:40 30-12-2020

    Taki idealny prezent na każdą okazję 🙂

    Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

100 ludzi z misją

Antonina Bojanowska Antonina Bojanowska
23 grudnia 2020
100 ludzi z misją

Jak co roku o tej porze Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych w Polsce (SPRUC) ogłosiło Listę 100  osób, które swoją aktywnością przyczyniają się do rozwoju świadomości cyfrowej i promują mądre wykorzystanie technologii.

Jak możesz znaleźć się na takiej liście?

Możesz być jak Zbigniew Wiertel - nauczyciel muzyki w SP Nr 32 w Lublinie, doradca metodyczny, redaktor i autor zadań z muzyki na platformie edukacyjnej Squla. W naszym projekcie Lekcja:Enter  szkoli nauczycieli z zastosowania cyfrowych technologii w edukacji. Ma za sobą setki godzin takiej pracy, a do tego anielską cierpliwość do tłumaczenia rzeczy (pozornie) oczywistych i energię, która nawet z najmniej zmotywowanych uczestników potrafi uczynić pasjonatów technologii. Nie każdy nauczyciel musi być geekiem, ale na pewno warto, żeby każdy potrafił korzystać z wartościowych zasobów edukacyjnych, znał narzędzia, którymi można uatrakcyjnić zajęcia młodym ludziom wychowanym już w  dobie internetu. Oni uczą się inaczej niż my kiedyś, a szkolnictwo musi za tym nadążyć. Dzięki takim osobom jak Pan Zbigniew…nadganiamy. Cel jest ambitny. Lekcja:Enter w 4 lata ma przeszkolić 75 tysięcy nauczycieli w Polsce. Potrzebujemy dużo Panów Zbigniewów!

Możesz być jak… Zyta Czechowska nauczycielka w Zespole Szkół Specjalnych w wielkopolskim Kowanówku, która pewnego dnia - wraz ze swoją współpracowniczką Jolą Majkowską - zapukała do drzwi Fundacji Orange z hasłem: "fajny ten wasz projekt #SuperKoderzy, ale może zróbmy coś, żeby programowania uczyć też dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? Tym sposobem do naszych #SuperKoderów mogą dołączać klasy integracyjne oraz szkoły specjalne i korzystać ze ścieżki do nauki kodowania na lekcjach historii.

Możesz być też jak Marek Grzywna, nauczyciel ze Szkoły Podstawowej nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Toruniu. Marek podejmuje się mnóstwa inicjatyw, które promują mądre wykorzystanie technologii w edukacji. Z nami działa w #SuperKoderach i w Lekcji:Enter. W swojej pracy wykorzystuje scenariusze zajęć i materiały, pokazując, że technologie w edukacji to w tych czasach podstawa.

Na liście znalazł się też Cyryl Sochacki ze Stowarzyszenia FabLab Gdańsk, który od 2018 roku prowadzi z nami pracownię FabLabGdańsk powered by Orange. Żeby być Cyrylem, to trzeba być trenerem, edukatorem, pasjonatem technologii, prowadzić zajęcia z młodzieżą. Dla Cyryla i jego ekipy to był bardzo pracowity rok. Realizują projekt iTechWoman, szkoląc kobiety z projektowania i druku 3D, obsługi plotera laserowego i CNC, programowania w Pythonie i budowy stron www. A jak tylko wybuchła pandemia, to produkowali przyłbice ochronne dla medyków i nauczycieli z Pomorza.

Na Liście 100 są też: prof. Jacek Pyżalski, Barbara Halska, Aleksandra Schoen-Kamińska, która w tym roku bardzo nas wsparła w organizacji webinarów dla nauczycieli klas 1-3 o nauce zdalnej w grupie tak małych dzieci.  Długo by pisać o każdym z laureatów. Chciałam tylko, żebyście dobrze zrozumieli, co to za lista i dlaczego jest dla nas ważna.

To nie jest lista geeków czy wielbicieli gadżetów. To lista tych, którzy w całej tej naszej cyfryzacji po prostu dbają o innych. To lista tych, którym ZALEŻY, żebyśmy jako społeczeństwo mądrze i twórczo korzystali z technologii. Którzy widzą, jak niezbędny jest rozwój kompetencji, otwartość, odwaga na nowe. Którzy działają po to, żeby ludzie mogli czuć się pewniej w cyfrowym świecie - od kupna biletu w maszynie po lepsze rozumienie zastosowań sztucznej inteligencji. To wszystko nabrało jeszcze większego znaczenia w czasach pandemii, kiedy – nie oszukujmy się – technologie pomagają nam przetrwać. Ale żeby przetrwać, to trzeba się z nimi ciut zaprzyjaźnić.

Poznajcie wszystkich wyróżnionych tutaj.

Wszystkim serdecznie gratulujemy i bardzo cenimy ich pracę.

