Oferta

Nasze usterki zawsze naprawiamy bezpłatnie

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
22 lipca 2013
Nasze usterki zawsze naprawiamy bezpłatnie

Ostanio w kilku komentarzach odnosiliście się do wprowadzenia płatnej asysty technicznej dla klientów Neostrady. Dlatego uważam, że warto wyjaśnić wątpliwości z tym związane. Po pierwsze i najważniejsze, nie zmieniliśmy żadnych regulaminów, cenników ani umów na świadczenie usługi. Procedura usuwania uszkodzeń leżących po stronie Orange Polska również nie zmieniła się i dalej jest całkowicie bezpłatna. Wprowadzona od 18 lipca, dodatkowo płatna usługa asysty technika jest dopiero wtedy, gdy wezwiecie pomoc, a wina będzie ewidentnie leżała po Waszej stronie. Jak to wygląda w praktyce? Zgłaszacie uszkodzenie. Konsultant przeprowadza zdalną diagnostykę tzn. pyta o podłączenie sprzętów - modem, dekoder itp., sprawdza porty, robi możliwe restarty itp. Jeśli nie stwierdzi problemu technicznego po naszej stronie poinformuje Was, że konieczna jest wizyta technika i o możliwej opłacie, jeśli przyczyna kłopotów będzie po Waszej stronie. To Wy decydujecie, czy jej chcecie, czy nie. Jeśli podczas wizyty w mieszkaniu/domu technik znajdzie jednak problem po stronie Orange Polska, to usunie go i oczywiście nic nie zapłacicie. Jeśli to będzie Wasza wina jest naliczana opłata. Na dowód, że przyczyna problemu nie jest nasza, technik pokaże Wam działające usługi na swoim sprzęcie. Wtedy jeśli będziecie chcieli, żeby technik usunął problem, a on będzie w stanie to zrobić, zapłacicie 99 zł, w przeciwnym razie jest tylko opłata za niezasadne wezwanie technika - 39 zł. Każde zgłoszenie uszkodzenia jest nagrywane i będzie można odsłuchać, jak była przeprowadzana diagnostyka oraz czy dostaliście informację o ewentualnej opłacie. Mamy też techniczne możliwości by sprawdzić, co robił technik podczas wizyty. Orange Polska nie jest jedyną firmą, która posiada tego typu, płatną usługę. To nic nadzwyczajnego na rynku. Dlaczego ją wprowadziliśmy? Aż 25 proc. wszystkich zgłoszonych uszkodzeń Neostrady i usług z nią związanych, jest nieuzasadniona, bo przyczyna problemów nie leży po stronie Orange Polska. Wypnie się np. kabel albo uszkodzony jest komputer, a koszty wizyt techników pokrywamy z własnej kieszeni. To nie są małe pieniądze.

71bd3a4b2502543ec434c5cd4d2594a17f6


Oferta

Lenovo dla Firm

Paweł Jagora Paweł Jagora
19 lipca 2013
Lenovo dla Firm

Pamiętam jakim zaskoczeniem było dla mnie wprowadzenie marki Lenovo. Nagle i w sumie bez wytłumaczenia zamiast znanej i szanowanej marki producenta komputerów pojawia się jakieś słowo, które na początku poprzez skojarzenie z Chinami wydaje się mniej mocne w odbiorze niż poprzednie - które stało prawie ikoną pewnej epoki.

Ale minęły miesiące a później lata i marka Lenovo okrzepła w mojej i globalnej świadomości. Jakiś czas temu firma awansowała na drugie a potem nawet na pierwsze miejsce wsród producentów komputerów PC.  Niedawno słyszałem nawet gdzieś opinię, że w kategorii jakości dostarczanych produktów Lenovo plasuje się na samej górze obok jednej czy dwóch innych znanych marek, dalej jest długo nic - potem jeszcze jedna firma a potem to już bardzo długo nic i dopiero reszta firm. Taka to historia potrafi być czasem przewrotna.

7551e506af16306257a5428cfa0f790b3c5

Jak się pewnie domyślacie - wobec takiego przebiegu wydarzeń nie mogliśmy wybrać innego dostawcy. I tak się stało - od 8 lipca dostawcą sprzętu dla oferowanej klientom biznesowym usługi IT dla Firm (http://www.orange.pl/it_dla_firm_.phtml) będzie właśnie Lenovo. Usługa oferuje kompleksowe rozwiązania informatyczne dla firm a zatem sprzęt tego właśnie producenta będzie najlepszym uzupełenieniem jej oferty. Co istotne dla klientów - stało się to bez wpływu na wysokość cen. Urządzenia opisywanego producenta pojawią się we wszystkich sześciu pakietach IT dla Firm. Zmiana ta będzie oznaczała zapewnienie wysokiej jakości i zapewni doskonałe parametry oferowanego sprzętu.

Co można zgarnąć w ramach pakietów IT dla Firm?

