Odpowiedzialny biznes

Nasz raport społeczny – nagrodzony

Monika Kulik Monika Kulik
02 grudnia 2011
Nasz raport społeczny – nagrodzony

A jednak jestem monotematyczna. Wczoraj, gdy pisałam Wam o naszym raporcie społecznym ogłaszano nagrody w konkursie „Raporty społeczne 2011”. Tak się składa, że zgłosiłam tam też nasz Raport … i mamy nagrodę. Wprawdzie nie główną, ale ważną. Doceniono nas za to, że angażujemy interesariuszy – czyli naszych szeroko rozumianych partnerów społecznych. Musiałam więc wrócić do wczorajszego tematu :o)

Dialog z interesariuszami, o którym pisałam już na blogu, jest fundamentem społecznej odpowiedzialności, a także raportowania społecznego. Firma odpowiedzialna społecznie stara się jak najlepiej wsłuchać w oczekiwania interesariuszy, i jak najlepiej odpowiedzieć na nie.  Za to właśnie dostaliśmy to wyróżnienie. Zapraszam na krótka relację.

A tak na marginesie –  nasz blog to też forma takiego dialogu i napisałam o tym w raporcie na stronie ….. Znajdźcie sami ;)


Oferta

Taniej dla klientów TP

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
02 grudnia 2011
Taniej dla klientów TP

Newsy o tym, jak wydać mniej kasy zawsze się przydają, dlatego podpowiadam kolejny pomysł na oszczędności. Tylko dla klientów TP, przygotowaliśmy specjalną „Strefę Korzyści”, która daje Wam zniżki w różnych sklepach oraz punktach usługowych. Dotyczy to m.in. kupowania książek, jedzenia, opłat za kursy językowe i zajęcia sportowe. Rabaty to nawet kilkadziesiąt procent, więc warto się nad nimi pochylić i przeliczyć. Na dzień dobry proponujemy usługi: merlin.pl, Alma 24, Pizza Dominium, Lingua Nova, Dent-a-Medical, Fantasy Park. Aby z nich skorzystać musicie mieć jakąkolwiek usługę świadczoną przez TP i opłaconą aktualną fakturę. Szczegóły na www.strefakorzysci.pl


Odpowiedzialny biznes

Raport społeczny Grupy TP

Monika Kulik Monika Kulik
01 grudnia 2011
Raport społeczny Grupy TP

Ostatnio byłam bardzo monotematyczna. Na pytanie – co słychać?, nad czym pracujesz?, co nowego? – odpowiadałam „ robię raport”.

I oto jest – „Raport społecznej odpowiedzialności Grupy TP” – kilka miesięcy pracy, kilkadziesiąt osób, przygotowujących informacje, by powstał dokument podsumowujący nasze działania CSR z ostatnich 4 lat. Trochę się tego uzbierało i przyznam, że dużym wyzwaniem było dla mnie ubranie tego w przejrzystą i ciekawą formę. Mam nadzieję, że się udało.

W raporcie staraliśmy się w kompleksowy sposób opowiedzieć, czym dla nas jest CSR i jak odpowiadamy na najważniejsze wyzwania społeczne dla naszej branży – budowanie społeczeństwa informacyjnego, innowacje społeczne, bezpieczeństwo usług czy ekologiczne aspekty związane z rozwojem nowoczesnych technologii. Znajdziecie tu też informacje o tym, jak wyglądają u nas kwestie pracownicze czy zaangażowanie społeczne. A wszystkie informacje podane wg. międzynarodowych standardów raportowania GRI, poddane niezależnemu audytowi.

Zapraszam do lektury raportu i relacji ze spotkania z dziennikarzami.

Scroll to Top