Cieszy nas też to, że to nie jest „spis” obcych sobie jednostek, ale pewna sieć osób, instytucji, organizacji, które często w różnych konfiguracjach współpracują ze sobą na rzecz wzmacniania cyfrowych kompetencji Polaków.

Nominacji do listy dokonują laureaci wcześniejszych edycji - w tym wiele osób z Orange, ktore znalazły się na tej Liście w poprzednich latach. A także partnerzy SPRUC. W tej edycji Kapituła wybierała spośród 169 zgłoszeń. Lista 100 ‘2020 została ogłoszona 18 grudnia w spotkaniu online z udziałem ministra Marka Zagórskiego odpowiedzialnego w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów za zagadnienia cyfryzacji, Wiesława Paluszyńskiego - prezesa Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Filipa Skawińskiego - reprezentującego Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Warszawie, Ewy Krupy - Dyrektor Kultury i Rozwoju Orange Polska i Włodzimierza Marcińskiego -  przewodniczącego Kapituły Listy 100 oraz rady programowej SPRUC.

Komentarze


Odpowiedzialny biznes

Społeczna odpowiedzialność w pandemii

Monika Kulik Monika Kulik
22 grudnia 2020
Społeczna odpowiedzialność w pandemii

Sytuacja związana z COVID-19 okazała się sprawdzianem dla wielu naszych aktywności - także tych biznesowych. W odpowiedzi na kryzys wiele firm musiało zrewidować swoje plany i strategie, także te w zakresie zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności.

Barometr CSR

Niedawno ukazał kolejny Barometr CSR przygotowywany z Francusko - Polską Izbę Gospodarczą, który już od 5 lat pokazuje jak bardzo firmy profesjonalizują swoje działania w zakresie zarządzania swoim wpływem na środowisko. Widzimy, że coraz więcej firm przygotowuje strategie zrównoważonego rozwoju, dedykuje odpowiednie osoby do zajmowania się tym obszarem, choć z miernikami i wskaźnikami nadal wypadamy słabo. Działania społecznie odpowiedzialne znaleźć możemy we wszystkich obszarach działania firm - dla pracowników, klientów, dostawców i partnerów biznesowych, społeczności lokalnej oraz środowiska, a kolejne aktywności są w planach większości firm. Coraz ważniejsze dla firm jest środowisko naturalne i zmiany klimatyczne, co wiązać się może zarówno z oczekiwaniami społecznymi i publiczną dyskusją na temat stanu naszego środowiska, jak też z regulacjami środowiskowymi, które stają się coraz bardziej wymagające.

W tym roku Barometr badał też nowy obszar – odpowiedź firm na COVID-19. A działo się tu bardzo dużo. Biznes – jako uczestnik życia społecznego potrafił zmobilizować wszystkie siły w obliczu pandemii – zapewniając swoim pracownikom bezpieczne warunki pracy (85%), dbając o bezpieczeństwo klientów, oferując im nowe usługi czy produkty (65%), włączając się w działania przeciwdziałające ekonomicznym skutkom kryzysu np. poprzez przedłużenie terminów płatności (44%), wpierając służbę zdrowia (39%) oraz organizacje społeczne i społeczności lokalne (31%). Biznes oferował nie tylko pieniądze (57%), ale też swoją wiedzę i umiejętności (59%) oraz środki rzeczowe i usługi (67%).

W ankiecie Barometru CSR my również odpowiedzieliśmy pozytywnie na pytania o odpowiedzialność firmy w kryzysie.

Orange w pandemii

Jednym z kluczowych działań jako operatora telefonii komórkowej było dla nas zapewnienie sprawnej komunikacji w  szpitalach. Rozszerzyliśmy pojemność sieci na stacjach obsługujących newralgiczne lokalizacje, zapewniliśmy przenośne stacje bazowe. Wiele szpitali i organizacji pomocowych otrzymało od nas wsparcie w postaci dodatkowych usług czy sprzętu – czasami trzeba było położyć w szpitalu 30 nowych linii telefonicznych a czasami wystarczył smartfon z bezładnym internetem, aby rodzice mogli mieć codzienne transmisje z oddziału szpitalnego, jak w Klinice Neonatologii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi,

Pandemia miała też inny skutek – przyspieszyła procesy cyfryzacji i wykorzystanie nowych technologii.

Efektem lockdownu był lawinowy wzrost zapotrzebowania na dostęp do internetu. Łączny transfer danych naszych klientów wzrósł w II poł. marca i w kwietniu o 30%. W odpowiedzi zaoferowaliśmy pakiet dodatkowych bezpłatnych GB, promocyjne warunki umów i możliwość załatwiania spraw online. Uruchomiliśmy też specjalne oferty dla nauczycieli, uczniów oraz studentów - w Orange Flex mogli oni korzystać z internetu przez dwa miesiące za złotówkę miesięcznie, uczniowie otrzymali Edu Pass, czyli bezpłatny transfer danych do najpopularniejszych serwisów edukacyjnych, a studenci bezpłatne pakiety GB.

