Pod koniec grudnia poprosiłem o napisanie, jaka usługa, promocja i oferta najbardziej przypadła Wam do gustu, a co powinniśmy poprawić. Odzew był świetny i dał wiele do myślenia. Kilka postulatów np. nowe pakiety netowe w prepaid, czy ACR, udało się zrealizować. Teraz chętnie poczytam, jak oceniacie obsługę klientów w TP/Orange. Napiszczie szczerze, co Wam się podoba, a co boli i chętnie byście to zmienili. Nie chodzi o opisywanie o konkretnych spraw, ale wskazanie naszych plusów i minusów. Gdzie i co moglibyśmy poprawić, a co bezwględnie zostawić i udoskonalać? Jako stali czytelnicy mojego bloga i osoby zainteresowane rynkiem telko, macie wiele sugestii, z których możemy skorzystać. Lepsza obsługa, to jeden z naszych priorytetów w tym roku i możecie nam pomóc. Dla autorów 10 najciekawszych opinii (jak zwykle subiektywnie ocenia rzecznik) czekają nagrody z magicznej szafy: piłka na EURO 2012, maskotki Serce i Rozum, vouchery do Cinema City, koszulki i plecaki Orange. Na odpowiedzi czekam do południa w najbliższy wtorek.
- rozmiar tekstu
- RSS
-