Sieć

Napiszcie, jak Was obsługujemy

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
19 marca 2011
Napiszcie, jak Was obsługujemy

Pod koniec grudnia poprosiłem o napisanie, jaka usługa, promocja i oferta najbardziej przypadła Wam do gustu, a co powinniśmy poprawić. Odzew był świetny i dał wiele do myślenia. Kilka postulatów np. nowe pakiety netowe w prepaid, czy ACR, udało się zrealizować. Teraz chętnie poczytam, jak oceniacie obsługę klientów w TP/Orange. Napiszczie szczerze, co Wam się podoba, a co boli i chętnie byście to zmienili. Nie chodzi o opisywanie o konkretnych spraw, ale wskazanie naszych plusów i minusów. Gdzie i co moglibyśmy poprawić, a co bezwględnie zostawić i udoskonalać? Jako stali czytelnicy mojego bloga i osoby zainteresowane rynkiem telko, macie wiele sugestii, z których możemy skorzystać. Lepsza obsługa, to jeden z naszych priorytetów w tym roku i możecie nam pomóc. Dla autorów 10 najciekawszych opinii (jak zwykle subiektywnie ocenia rzecznik) czekają nagrody z magicznej szafy: piłka na EURO 2012, maskotki Serce i Rozum, vouchery do Cinema City, koszulki i plecaki Orange. Na odpowiedzi czekam do południa w najbliższy wtorek.


Odpowiedzialny biznes

Lubuskie bardziej szerokopasmowe

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
18 marca 2011
Lubuskie bardziej szerokopasmowe

Dziś jestem w rodzinnej Zielonej Górze, gdzie mieliśmy konferencję dla samorządowców na temat budowy "Szerokopasmowego Lubuskiego". Wiem, że temat nie jest dla Was przesadnie sexy, ale dla firm i mieszkańców 281 miejscowości w tzw. białych plamach, do których wybudujemy światłowody, na pewno tak. Dla nich to szansa na przeskok cywilizacyjny. Piszę o tym dlatego, że pytacie mnie, kiedy do jakiejś miejscowości podciągniemy net albo poprawiamy zasięg. Często też słyszę, że nic się nie dzieje. Tymczasem to kolejny przykład, że nie śpimy tylko działamy. Przypominam jeszcze o 1,2 mln linii internetowych +6 Mb/s w ramach porozumienia z UKE, niedługo wystartujemy z VDSL i mamy nadzieję podpisać kolejne umowy z województwami. W działce mobilnej wystartowaliśmy z HSPA+DC, rozwijamy 3G i będziemy mieli spółkę z PTC. Oczywiście nie wszędzie damy radę szybko zaspokoić oczekiwania, ale naprawdę sporo się dzieje i walczymy. A jutro będę miał dla Was ciekawe zadanie, dzięki któremu będziecie mogli zdobyć fajne nagrody. Na mapkach Lubuskie szerokopasmowe przed i po inwestycjach.

 


Odpowiedzialny biznes

Najlepszy pracodawca

Marek Wajda Marek Wajda
18 marca 2011
Najlepszy pracodawca

Dzisiaj trochę korporacyjnego pijaru, ale naprawdę mamy się czym pochwalić. Wczoraj TP otrzymała certyfikat „Top Employers Polska 2011”. Niezależne badanie i zewnętrzny audyt wykazały, że TP jest jednym z najlepszych pracodawców w Polsce! Badanie przeprowadził Instytut CRF, jedna z wiodących instytucji badających na świecie politykę HRM (ang. Human Resource Management – zarządzanie zasobami ludzkimi).

Droga do tytułu nie była prosta. Najpierw eksperci wybrali 600 przedsiębiorstw, a po ostrej selekcji do badania zaproszono 360 firm. Tylko 20 z nich zdobyło ten zaszczytny tytuł. W tym roku wyróżniono razem z nami m.in. ING, ITI, Volvo, Erę i Samsunga.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.