Dużym wyzwaniem dla uczniów i ich rodziców, ale też dla nauczycieli okazała się zdalna nauka. Jak pokazują badania, ponad 85 proc. nauczycieli nigdy wcześniej nie prowadziło lekcji zdalnie. Dlatego Fundacja Orange zaangażowała się we wsparcie ich kompetencji cyfrowych. W ramach programu MegaMisja w 6 otwartych spotkaniach prezentujących zdalne techniki pracy z uczniem i przydatne do tego narzędzia wzięło udział ponad 1700 uczestników, a w 6 webinarach programu Lekcja:Enter kolejne 5333. Tutoriale dotyczące obsługi narzędzi urozmaicających naukę zdalną zostały odtworzone przez ponad 34 tys. nauczycieli.

W okresie izolacji obserwowaliśmy nasilenie się problemów psychologicznych i psychicznych. Dlatego zaangażowaliśmy się także w tworzenie sieci wsparcia dla osób w kryzysie. W webinarach edukacyjnych na temat pomocy zdalnej Polskiego Towarzystwa Suicydologicznego, które sfinansowaliśmy, wzięło udział 8360 uczestników. Wsparliśmy również dodatkowym dofinansowaniem Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży – 116 000 – Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, a także uruchomiliśmy dodatkowe linie pomocowe dla Fundacji Znajdź Pomoc i Fundacji Sławek.

Nie zapomnieliśmy też o seniorach. Nawiązaliśmy współpracę z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej, aby wspierać ich działania i uruchomić infolinię dla seniorów, a do naszych starszych klientów wysłaliśmy informacje o zasadach bezpieczeństwa i ochrony przed oszustami, którzy w tym okresie nasilili swoją aktywność. Uruchomiliśmy też bezpłatne webinaria dla seniorów „ABC cyfrowego świata ze smartfonem”, które są częścią oferty edukacyjnej Akademii ABC Senior.

Do pomocy ruszyli nasi wolontariusze, których w firmie jest ponad 3500. Fundacja Orange przygotowała specjalną edycję konkursu małych grantów, aby pomóc im finansowo i organizacyjnie w realizacji ponad 80 projektów dla 15 tys. osób dotkniętych skutkami pandemii. A obecnie jak co roku trwa akcja gwiazdkowa i nasi Mikołaje na pewno dotrą do wielu potrzebujących.

W trakcie pierwszej fali pandemii aż co czwarty Polak pracował z domu. Według danych GUS w drugim kwartale 2020 r. z domu pracowało ponad 1,5 mln osób (dla porównania na koniec 2019 roku zdalnie pracowało około 345 tys. osób). W odpowiedzi na to wyzwanie zaoferowaliśmy przedsiębiorcom zarządzanie firmowym kontem on-line, pakiety dodatkowych bezpłatnych GB, rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa oraz umożliwiające pracę zdalną.

Wiele rozwiązań wprowadziliśmy też u nas w firmie. Od 13 marca 80 proc. pracowników i współpracowników bez przeszkód przeszło na pracę zdalną, a my potraktowaliśmy ten rodzaj pracy jako szansę do wypracowania nowego modelu pracy hybrydowej. Utrzymaliśmy miejsca pracy a firma przeznaczyła dodatkowe premie dla pracowników, którzy byli włączeni w działania związane z przeciwdziałaniem skutkom pandemii.

Co myślą konsumenci

Tymczasem w pandemii konsumenci wyraźnie obniżyli swoje oczekiwania wobec społecznej odpowiedzialności biznesu. Wyniki badania Havas Media Group pokazują, że co drugi respondent oczekuje od firm zaangażowania społecznego (69% w 2019, 68% w 2018). Mniej osób zwraca też uwagę na to, w jaki sposób produkty, które kupują oddziałują na społeczeństwo i ekologię (37% w 2020 roku wobec 53% w 2019). Podobnie jak w latach ubiegłych, jedynie co trzeci badany deklaruje, że przy wyborze produktu lub usługi liczy się jedynie jakość i cena, a nie to jaki wpływ ma dana marka na społeczeństwo. 43% respondentów unika kupowania produktów firm, które mają negatywny wpływ na społeczeństwo lub środowisko (56% w 2019 roku).

Te wyniki nie muszą oznaczać, że zmienia się trend większych oczekiwań społecznych wobec biznesu. Być może konsumenci solidaryzują się z nami i wiedzą, że w kryzysie skupiamy się na podstawowych sprawach – dostarczeniu dobrego produktu czy usługi w odpowiedniej cenie i w bez opóźnień, zapewnieniu ciągłości działania, a czasami po prostu na przetrwaniu. Ale nie możemy robić tego kosztem społeczeństwa czy środowiska i o tym powinniśmy pamiętać zawsze.

Okładka raportu

Komentarze

Scroll to Top