Oferta

Nie zapominamy o biznesowym DSL

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
13 kwietnia 2011
Nie zapominamy o biznesowym DSL

Kilka osób dopytywało mnie ostatnio o promocje dostępu do Internetu DSL, który świadczymy dla biznesu. Podejrzewaliście nawet, że zaniedbujemy firmy. Nic bardziej mylnego. Od dziś wprowadziliśmy dwie nowe promocje DSL Rajd i DSL Rajd dla neo, a od marca udostępniliśmy możliwość budowy własnego e-sklepu bez dodatkowych opłat. W promocjach DSL Rajd oferujemy m.in. modemy z możliwością podpięcia przewodowo czterech komputerów lub dowolnej ilości urządzeń po Wi-Fi. W porównaniu z poprzednią ofertą Sprinter, można sporo zaoszczędzić. Szczegóły promocji znajdziecie tutaj


Odpowiedzialny biznes

Zagłosuj na wolontariat

Monika Kulik Monika Kulik
13 kwietnia 2011
Zagłosuj na wolontariat

Temat wolontariatu wiele razy gościł na naszym blogu. Mogliście zobaczyć, jak nasi wolontariusze remontują sale w szpitalach tworząc Bajkowe Kąciki, uczą kreatywności na warsztatach w Ogrodach Innowacji, pokazują dzieciom, jak bezpiecznie korzystać z Internetu, organizują koncert dobroczynny, aby pomóc swoim kolegom poszkodowanym podczas powodzi, a także pomagają innym ofiarom tej klęski żywiołowej. Byliście z nimi w Belwederze i w Pałacu Prezydenckim, a także nie tylko wirtualnie – poprzez e- wolontariat, przekraczaliście granice Polski, by dotrzeć do slumsów Nairobi.

Wirtualne drzewka zmieniły się dzięki nim w prawdziwe na dawnych, górniczych nieużytkach koło Knurowa, a kilometry przejechane na rowerze w Masie na Autyzm oznaczały konkretne wsparcie podopiecznych Fundacji Synapsis. W meczu charytatywnym walczyli o zwycięstwo, aby wspomóc podopiecznych Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny Koło, a innym razem pomagali do ostatniej kropli krwi. Nawet jadąc na szkolenie, starali się łączyć naukę i integrację z pomaganiem. Na Gwiazdkę zaś wszyscy zmieniali się w prawdziwych Świętych Mikołajów, aby sprawić prezenty wielu dzieciom w szpitalach.

Mam nadzieję, że te przykłady przekonają Was, aby zagłosować na program wolontariatu w naszej firmie w konkursie Dobroczyńca Roku. Oddawać głosy można codziennie do 30 kwietnia. Liczymy na Wasze głosy.


Odpowiedzialny biznes

TP przyjazna klientowi

Marek Wajda Marek Wajda
12 kwietnia 2011
TP przyjazna klientowi

Dziś znowu trochę o korporacyjnych sukcesach - mamy się czym pochwalić. TP po raz drugi z rzędu zdobyła godło "Firma Przyjazna Klientowi"!

Nie zdobylibyśmy tego wyróżnienia gdyby nie Wy, nasi klienci. Podczas certyfikacji, która  prowadzona była przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, spytano 1300 klientów o satysfakcję z obsługi.  Audytorzy przez kilka tygodni analizowali jakość oraz standardy obsługi Klienta na błękitnej linii tp 19393, w salonach sprzedaży tp oraz na stronie www.tp.pl. Audytorzy udając naszych klientów sprawdzili również infolinie i salony sprzedaży tp.

Co ważniejsze wystawili nam wysoką ocenę! To kolejny dowód, że zmieniamy się, co zauważają klienci, choć pewnie jest jeszcze wiele do zrobienia. Dlatego m.in. organizujemy spotkania z przedstawicielami klientów, o których ostatnio napisała Wam Monika.

Komentarze

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.