  • Pakiet Podstawowy - Lenovo ThinkCentre M72e z monitorem LT1953
  • Pakiet Optymalny - Lenovo ThinkPad Edge E530
  • Pakiet Prestiżowy - Lenovo ThinkPad X230
  • Pakiet Mobilny - Lenovo ThinkPad L530
  • Pakiet Ultrabook - Lenovo ThinkPad X1 Carbon
  • Pakiet Tablet - Lenovo ThinkPad Tablet 2

f77d970d33b60576e2625a3baeaad04891c

Jak działa usługa IT dla Firm?

Wsparcie techniczne jest realizowane przez naszych specjalistów. Są oni gotowi pomagać firmom na trzy sposoby: telefonicznie, poprzez zdalne połączenie się z komputerem stojacym gdzieś w firmie klienta albo tradycyjnie w siedzibie danej firmy lub w innym dowolnym miejscu, w którym pomoc jest potrzebna. Oczywiście w granicach Polski :)

Na komputerze objętym programem pomocy instalowany jest specjalny program, który umożliwia specjaliście Orange Polska na zdalne wykonywanie czynności serwisowych (np: na instalację lub konfigurację oprogramowania). Oczywiście za każdym razem na czasowe przejęcie kontroli nad sprzętem musi wyrazić zgodę jego posiadacz.

Działa to tak, że zaraz po zauważeniu problemu dany użytkownik komputera powinen skontaktować się z nami dzwoniąc na bezpłatną i dedykowaną wyłącznie dla klientów IT dla Firm infolinię. Tam nasi eksperci zarejestrują zgłoszenie i zdecydują o sposobie rozwiązania problemu.

7e51425657631a1e23bfb35b9d42b42b415

Zdecydowana większośc problemów jaka jest do nas zgłaszana jest rozwiązywana od ręki – czyli powiedzmy w ciągu 15 minut. Ale oczywiście jeśli problem jest poważny to niezbędne okazuje się zdalne połączenie się z komputerem klienta i dłuższa na nim praca. Ale bez obaw – przez cały czas trwania naprawy własciciel komputera może obserwować wszystkie wykonywane czynności. Również wszystkie ewentualne hasła użytkownik musi wpisać sam – nie ma możliwości przekazania go pracownikowi Orange i nie są one widoczne dla pracowników Orange.

Jeśli nie uda sie rozwiązać problemu w trybie zdalnego łączenia się z komputerem to niezbędna jest wizyta przeszkolonego inżyniera w siedzibie firmy (lub tam gdzie problem trzeba usunąć). I ostatnia opcja ratunku – jeśli nasz specjalista nie będze mógł naprawić komputera na miejscu u klienta to zabiera go do naprawy pozostawiając na miejsu komputer zastępczy podobnej klasy.

I żeby było jasne – oferując tę usługę nie mamy ambicji zastąpienia lokalnych pracowników IT w firmach naszych klientów. Chcemy tylko aby informatycy mogli się skupiać na rozwoju najbardziej kluczowych z punktu widzenia klientów systemów a my zapewniamy odciążenie ich od konieczności wspierania zwykłych pracowników oraz od typowych czynności serwisowych. Dzięki temu i oni są zadowoleni i w firmie wszystko działa.

PlayWyłącz głos


Rozrywka

Twoja Godzina W

Aleksandra Wójcik Aleksandra Wójcik
19 lipca 2013
Twoja Godzina W

Już za rok, a dokładnie 1 sierpnia 2014 r. odbędzie się premierowy pokaz naszej koprodukcji Miasto44 dla 15 000 osób na Stadionie Narodowym. Będzie to pierwszy od 1989 r. film o Powstaniu Warszawskim. Realizacja zdjęć zaplanowana jest na 63 dni, czyli dokładnie tyle, ile trwało samo powstanie. Film Miasto44 to opowieść o młodych, pełnych życia i namiętności warszawiakach. Żyją tak, jakby każdy ich dzień miał się okazać tym ostatnim - taka postawa jest czymś naturalnym w otaczającej ich rzeczywistości. Bohaterowie tworzą najodważniejszy oddział powstania. Uczą się miłości i poznają, czym jest nienawiść. Są świadkami okrucieństwa, zdrady, nienawiści czy poświęcenia. Specjalnie dla Was odwiedziliśmy plan zdjęciowy nowego filmu w reżyserii Jana Komasy. Zobaczcie jak to wygląda „od kuchni”.

Powstanie Warszawskie to dla nas Polaków bardzo ważne wydarzenie historyczne. Teraz każdy z nas może zostać częścią filmu Miasto44. Wystarczy, że 1 sierpnia o godz. 17: 00 sfilmujesz Swoją Godzinę W i wrzucisz nagranie na You Tube, a następnie dodasz link do konkursu, o którym tutaj przeczytasz więcej.

d0e57f466edf80761a6a6f9cf5421e19df8

Scroll to Top